Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voila hier ook ff men nieuwe kap voor me marder showen
    http://users.skynet.be/joske/wagen.jpg
    http://users.skynet.be/joske/wagen2.jpg
    http://users.skynet.be/joske/wagen3.jpg

Anyway zo'n onroad zegt me eigenlijk ook wel iets.
    Mss koop ik tegen de zomer zo nog een beestje bij
    De belastingen zitten al mee en afwachten op me vakantiegeld.
    En dan de financien is ff bezien als de verzekering van de 1/1 wagen betaald is

Comment

• Komt er niet te veel zand in zonder die "ramen"?

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      cc

Comment

• De ramen zijn nog onderweg
        en eigenlijk haalt het niet veel uit hoor :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
          NEWSFLASH:

't ging dus om:

1 x FG Ecoline (met de nodige tierlantijntjes: Multiplexen, schijfremmen vooraan, ...)
          1 x 40 FM zender (8 kanaals) van Graupner met MICRO ontvanger en kristalsetje
          2 x onroad 1/10 nitro's: 3.5 cc ; 2-bak ; ontvanger + servo's ; ...
          1 x bak met massa's onderdelen (reserve en tunings), bougies, servo, ...
          1 x startbox voor nitro's (met extra motor)
          ...

Dit alles zat ook in onze koffer toen we daar wegreden
          Even aanpassen:

Het ging dus om een Sportsline, en géén Ecoline ! Mea culpa

De body is (zoals jullie reeds gezien hebben op de foto's) een gele Viper.
          'k Heb 'm al gevraagd of ie 'm gaat stripen (dubbele striping dan), ie ging er is over nadenken *fingers crossed*

Comment

• Al dat geruef !

Het lijkt wel MTV Cribs maar dan bij een koppel jonkies.

Zo'n onroad, die komt er ooit ook wel bij mij. Eerst de Leo "afwerken" (geef me tot deze winter), en in 't voorjaar haal ik me waarschijnlijk een 1:5 erbij dan. Liefst meteen met de CSL-carosserie en met de aly spaakvelgen ... al kost dat alles (incl. details en stuff) bijna € 800 ... beetje veel i know. We zien wel.

M'n Alfa Roleo = de max !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
              Al dat geruef !

Het lijkt wel MTV Cribs maar dan bij een koppel jonkies.

Zo'n onroad, die komt er ooit ook wel bij mij. Eerst de Leo "afwerken" (geef me tot deze winter), en in 't voorjaar haal ik me waarschijnlijk een 1:5 erbij dan. Liefst meteen met de CSL-carosserie en met de aly spaakvelgen ... al kost dat alles (incl. details en stuff) bijna € 800 ... beetje veel i know. We zien wel.

M'n Alfa Roleo = de max !!
              'k Zal u snel weten te zeggen hoe zo'n 1/5 onroad rijdt !
              'Caus we're taking the thing for a ride, this afternoon

Stijn zal ook van de partij zijn

Bij zo'n onroad lopen de kosten ook al snel op hoor ! €800, dan heb je't toch over een tweedehandse hoop ik ?
              Dean's pa ging nieuwe voor- en achterbumpers halen voor de Viper-body. Is die even verschoten seg: €30 voor een nieuwe voorkant, €50 (!) voor een nieuwe achterkant

Comment

• Kun je beter ineens een nieuwe kap halen, komt nog goedkoper uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                  Kun je beter ineens een nieuwe kap halen, komt nog goedkoper uit
                  Tarrara ! Die kappen zijn dúúr ! € 150 voor een kap

Comment

Tarrara ! Die kappen zijn dúúr ! € 150 voor een kap

Bedankt Benny om het mij even te zeggen op msn?

Naja, mijn eerste gok was wel een beetje te weining, true

Comment

• Het is weer lang geleden dat de BBMR er zo splinternieuw uit zag, sinds de carwash beurt van gisteren...dus dat vraagt voor enkele foto's!

Comment

• De diff bescherming up and close:

Comment

• Dat doe ik morgenavond ook. Vandaag staat 'ie nog smerig van gisteren, vandaag (straks) ga ik weer rijden, en morgen is 't de Ikea-meeting (in de regen, waarschijnlijk).

Dus, pas morgen poetsen.

Hoezo carwash ? R/C eruit, motor eruit en dan naar 't Olifantje geweest ?

Comment

Hoezo carwash ? R/C eruit, motor eruit en dan naar 't Olifantje geweest ?
                            Idd, radioplaat eruit, benzinetank eruit, motor eruit en het chassis afspuiten met hoge drukreiniger!

De radioplaat zelf afspuiten met wd40 en dan met compressor erop, ditto voor benzinetank en motor en dan krijg je dit effect!

Alleen zit ik nog stééds met een lek aan mijn uitlaatpakking
                            Mss toch weer eens de vloeibare pakkingen uithalen

Comment

• Nét terug van de mini-meeting bij ons op't school.

Het terrein was zoals ik verwachtte: énorm groot en zéér vlak (hier en daar een molshoopje, maar geen al te grote oneffenheden !)

