Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De dag dat ik m'n €175 kosten offroad banden naar de haaien rijd, zwier ik 'm buiten

Aan de mensen die ooit van plan zijn van hun diff uiteen te halen: probeer het zo lang mogelijk uit te stellen
    't Is géén pretje om die huls van dat diff te halen. Zeker niet als die huls nog es stevig geblutst is langs alle kanten.

Wederom thanks to Dean's pa.

Als je't met twee doet, gaat het plots al een stuk vlotter
    Nu is m'n huls ineens ontblutst !

Alles ligt nu klaar om m'n Marder weer volledig op te bouwen. Maar er is geen haast bij ... ik heb me voorgenomen dat de volgende keer ik ga rijden, het onroad wordt. 'k Ben het kuisen écht meer dan beu. (of het zou moeten lukken dat ik hier nog een mooi modder-vrij grasveldje ontdek in de buurt ... but I doubt it)

Dus één dezer ga ik toch even achter onroads rijden en de baancapaciteiten van 't ding op de proef stellen

Comment

• Een hint van Kurt om het diff makkelijk los te hebben:

Men draait het diff vast tussen een schroefbank (de huls ertussen) met de tandwielrand (moet eerst weg zijn, maar je begrijpt wel wat ik bedoel) naar beneden.
      Dan zoek je een buis die een net kleinere diameter heeft dan het diff huls, je steekt die dan op de plastic en zo kun je eigelijk de plastic uit de huls slaan, ipv de huls van de plastic wringen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
        Een hint van Kurt om het diff makkelijk los te hebben:

Men draait het diff vast tussen een schroefbank (de huls ertussen) met de tandwielrand (moet eerst weg zijn, maar je begrijpt wel wat ik bedoel) naar beneden.
        Dan zoek je een buis die een net kleinere diameter heeft dan het diff huls, je steekt die dan op de plastic en zo kun je eigelijk de plastic uit de huls slaan, ipv de huls van de plastic wringen...

Of:

men neme een tang en zet deze vast op de huls. Vervolgens haalt men er een tweede persoon bij die de tandwielen vastgrijpt met een handdoek (terwijl persoon 1 nog steeds de huls vastklemt met de tang). Nu beginnen persoon 1 en persoon 2 in tegengestelde richting te trekken en wrikken.

Let wel, dit proces kan gepaard gaan met het nodige geroep, gevloek en getier (vooral als de huls half vastgeroest is aan de de tandwielen )

Comment

• Yup, that's what I call the idiot way

Geen zorgen, ik heb het zelf ook zo gedaan

Comment

• Hoort hier niet echt thuis maar kom :wat denken jullie hier van ?Goede keuze ?

http://www.kyosho.co.jp/web/products..._series-e.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drive and fun
              Hoort hier niet echt thuis maar kom :wat denken jullie hier van ?Goede keuze ?

http://www.kyosho.co.jp/web/products..._series-e.html
              Tof wagentje ! Heb 't al in m'n handen gehad. M'n enige bemerking was dat de zender wel van een iets mindere kwaliteit was ...

Maar veren dat dat ding doet Gebaseerd op de Kyosho Inferno hé !

Práchtig concept ! Maar naar mijn mening iets te klein om er mee naar buiten te gaan ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                Tof wagentje ! Heb 't al in m'n handen gehad. M'n enige bemerking was dat de zender wel van een iets mindere kwaliteit was ...

Maar veren dat dat ding doet Gebaseerd op de Kyosho Inferno hé !

Práchtig concept ! Maar naar mijn mening iets te klein om er mee naar buiten te gaan ...
                Iemand een idee van waar men het verkoopt (niet online)?
                Ik denk wel dat je daar buiten plezier mee kunt beleven,zal wel iets van een 40km/u gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drive and fun
                  Iemand een idee van waar men het verkoopt (niet online)?
                  Ik denk wel dat je daar buiten plezier mee kunt beleven,zal wel iets van een 40km/u gaan.
                  Bij TAM verkopen ze't al, 't was op hun stand dat ik 't gezien heb

En het gaat me niet over de speed. Het dingetje is bedrieglijk klein. Dus werkelijke offroad capaciteiten: nada, nihil, ... nougabollen

En om binnen te rijden is't nét ietsje te krachtig en aan de grote kant.

Ik betwijfel of hier een echte markt voor is ...

Comment

• Is er hier interesse in een tweedehands Marder ?

G230rc04 in prachtstaat

Comment

• Ik ga voor een nieuwe als ik zie hoeveel miserie jullie ermee hebben..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                      cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                        Een hint van Kurt om het diff makkelijk los te hebben:

Dat is precies zoals ik het doe, en het werkt!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                          Is er hier interesse in een tweedehands Marder ?

G230rc04 in prachtstaat
                          DE jouwe?? mijn je dat nu??
                          Ben je hem nu al bui?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957
                            DE jouwe?? mijn je dat nu??
                            Ben je hem nu al bui?
                            Laat ons zeggen dat ik binnenkort er es onroads ga onder leggen.
                            Al naar gelang de onroadcapaciteiten van de Marder me kunnen bekoren, beslis ik om 'm te houden of 'm weg te doen.

Maar inderdaad, ik ben aan het overwegen van hem van de hand te doen ...

Comment

• Hmmz dat lijkt me wel heeeeeel interessant ...
                              Hou me op de hoogte aub

Greetz
                              Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24
                                Hmmz dat lijkt me wel heeeeeel interessant ...
                                Hou me op de hoogte aub

Greetz
                                Jij hebt de eerste keus.

Tenzij er iemand is die natuurlijk een pák meer biedt

Comment

• Grmmmmbl...lap twas weer te schoon om waar te zijn...

Greetz

Comment

• vraag het eens lief aan sassefras. hij heeft een onroad op het oog. Dus gaat zijn marder misschien weg, en hij heeft er een 400€ voor betaald.

Baaj de weej,

Nu vrijdag cross-time?
                                    Als gTa, men nieuwe uitlaat gemonteerd heeft, kan ik eindelijk eens deftig beginnen rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                      vraag het eens lief aan sassefras. hij heeft een onroad op het oog. Dus gaat zijn marder misschien weg, en hij heeft er een 400€ voor betaald.

Baaj de weej,

Nu vrijdag cross-time?
                                      Als gTa, men nieuwe uitlaat gemonteerd heeft, kan ik eindelijk eens deftig beginnen rijden.

vrijdag ben ik ook van de partij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                                        vrijdag ben ik ook van de partij
                                        schitterend
                                        vrijdag achter flietjes met bouletten, en om 20u ofzo sta ik daar.
                                        Hopelijk komt G want anders sta ik daar wel zonder marder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                          vraag het eens lief aan sassefras. hij heeft een onroad op het oog. Dus gaat zijn marder misschien weg, en hij heeft er een 400€ voor betaald.

Baaj de weej,

Nu vrijdag cross-time?

Moest dit nu kunnen doorgaan zou het wel heel dik in orde zijn...voor mij dan toch

Greetz
                                          Fre

Comment

Working...
                                          X