wat is eigenlijk het verschil tussen al die motoren? zijn de 26cc's altijd beter dan de 23'ers? en die RC1 en RC4, wat wilt dat zeggen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniGa het even hier posten, want ik kan anders geen foto's uploaden
dus men vering achteraan hang ik aan dat gaatje iets hoger, naar buiten toe.
en men voorste aan dat gaatje dat ik nog moet openboren. Dus meer naar binnen toe
Trouwens, Tom zal wel een RC04 hebben hoor, zeker als hij die nieuw gekocht heeft
Op de motor kan wel een sticker plakken van RC01, maar die kloppen in 99% van de gevallen niet als het een 04 betreft.
Te merken of het een 04 is:
-Rode bougiedop
-De L naald is langer dan de H naald (of andersom, maar ze zijn niet gelijk)
-De rc04 is zuiniger en sneller onderin dan de 01
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957@tuscani, als je bent gaan rijden wil je me dan eens zeggen of er een verschil is in wegligging als je je veren verplaatst? tnx
het zou wel offorad zijn vanavond
heb wel enkel men achterste lager gelegd.
Want als ik men voorste vering verleg, zitten men ophangsarmen serieus in de weg.
Mag je zo rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniGa het even hier posten, want ik kan anders geen foto's uploaden
dus men vering achteraan hang ik aan dat gaatje iets hoger, naar buiten toe.
en men voorste aan dat gaatje dat ik nog moet openboren. Dus meer naar binnen toe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Is leuk voor wheely's, maar zodra er een bocht is ben je gefückt2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment