Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ge zit hier toch te typen dus ik vermoed dat het goed afgelopen is zonder uitgetrokken ledematen en zo
heb zelfs gezegd da ter al een meeting was nu zondag, maar dat ik neen gezegd had speciaal voor haar. Kreeg een mailtje terug dat ik moest gaan, dat ze het anders toch 2weken moest aanhoren. Ga het voor alle zekerheid toch nog eens vragen
De eerste die nu nog beweert dat een nitro veel meer problemen is dan een Marder en dat deze laatste na maximaal 2 trekken start, rám ik in elkaar
Mijn handen liggen open (rechterwijsvinger bloedt) en ik heb een tenniselleboog van 't trekken aan de trekstarter.
Ie doet N-I-K-S.
Ja, ik heb de choke al es opgezet, ja ik heb de luchtfilter er al is afgehaald, nee er zit geen lek in mijn tank, ja er zit nog naft in mijn tank, nee er ontsnapt geen lucht via de aansluitstukken van de uitlaat, nee hij is niet verzopen (ja, ik heb 't gechecked) en ja de bougie is nog in orde. (ook gechecked)
Vooraleer ge van de daken gaat roepen....
Even wat uitleg :
1) Hoe is hij vorige keer stilgevallen ( Leeggereden/ stilgevallen /stilgelegd )
2) Het is niet omdat uw bougie vonkt dat ze daarom goed is, een meer gedetailleerde uitleg weet Xius daarover te geven , hij heeft dat probleem onlangs gehad.
3) T'is heel koud buiten en op marderforum zal je al gemerkt hebben dat sommige marders eveneens niet wilden starten. ( toch , dat was vorige week , toen het - 10 was en - 21 in nederland.... zo koud is het nu ook weer niet , maar het kan toch een factor zijn)
4) Die ontstoorde bougiedop kwam vanzelf los zei je.... lijkt me ni neig katholiek.
5) Als hij niet meteen start met de choke en je trekt er dan stuk of 10-20 keer aan, dan verzuip je hem en krijg je hem niet aan de praat.
Man man, wat een miserie. Blijkt nu dat die draad dat naar de bougie loopt helemaal uitgesleten is (vraag me niet hoe !) Ik kon die draadjes er gewoon een voor een uit trekken.
2) Het is niet omdat uw bougie vonkt dat ze daarom goed is, een meer gedetailleerde uitleg weet Xius daarover te geven , hij heeft dat probleem onlangs gehad.
Inderdaad, heb nu mijn andere bougie terug moeten steken, de champion is er definitief geweest...
Amen en uit, de NGK zit er nu in, de motor is afgesteld en heb een onroad wheelie getrokken uit stilstand, bring on Waalwijk!
Ik kan tijdens het hernemen wheely's trekken.... heb hier onlangs een filmpje van gepost ook lol....
Uit stilstand heb ik veel kracht , maar ik werk met een 20-44 vertanding... zodat ik net dat ietsje meer topsnelheid heb , maar toch genoeg acceleratie.
M'n pa die heeft ook een 20-44 zitten , maar die kan wel veel sneller optrekken.... maar kan niet zo hernemen als de mijne ...
Die mielke is echt wel een TOP-Uitlaat....
Wat zou het zijn als ik die 23 CC LB factory tuned motor eens op mijn Mielke monteer?
kan jij wheelie's trekken?
dan moet ik dat ook kunnen, met men banaan
Jouw uitlaat werkt pas op hogere toeren dan de mijne, door jouw lange uitlaatbocht...
Daardoor zul je moeilijker vanuit stilstand eentje kunnen trekken (hmm ), maar wel al hernemend mss? Je moet er ook genoeg grip voor hebben
Offroad kon ik sowieso wheelie's trekken, nu niet meer getest met nieuwe uitlaat, zal ik zondag wel merken
Jouw uitlaat werkt pas op hogere toeren dan de mijne, door jouw lange uitlaatbocht...
Daardoor zul je moeilijker vanuit stilstand eentje kunnen trekken (hmm ), maar wel al hernemend mss? Je moet er ook genoeg grip voor hebben
Offroad kon ik sowieso wheelie's trekken, nu niet meer getest met nieuwe uitlaat, zal ik zondag wel merken
Volgens grote smurf heb ik heel goede bandjes. dus daar zal het niet aan liggen
Maar toch even goed men motortje inrijden.
Voila se, just thuis van het werk en der is hier precies heel wat leesvoer bijgekomen En nog een potentiële "Marderer" Join the club zou ik zo zeggen!
@Tuscani en/of gTa: Als jullie deze week nog eens gaan rijden wil je me eens iets laten weten? Kzou die wel eens in actie willen zien. Want na de vorige meeting zat ik toch nog wat op mn honger En met foto's en filmpjes alleen hou ik het niet meer uit tot het groot verlof
Ik zit morgennamiddag in Zaventem, maar ik zou normaal gezien tegen ten laatste 20u terug in Gent moeten zijn. Moesten we nu 'es afspreken aan de parking van den Expo ?
Ha damn, 't is daar kermis in de buurt, juist. Wordt wat moeilijk als je er de weg niet goed kent. Euhm ... ach gat ...we spreken gewoon daar af, jullie vinden 't wel.
Comment