Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
waarvoor dienen die servo's?
wat is een goeie afstandsbediening?
hoe lang doe je met bandjes onroad en offroad
rap te wisselen van onroad naar offroad???
wa drinkt zo een beest, pure '98 of een mengsel??
hellup
Gasgeven en sturen
Futaba 3PM of 3PK, Graupner XR-6
Onroad: ligt eraan welk soort, ik doe met mijn 1/5 bandjes een 5 tal liter, denk ik, mss meer. Offroad zeker een 30tal liter.
Ja.
Super 98 met 4% synthetische 2 takt olie. (200ml olie op 5 liter benzine)
servo's dienen om je stuur, gas en rem te bedienen. dat zijn die blokken vooraan
hij drinkt 5liter 98 met 200ml 2taktolie
Banden zijn op 2 seconden te wisselen. Gewoon een moer per wiel los draaien
Goede afstandbediening. Tja moeilijk, ik rij momenteel met AM (storingsgevoelig) maar dat geeft enkel problemen als je met 5 of meer tesamen gaat rijden. Dus wacht ik voorlopig af. krijg ik toch teveel storing ga ik naar een FM 3kanaals zender.
hoe lang doe je met 1 tank en hoeveel kan er daar in?
ik twijfel nog om zo ne marder te kopen of zo een road model (echte auto's) zijn da ook FG marders of zijn da andere merken.
en waar staat die FG voor????
In een jerrycan ofzo.
Met 1 tank kan ik 1uur en meer rijden(afhankelijk van de omstandigheden, zondag zal ie wel verschrikkelik veel zuipen, arme Gilles ), is ongeveer 750m, maar zo vol doe je hem toch niet.
Er bestaan verschillende merken, FG, HARM, Technokit, Hörmann, Carson,...
Fg is het meeste verkrijgbaar en is het beste qua kwaliteit/prijs.
FG staat voor Franz Grölsch, denk ik, is eigenaar van FG.
hoe lang doe je met 1 tank en hoeveel kan er daar in?
ik twijfel nog om zo ne marder te kopen of zo een road model (echte auto's) zijn da ook FG marders of zijn da andere merken.
en waar staat die FG voor????
die 5 liter zit bij mij in een schattig klein jerrycanneke. daarmee kan je goed je olie mengen. Dan gewoon in je tankje gieten, volgens gilles doe je ongeveer 45min tot een uur met een tankje.
Marder staat altijd voor offroad. FG is het merk. Als ik mag kiezen, koop je een marder/ leopard, daarmee kan je zowel off als onroad.
jaja maar ge moet toch niet na elk uur rijden nieuwe banden steken?
Daar zou ik nu toch niet over klagen als bedrijfsleider hoor. Als je weet hoeveel ik al aan mijn fietsjes en electrische gitaar gehangen heb ... Vooral aan dat eerste. Ik klaag daar niet over.
Daar zou ik nu toch niet over klagen als bedrijfsleider hoor. Als je weet hoeveel ik al aan mijn fietsjes en electrische gitaar gehangen heb ... Vooral aan dat eerste. Ik klaag daar niet over.
mja klagen doe ik niet maar ik zou het wel schandalig vinden als dat rubber zo snel slijt en daar dan zoveel voor vragen
elke maand nieuwe bandjes zou ik aanvaardbaar vinden, maar om het uur, das een kostelijke hobby zulle
Comment