Oorspronkelijk geplaatst door xius001
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door marderals je op gras rijd bedoel je? dan kanteld hij idd erg snel dat komt door dat de noppe banden in het gras haken en 100% grip hebben wat aan de bochten een negatief effect geeft.
Nu, het is al sterk verbeterd sinds ik langere assen en dubbele meenemers heb steken vanvoor en ook nu hij verlaagd is, maar het is toch nog altijd niet wat het moet zijn...
Comment
-
fg
he hallo heb even een paar vraagjes ik heb een paar nitro auto's maar nu wil ik verder met een 23 of 26 cc v an fg ik wil onroad en ofroad rijden maar welke wagen kan ik dan het beste nemen ???
heb wel verstand van nitro's maar van fg nix dus wie kan mij alleseen beetje uitlegeen
gr sytze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sytzehe hallo heb even een paar vraagjes ik heb een paar nitro auto's maar nu wil ik verder met een 23 of 26 cc v an fg ik wil onroad en ofroad rijden maar welke wagen kan ik dan het beste nemen ???
heb wel verstand van nitro's maar van fg nix dus wie kan mij alleseen beetje uitlegeen
gr sytze
Een onroad fg zou ik echt niet proberen om offroad een toertje maken, denk het je veel €'s kan komen te kosten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sytzehe hallo heb even een paar vraagjes ik heb een paar nitro auto's maar nu wil ik verder met een 23 of 26 cc v an fg ik wil onroad en ofroad rijden maar welke wagen kan ik dan het beste nemen ???
gr sytze
met een marder en leopard kun je ook on en offroad rijden.
met de stadium truck kun je ook on en offroad rijden.
elke auto heeft ander rijeigenschappen.
met een leopard zul je beter onroad kunnen rijden dan met een marder omdat hij zo al een beter ligging heeft.
met de monster modellen zul je je redelijk kalm moeten houden aan de bogten zowel on als offroad.
de stadium truck zal de beste wegligging hebben zowel on als offroad.
dit zijn de enige modellen VAN FG waar je on en offroad kan mee rijden
dus nu zal het aan jou liggen welke dat jij het beste/schoonste/fijnste vind!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniniet echt
ik heb een rc01 en tom ook dacht ik. Die heeft hij zelfs juist nieuw gekocht.
De mijne is een rc01 23cc met cylinderkop van 26cc op. en tom de zijne is een standaard rc01 26cc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaTom heeft een RC04 hoor. Zie je aan de H- en L-naald van verschillende lengte. Er lopen echter (inderdaad) wat RC04 rond met de sticker van de RC01 ... heel vreemd.
Comment
-
[QUOTE=xius001]Oorspronkelijk geplaatst door marderNiets
2 kogels van mijn kogelaandrijving waren losgekomen, zit nu weer in elkaar
ik was net bezig met een alu diff te zetten maar nu heb ik nog schimringen nodig, dat word bestellen en hopelijk snel binnen
Comment
Comment