Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wat is eigenlijk het verschil tussen al die motoren? zijn de 26cc's altijd beter dan de 23'ers? en die RC1 en RC4, wat wilt dat zeggen?
    Last edited by Hans; 31/03/2005, 17:05.
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• rc04 is de nieuwere versie van de rc01, zoals de rc01 de nieuwere versie is van de G2D

Comment

• de 26cc hebben een grotere cylinderinhoud en zijn aggressiever en in de meeste gevallen krachiger, sneller dan de 23cc en de rc4 zijn over het algemeen ook beter,sneller dan de rc1
        zoals tuscani ook schreef, rc4 is het nieuwer, verbeterd model van de rc1

Comment

• m.a.w.: zoek oftewel één met een 26cc-motor oftewel één met 23cc RC4 motor?
          2015 BMW F11 520dA

Comment

• niet echt
            ik heb een rc01 en tom ook dacht ik. Die heeft hij zelfs juist nieuw gekocht.
            De mijne is een rc01 23cc met cylinderkop van 26cc op. en tom de zijne is een standaard rc01 26cc.

Comment

• ik heb niet gezegd dat de rc1 de mindere zijn, helemaal niet. Maar er is weldegelijk een verschil tussen de 23cc & 26cc. De rc4 zijn eigenlijk de verbeterde versies ja, maar zoveel verschil zit er helemaal niet op. Ik zou gewoon een g230rc*/g260rc* zoeken ipv een g2d.

Comment

• okelidokeli, thx
                2015 BMW F11 520dA

Comment

• @tuscani, als je bent gaan rijden wil je me dan eens zeggen of er een verschil is in wegligging als je je veren verplaatst? tnx
                  Last edited by ; 31/03/2005, 17:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                    Ga het even hier posten, want ik kan anders geen foto's uploaden

dus men vering achteraan hang ik aan dat gaatje iets hoger, naar buiten toe.

en men voorste aan dat gaatje dat ik nog moet openboren. Dus meer naar binnen toe
                    yup.

Trouwens, Tom zal wel een RC04 hebben hoor, zeker als hij die nieuw gekocht heeft
                    Op de motor kan wel een sticker plakken van RC01, maar die kloppen in 99% van de gevallen niet als het een 04 betreft.
                    Te merken of het een 04 is:
                    -Rode bougiedop
                    -De L naald is langer dan de H naald (of andersom, maar ze zijn niet gelijk)
                    -De rc04 is zuiniger en sneller onderin dan de 01

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957
                      @tuscani, als je bent gaan rijden wil je me dan eens zeggen of er een verschil is in wegligging als je je veren verplaatst? tnx
                      no problem
                      het zou wel offorad zijn vanavond
                      heb wel enkel men achterste lager gelegd.
                      Want als ik men voorste vering verleg, zitten men ophangsarmen serieus in de weg.

Mag je zo rijden?

Comment

Mag je zo rijden?
                        'k Zou toch oppassen voor de polies zenne, dat ding is niet gehomologeerd om zo laag te liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                          'k Zou toch oppassen voor de polies zenne, dat ding is niet gehomologeerd om zo laag te liggen
                          ik bedoel met achteraan lager en vooraan normaal

Comment

• Normaal nie, hij ligt vanvoor toch sowieso lager dan achteraan.

Comment

Vanvoor toch sowieso lager dan achteraan.
                              oepsie
                              Last edited by ; 31/03/2005, 18:15.

Comment

Ga het even hier posten, want ik kan anders geen foto's uploaden

dus men vering achteraan hang ik aan dat gaatje iets hoger, naar buiten toe.

en men voorste aan dat gaatje dat ik nog moet openboren. Dus meer naar binnen toe
                                die foto's heb ik ook op mijn pc gehad! die marder heeft een tijd geleden te koop gestaan. Heb je die over gekocht mss ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957
                                  oepsie
                                  Je bedoelt toch niet dat jouwe achteraan lager ligt dan vanvoor?

Comment

• dat zijn ouwe foto's hoor, dat rooie servo armpje heb ik dik naar de kl..en gereden hoor

Comment

• kan dat kwaad
                                      want anders moet ik men vering weer veranderen vanachter

Comment

• Is leuk voor wheely's, maar zodra er een bocht is ben je gefückt

Comment

Is leuk voor wheely's, maar zodra er een bocht is ben je gefückt
                                          over wheelies gesproken... hoe trek je die met een marder? dat ding heeft toch geen achteruit?
                                          2015 BMW F11 520dA

Comment

Working...
                                          X