Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
    Onroad rijdt hij wat mij betreft beter dan offroad, onroad kantelt 'ie tenminste niet
    als je op gras rijd bedoel je? dan kanteld hij idd erg snel dat komt door dat de noppe banden in het gras haken en 100% grip hebben wat aan de bochten een negatief effect geeft.

Comment

Je bedoelt toch niet dat jouwe achteraan lager ligt dan vanvoor?
      ja, kan dat kwaad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door marder
        als je op gras rijd bedoel je? dan kanteld hij idd erg snel dat komt door dat de noppe banden in het gras haken en 100% grip hebben wat aan de bochten een negatief effect geeft.
        Yup, in de zand/aarde heb ik er geen last van, maar dat is dan weer moordend voor aandrijving en co

Nu, het is al sterk verbeterd sinds ik langere assen en dubbele meenemers heb steken vanvoor en ook nu hij verlaagd is, maar het is toch nog altijd niet wat het moet zijn...

Comment

• fg

he hallo heb even een paar vraagjes ik heb een paar nitro auto's maar nu wil ik verder met een 23 of 26 cc v an fg ik wil onroad en ofroad rijden maar welke wagen kan ik dan het beste nemen ???
          heb wel verstand van nitro's maar van fg nix dus wie kan mij alleseen beetje uitlegeen
          gr sytze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957
            ja, kan dat kwaad
            Lijkt me logisch van wel ja
            Op deze manier moet je toch gigantisch veel last hebben van onderstuur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sytze
              he hallo heb even een paar vraagjes ik heb een paar nitro auto's maar nu wil ik verder met een 23 of 26 cc v an fg ik wil onroad en ofroad rijden maar welke wagen kan ik dan het beste nemen ???
              heb wel verstand van nitro's maar van fg nix dus wie kan mij alleseen beetje uitlegeen
              gr sytze
              Voor de beide: marder, leopard, monster truck, stadium truck dat is het zo'n beetje.
              Een onroad fg zou ik echt niet proberen om offroad een toertje maken, denk het je veel €'s kan komen te kosten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joske
                Een onroad fg zou ik echt niet proberen om offroad een toertje maken, denk het je veel €'s kan komen te kosten
                Waarschijnlijk kom je toch niet ver genoeg om kosten te maken

Comment

Lijkt me logisch van wel ja
                  Op deze manier moet je toch gigantisch veel last hebben van onderstuur?
                  oorzaak van mijn slechte wegligging? onderstuur? niet echt nee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957
                    oorzaak van mijn slechte wegligging? onderstuur? niet echt nee
                    'K zou zeggen leg hem eens lager vanvoor en deel ons de verschillen mee...

Comment

• maar ook, vanvoor staat hij vrij hard en slaat hij niet terug, dus als ik hem op de grond duw, komt hij niet vanzelf omhoog.
                      voor de rest, zal ik zondag eens uittesten, alhoewel on-road merk je dat echt niet.

Comment

• Hmm, hoe harder je vering, hoe minder onderstuur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sytze
                          gr sytze
                          met een monster truck/beetle kun je on en offroad rijden.
                          met een marder en leopard kun je ook on en offroad rijden.
                          met de stadium truck kun je ook on en offroad rijden.

elke auto heeft ander rijeigenschappen.

met een leopard zul je beter onroad kunnen rijden dan met een marder omdat hij zo al een beter ligging heeft.

met de monster modellen zul je je redelijk kalm moeten houden aan de bogten zowel on als offroad.

de stadium truck zal de beste wegligging hebben zowel on als offroad.

dit zijn de enige modellen VAN FG waar je on en offroad kan mee rijden
                          dus nu zal het aan jou liggen welke dat jij het beste/schoonste/fijnste vind!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                            niet echt
                            ik heb een rc01 en tom ook dacht ik. Die heeft hij zelfs juist nieuw gekocht.
                            De mijne is een rc01 23cc met cylinderkop van 26cc op. en tom de zijne is een standaard rc01 26cc.
                            Tom heeft een RC04 hoor. Zie je aan de H- en L-naald van verschillende lengte. Er lopen achter (inderdaad) wat RC04 rond met de sticker van de RC01 ... heel vreemd.

Comment

• ah excuseer, dacht dat er een sticker van rc01 ophing.

ikke goed geslapen vanacht.
                              Men eerste tank is leeggereden, en gTa heeft zen job als kegelrechtzetter prima gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                Tom heeft een RC04 hoor. Zie je aan de H- en L-naald van verschillende lengte. Er lopen echter (inderdaad) wat RC04 rond met de sticker van de RC01 ... heel vreemd.
                                Zoals de mijne Ik heb ook een RC04, maar op de stickers staat RC01 ...

Comment

• [QUOTE=xius001QUOTE]

hoe zit het met je diff ? wat is er kapot?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door marder

Ie was te vroeg aan't janken Er is niets stuk

Comment

• [QUOTE=marder]
                                      Oorspronkelijk geplaatst door xius001QUOTE

Niets

2 kogels van mijn kogelaandrijving waren losgekomen, zit nu weer in elkaar

Comment

• [QUOTE=xius001]
                                        Oorspronkelijk geplaatst door marder
                                        Niets

2 kogels van mijn kogelaandrijving waren losgekomen, zit nu weer in elkaar
                                        dan heb je geluk!

ik was net bezig met een alu diff te zetten maar nu heb ik nog schimringen nodig, dat word bestellen en hopelijk snel binnen

Comment

• Wat was er ook weer allemaal aan je marder dat vervangen moest worden?

Comment

Working...
                                          X