Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
    wat is eigenlijk het verschil tussen al die motoren? zijn de 26cc's altijd beter dan de 23'ers? en die RC1 en RC4, wat wilt dat zeggen?
    een goed afgestelde 23cc zal altijd beter gaan dan een slecht afgestelde 26cc.
    Door de standaar koppelig te vervangen door een beter zal het vermogen ook beter gedoseerd worden.

    Om de snelste te kunnen zijn is er veel meer nodig dan een snelle en krachtige motor!
    Een goed afgestelde wagen (toespoor, camber, caster, goede vering en stabilisators) en motor met een goede koppeling en een goede piloot zal HEEL zeker als eerst over de streep komen dan iemand met slechte setup en een 29cc.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door xius001
      Is leuk voor wheely's, maar zodra er een bocht is ben je gefückt
      och **** meen je dat nu?

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
        over wheelies gesproken... hoe trek je die met een marder? dat ding heeft toch geen achteruit?

        das toch geen kwestie van achteruit te rijden, das een kwestie van rap vooruit te accelereren

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
          over wheelies gesproken... hoe trek je die met een marder? dat ding heeft toch geen achteruit?
          Met een 29 cc motor heb je zo weelies, maar hou wel rekening hoe meer vermogen er vrij komt hoe sneller er dingen zullen slijten en stuk zullen gaan.

          Comment


          • Vraag maar aan wheelytom

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door marder
              Met een 29 cc motor heb je zo weelies, maar hou wel rekening hoe meer vermogen er vrij komt hoe sneller er dingen zullen slijten en stuk zullen gaan.
              En met je wielen in de lucht kun je niet sturen

              btw, help ons hier eens met ons ophanging afstel probleem
              Ik zit dus met een serieuze portie onderstuur en hij ligt nogal wat onstabiel op de baan...

              Comment


              • als je echt wil vliegen koop den een vliegtuig of heli

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                  En met je wielen in de lucht kun je niet sturen

                  btw, help ons hier eens met ons ophanging afstel probleem
                  Ik zit dus met een serieuze portie onderstuur en hij ligt nogal wat onstabiel op de baan...
                  welke zender, stuurservo en voor fusees heb je?

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door marder
                    welke zender, stuurservo en voor fusees heb je?
                    T3 PM
                    Multiplex Jumbo Digi
                    Alu 2004 fusees (diegene waarvan jij beweerd dat het pitstop's zijn )

                    Comment


                    • nog even tussenbeide komen

                      mijn vering zit achteraan in de bovenste gaatjes.
                      is dat voor on-road of voor offroad?

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                        T3 PM
                        Multiplex Jumbo Digi
                        Alu 2004 fusees (diegene waarvan jij beweerd dat het pitstop's zijn )
                        dat zijn idd pitstop fusees omdat ze voorzien zijn van een verhoging onder en boven, zodat de afstandsbus niet meer nodig is. Als je deze er zou tussen uit doen zul je merken dat je marder heel anders zal sturen(camber moet je dan ook weer bijstellen).

                        met de zender kun je ook de stuursnelhijd programeren zo word hij minder agresief tijdens het sturen.

                        door dit te doen zul je merken dat je wagen een veel beter sturing/wegligging zal krijgen.

                        @tuscani: je wagen ligt nu een stukje lager. door de vering in een andere hoek te zetten kan deze soepeler of straffer veren, dat hangt dan ook weer samen met welke olie en veren je hebt.

                        Comment


                        • is het dan beter of slechter?
                          kwestie van niet overkop te duikelen

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door marder
                            dat zijn idd pitstop fusees omdat ze voorzien zijn van een verhoging onder en boven, zodat de afstandsbus niet meer nodig is. Als je deze er zou tussen uit doen zul je merken dat je marder heel anders zal sturen(camber moet je dan ook weer bijstellen)
                            Daar zit nu net mijn probleem
                            Ik kan mijn camber niet meer bijstellen omdat mijn draagarmen een beetje kapot zijn vanbinnenin, die schroefdraad is er geweest...

                            Andere ideetjes?

                            Trouwens, je hebt gelijk, het zijn geen FG fusees, maar wel degelijk Pitstops
                            Ze lijken gewoon fel op die 2004 fusees

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                              is het dan beter of slechter?
                              kwestie van niet overkop te duikelen
                              dat vald te zien welke veren en olie je hebt, je moet er eens me expirmenteren. als je ergens gaat rijden, rij dan eers een paar flinke rondes en verstel je vering dan eens het ken best zijn dat je het meteen zal merken.

                              hou wel rekening met een marder kun je zeke geen bochten nemen zoals een onroad omdat het zwaarte punt veel hoger ligt (geen ligende motor en chassie ligt hoger)

                              een leopard heeft een langere wielbasis en anders ligende motor vandaar dat hij heel anders rijd.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                Daar zit nu net mijn probleem
                                Ik kan mijn camber niet meer bijstellen omdat mijn draagarmen een beetje kapot zijn vanbinnenin, die schroefdraad is er geweest...

                                Andere ideetjes?

                                Trouwens, je hebt gelijk, het zijn geen FG fusees, maar wel degelijk Pitstops
                                Ze lijken gewoon fel op die 2004 fusees
                                vervang je boven draagarmen door alu daar zul je zeker geen spijt van krijgen!

                                Comment


                                • Begrijp ik
                                  maa romdat het nu zondag een onroad meeting is, wou ik mijn vering lager leggen
                                  omdat ik vandaag moet gaan off-roaden, wou ik gewoon de ideale positie weten.
                                  omdat ik hem enkel achteraan verlegd heb (van de onderste binnenste gaatjes naar de buitenste boven gaatjes), en vooraan niet

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                    Begrijp ik
                                    maa romdat het nu zondag een onroad meeting is, wou ik mijn vering lager leggen
                                    omdat ik vandaag moet gaan off-roaden, wou ik gewoon de ideale positie weten.
                                    omdat ik hem enkel achteraan verlegd heb (van de onderste binnenste gaatjes naar de buitenste boven gaatjes), en vooraan niet
                                    idd vooraan kan dat enkel door korter veren te zetten of en ander alternatief zoeken.

                                    Comment


                                    • maar het kan dus geen kwaad om hem zo te laten liggen

                                      Kzou niet graag nu ergens tegen vliegen

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                        maar het kan dus geen kwaad om hem zo te laten liggen

                                        Kzou niet graag nu ergens tegen vliegen
                                        onraod rijden met een marder is heel anders dan met een toering wagen je zal je snelheid aan de bochten goed moeten minderen

                                        Comment


                                        • Onroad rijdt hij wat mij betreft beter dan offroad, onroad kantelt 'ie tenminste niet

                                          Comment

                                          Working...
                                          X