Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Working on it Er zitten paar leuke tss van Tom zijn wheelies ........ en buitelingen Maar ze zijn toch wel een beetje donker. Reden: het was donker buiten.
Maar ik ben eens aan het kijken of ik ze softwarematig niet ietsje helderder kan krijgen. Indien niet post ik ze zoals ze nu zijn
Hèhè, na een anderhalve week 1. weinig tijd en 2. veel miserie ... heb ik vandaag eindelijk weer 'es een tweetal uurtjes zonder problemen ofzo kunnen sjeezen.
- 't Is eigenlijk scary hoe snel dat ding gaat, zelfs een parking van 200 op 30 m is niet groot genoeg
- 'k Heb nog niet offroad gereden met de nieuwe afstelling, en 'k hoop dat een klein wheelietje nu ook mogelijk is (alhoewel, ik vrees ervoor, met dat uitermate stabiel Leo-chassis).
- Als ik samen rijd met Marders, zie je toch duidelijk dat de Leo rustiger ligt en minder uit z'n evenwicht geraakt in oneffen bochten en zo.
- Binnenkort ga ik me een setje 22t (staal) & 42t (plastic) & meenemer 52 (alu) halen.
Mijne doet nog meer, al weet ik wel niet wat 'ie nu doet met de nieuwe (armere) afstelling en die uitlaat doet...
Als 'ie zuipt zoals 'ie in toeren klimt en fluit.... ow dear
ikke gisteren naar mijne andere gajajist geweest.
en wagen ook laten afstellen, want er had een prutser aangezeten
Morgenvroeg onroad test op de nurburgring van mere (parking aldi) en hopen dat alles goed gaat in de hel van mere. Als ik dan nog mag, savonds rendez vous in gent.
- 'k Heb nog niet offroad gereden met de nieuwe afstelling, en 'k hoop dat een klein wheelietje nu ook mogelijk is (alhoewel, ik vrees ervoor, met dat uitermate stabiel Leo-chassis).
Op gras kun je het beste wheelies trekken, in de zand graaft hij zich gewoon in ('k spreek uit ervaring )
Naja, aan de andere kant is het wel beter als hij geen wheelies trekt, dan kun je tenminste blijven sturen
Niets is zo vervelend als wanneer je uit een bocht effe te happig met de gas omgaat en dan een wheelie krijgt, waardoor de auto niet terechtkomt waar jij dat wilt.
Op gras kun je het beste wheelies trekken, in de zand graaft hij zich gewoon in ('k spreek uit ervaring )
Naja, aan de andere kant is het wel beter als hij geen wheelies trekt, dan kun je tenminste blijven sturen
Niets is zo vervelend als wanneer je uit een bocht effe te happig met de gas omgaat en dan een wheelie krijgt, waardoor de auto niet terechtkomt waar jij dat wilt.
*denkt aan die foto waar blackie rechtdoor het decor ingaat in afligem*
Op gras kun je het beste wheelies trekken, in de zand graaft hij zich gewoon in ('k spreek uit ervaring )
Weet ik, maar dat is niet altijd zo. Heb ook al eens gereden op "leemgrond", de hardere, vastere versie en dan is het nog te doen.
Ik rij meestal op kunstgras, dus daar is het zeker doenbaar voor de wheelies, alhoewel het me nog niet veel is overkomen met die leo chassis, een geluk, hij kan toch wel redelijk veel kracht overzetten in snelheid
ikke gisteren naar mijne andere gajajist geweest.
en wagen ook laten afstellen, want er had een prutser aangezeten
Maar ondertussen al weer vragen of je 'm weer bij je eerste garagist mag binnensteken omdat de tweede garagist ook niet kan garanderen dat de dag erna het weer wat ontregeld geraakt.
Dat de servo andersom stond, kon geen kwaad, alleen is 't niet de bedoeling. Zou perfect gewerkt hebben. Maar bon.
En dat 'ie nou al weer een beetje niet perfect loopt, is normaal. Bij de mijne is 't ook rijden-afstellen-rijden-afstellen ... zo'n ding krijgt klappen, jong, en verslijten doet 't ook (rem b.v.)en dan gaat er al 'es iets opnieuw ingesteld moeten worden.
(...) Bij mij is het dus al gelukt om dat leo ding te wheelien. En ik zit dan nog met een G2D.
Sjonge !
Ik zit er precies nog altijd ver van af, tenzij wanneer de ondergrond een handje helpt. Gister onroad heb ik een 10 cm hoge wheely getrokken van dikke 10 meter lang ... niet hoog maar wel ver dus ... maar dat kwam omdat 'ie een *bokje* nam tijdens 't wegaccelereren op een redelijk groot keitje. Voor de rest, op vlakke ondergrond, houdt 'ie z'n voorwielen pertinent aan de grond. En 'ie staat ondertussen toch goed afgesteld, vind ik.
'es Wachten tot op kunstgras. Volgend weekend op 't BPT-circuit bijvoorbeeld.
Ik denk niet dat het on-road te doen is om te wheelien, tenzij je in een dipje beland(Oregon)
of zoals jij zegt een steentje. Teveel power is ook niet goed, is slecht voor je banden
Comment