Grote Smurf had al snel een tof parcour'tje uitgezet met de kegeltjes, en niet veel later arriveerde Gilles. Ie had genoeg naft mee om 24u aan een stuk te rijden denk 'k

Al bij al zijn er geen kosten gereden, al is Dean's marder wel één keer fameus op hol geslagen
                              Récht de bosjes in, zó diep dat we'm er amper niet meer uitkregen ! Blijkbaar had ie nogal veel last van metaal op metaal, en kabels bleven af en toe hangen ...

Gilles' Leo zag er nóg geiler uit dan op de foto ... al had ie naar het einde toe, wel last van lostrillende vijzen

Stijn's marder wou in begin niet echt starten, ie had z'n kuren Maar na het nodige sleutelwerk was ook deze vertrokken !

Mijn marder is eindelijk goed afgesteld ! (met dank aan Stijn ) En slaat nu véél sneller aan. Alleen heeft ie nogal de neiging van op z'n twee zijwieltjes te gaan rijden in té scherpe bochten Soms loopt dat goed af ... soms (lees: het merendeel van de tijd) loopt het iets minder goed af
                              Ik ga dus dubbele meenemers steken vooraan, zodat ik toch al iéts beter op de baan lig, en achteraan komt ie lager te hangen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                De diff bescherming up and close:

Als er nu een steen binnen zit (geloof me, die kans is nogal altijd groot), dán zit je pas met een probleem
                                Want nu kan ie er moeilijker uit, dus gaat ie altijd heen en weer botsen en totsen.

'k Zou het laten zoals het is ... open

Comment

Als er nu een steen binnen zit (geloof me, die kans is nogal altijd groot), dán zit je pas met een probleem
                                  Want nu kan ie er moeilijker uit, dus gaat ie altijd heen en weer botsen en totsen.

'k Zou het laten zoals het is ... open
                                  Geloof me, ik weet dat die kans er is....
                                  Ervoor was het altijd open, en je moet mijn diff huls eens zien...

Ik rij nu al 3 liter zo, tot nu toe geen problemen, hoewel ik nog steeds twijfel om de achterste eraf te laten...

Comment

Nét terug van de mini-meeting bij ons op't school.

Het terrein was zoals ik verwachtte: énorm groot en zéér vlak (hier en daar een molshoopje, maar geen al te grote oneffenheden !)

Grote Smurf had al snel een tof parcour'tje uitgezet met de kegeltjes, en niet veel later arriveerde Gilles. Ie had genoeg naft mee om 24u aan een stuk te rijden denk 'k

Al bij al zijn er geen kosten gereden, al is Dean's marder wel één keer fameus op hol geslagen
                                    Récht de bosjes in, zó diep dat we'm er amper niet meer uitkregen ! Blijkbaar had ie nogal veel last van metaal op metaal, en kabels bleven af en toe hangen ...

Gilles' Leo zag er nóg geiler uit dan op de foto ... al had ie naar het einde toe, wel last van lostrillende vijzen

Stijn's marder wou in begin niet echt starten, ie had z'n kuren Maar na het nodige sleutelwerk was ook deze vertrokken !

Mijn marder is eindelijk goed afgesteld ! (met dank aan Stijn ) En slaat nu véél sneller aan. Alleen heeft ie nogal de neiging van op z'n twee zijwieltjes te gaan rijden in té scherpe bochten Soms loopt dat goed af ... soms (lees: het merendeel van de tijd) loopt het iets minder goed af
                                    Ik ga dus dubbele meenemers steken vooraan, zodat ik toch al iéts beter op de baan lig, en achteraan komt ie lager te hangen !

Het was inderdaad een geslaagde mini-meeting. Heel tof en een prachtig terreintje.Alleen spijtig dat m'n marder het nodig vond om eens alleen te gaan rijden:p, het systeem met kabels deed niet echt z'n werk: omschakelen naar stangen is de boodschap:p

Al bij al een geslaagde dag

Comment

• Ben vlug thuis wat gaan eten, en dan om ietsje na de 7'en op m'n fiets gesprongen en vlug nog es gaan kijken

Ik was er van overtuigd dat ze al láng weg waren ... maar nee hoor ! Ze waren er nog Echte die-hards

@Stijn: nog es merci voor het stukje gaas
                                      @gTa: als het uitsnijden van zo'n bumper goed lukt, mag je me er altijd zoweentje maken (als je tijd vindt natuurlijk ) en zeggen wat me dat mag kosten

Morgen wordt (weeral ) kuisdag

Comment

• Ik ga nu, allez binnen 10 minuten (ben nog 'n saf aan 't roken, en de saf na het eten is heilig) beginnen aan de bumper. Ik ben zelf ook reuzebenieuwd.

Comment

Ik ga nu, allez binnen 10 minuten (ben nog 'n saf aan 't roken, en de saf na het eten is heilig) beginnen aan de bumper. Ik ben zelf ook reuzebenieuwd.

zijde dan zo een avondmens dat je nu pas hebt gegeten?

Comment

Working...
                                          X