Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dus ... gullie komt beiden uit de richting van Brussel, neem ik aan ?

Wel, 't makkelijkste is dat je richting Oostende rijdt (E40), dus, maar voorbij Gent.

Neem afrit 13 "Drongen". Op 't einde van de afrit rechts afslaan, richting "Gent West".

Bllijf die weg volgen (enkele verkeerslichten en ook een rond punt, dacht ik), tot je de brug over Ringvaart gepasseerd bent, onmiddellijk daarna de afrit "Blaarmeersen" nemen (rechtsaf).

Blijf zoveel mogelijk rechts volgen, want je moet eigenlijk naar de 'overkant' van 't water, de andere kant van de Watersportbaan dus. Je rijdt zo rond het uiteinde van de Watersportbaan (linkse bocht tegenwijzerzin), en komt op de straat die evenwijdig loopt met 't water (Zuiderlaan).

Na effekes zie je op je rechterkant een groot gebouw (indoor-atletiekpiste), rij er voorbij en neem de eerste inrit rechts (hoofdingang Blaarmeersen).

Houd rechts aan en rijd het parkeerterrein (gelige steentjes) op zodat je tussen dat gebouw en de straat naast 't water komt. Op 't einde van 't parkeerterrein spreken we af.

That's it, 't is ni moeilijk.

Comment

• Ah, nog een plannetje die de afrit na de brug over de Ringvaart verduidelijkt (afrit "Blaarmeersen").

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24
        Voila se, just thuis van het werk en der is hier precies heel wat leesvoer bijgekomen En nog een potentiële "Marderer" Join the club zou ik zo zeggen!

@Tuscani en/of gTa: Als jullie deze week nog eens gaan rijden wil je me eens iets laten weten? Kzou die wel eens in actie willen zien. Want na de vorige meeting zat ik toch nog wat op mn honger En met foto's en filmpjes alleen hou ik het niet meer uit tot het groot verlof

Greetz
        FrE
        Lees de vorige posts.

Kom maar af als je zin hebt !

Comment

• wie sjall bie deir

Comment

• Idem dito hier! Zal er zeker zijn

greetz
            Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• ik ook natuurlijk

ik heb het allemaal gevraagd, dus het zou erg zijn moest ik er nu niet bijzijn.

Gisteren even gebold, en alles ziet er op het eerste zicht goed uit. Denk wel dat het een janet is, want hij wou continue pirouetjes maken als een volleerde ballerina (kan ook zijn door het overvloedige water natuurlijk)

tegen 20u20 ongeveer.
              Trouwens rode/rose veldsla, je hebt men gsmnummer ook ergens plakken in je gsm

Comment

• edde toch nog gereden in de regen???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                  edde toch nog gereden in de regen???
                  t regende niet meer. en ben even gaan rijden, tot matrasjkas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                    t regende niet meer. en ben even gaan rijden, tot matrasjkas

en... hoe doet ie het??

vanavond naar Gent??

Comment

en... hoe doet ie het??

vanavond naar Gent??
                      Nog niet volledig getest, maar hij rijdt toch, en geen storing gehad.
                      tzal wel zijn, dat ik ga.
                      Het is offroad zeker, dan moet ik ginder nog men offroadbanden monteren. geen zweet

ik vertrek iets voor 20u. rijdt je mee met mij? of ga je alleen?

Comment

Nog niet volledig getest, maar hij rijdt toch, en geen storing gehad.
                        tzal wel zijn, dat ik ga.
                        Het is offroad zeker, dan moet ik ginder nog men offroadbanden monteren. geen zweet

ik vertrek iets voor 20u. rijdt je mee met mij? of ga je alleen?

ik ga apart rijden, ik kom bij u en dan volg ik u he, want ik moet nog weg vanavond en ik zou nie willen da gij na een half uur al moet weerkeren

Comment

• zeg, bestaat er nog iets buiten MArder eigenlijk?

heeft FG ook onroad modellen???

Comment

zeg, bestaat er nog iets buiten MArder eigenlijk?

heeft FG ook onroad modellen???
                            tuurlijk

zoals die porsche gt1 die ik eens gezegd heb

http://people.freenet.de/FG-Racer-Ne.../RC%20Pics.htm

Comment

• maar da kost wss pakken meer, op pase tuning zie ik chassis staan vanaf 1600 euro *slik*

Comment

• ik ga mij denk ik den deze halen om mee te beginnen

1/4 - 110 cm - met zenoah 22cc motor en prachtige bodiess voor te krijgen

heb al een audi DTM case & BMW E46 coupé gevonden

Comment

• ah verrek, aan alles scheelt er iets.....

ik ga me gewoon een nieuwe met garantie halen

Comment

• on- of offroad?

Comment

on- of offroad?

als ik nieuw koop zal het een Marder worden

Comment

• Alles gaat toch nog door hoop ik? Just checking want hier kan het elk moment beginnen gieten

greetz
                                        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24
                                          Alles gaat toch nog door hoop ik? Just checking want hier kan het elk moment beginnen gieten

greetz
                                          ist waar?
                                          hopelijk van niet.
                                          Geef anders je gsmnummer door, als het niet doorgaat geef ik je een seintje

Comment

Working...
                                          X