Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaSassie, bij deze wil ik graag één of twee setjes (4 of 8 bandjes) bij jou bestellen, alsjeblieft. Je kent m'n mailadres, hè.
Serieus nu: ik moet er wel even bijzeggen dat de voorraad eindig is hé. Zolang er geen races gereden worden, wordt de voorraad banden ook niet aangevuld (nogal wiedes hé).
Maargoed, ik zal zien dat ik er zo snel mogelijk nog es langs kan gaan. Dat maakt €30 voor een set van 4 banden op velg.
LET WEL : ik kan je NIET garanderen dat het 4 dezelfde velgen zijn (ik denk dan aan mensen zoals gTa, die daar toch wel wat belang aan hechten, ook ik heb liever 4 dezelfde velgen). Maar deze bandensets zijn afkomstig van mensen die competitie rijden, en die liggen daar dus hélemaal niet van wakker. De sets zijn samengebonden per 2 banden (met dezelfde compound), als dit net 2 verschillende velgen zijn ... sjah heb je pech
Doet me er ook aan denken dat ik moet weten welke compound je moet hebben.
Als ik me niet vergis heb ik 10 achteraan en 20 vooraan (zachtste áltijd achteraan), dit werd me aangeraden door een van de mensen daar, en ik moet zeggen, ik ben énorm tevreden van m'n bandensetup.
Sóooo, wie moest er hier allemaal banden hebben ? Hoeveel sets van 2 en welke compound ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniis het waar moeten de zachtste achteraan?
ik heb ze juist andersom gemonteerd
Ik dacht: zachte vooraan, geen onderstuur en de harde achteraan voor een beetje te kunnen spelen in de bochten.... yeah right
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Totaal onlogisch eigelijk, maar tis wél zo.
Ik dacht: zachte vooraan, geen onderstuur en de harde achteraan voor een beetje te kunnen spelen in de bochten.... yeah rightA Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Ik heb liever dat ik kan sturen, als er dan iets misloopt zie ik tenminste de dood niet aankomen (gesteld dat hij vanachter uitbreekt).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscanieen batt om batterijen op te laden. Hoe laad je dan die eerste batt op?
Sommige échte die-hard modelbouwers maken er een jojo van, en als je goed kan jojoën dan kan je laden aan bijna 2 Ah !!
Comment
-
Kheb thuis zo'n pillamp liggen zonder pillen.
Je moet ermee schudden zodat een magneet voorbij een spoel passeerd en zo energie opwekt, om de zaklamp te doen werken. Wel redelijk belachelijk als je buiten in den donkere staat te schudden met dat spel (30cm ). Omdat de zaklamp uitgevallen is. Je bent precies aan het snokken met iets anders
totaal off-topic, maar wou het jullie niet onthouden.
Comment
-
Tom en gTa, ben zondag naar dat circuit gegaan. Heb wel men linkerdraagarm verder opengescheurd.
Lijkt mij daar wel tof. circuitje met verhoog om te gaan opstaan, voor het overzicht. Wel minder handig als je voor de zoveelste keer overkop ben gegaan en je weer naar beneden moet om hem uit de struiken te gaan vissen
Er zijn nog een paar dingen voor verbetering vatbaar. Maar als je 50€ betaald krijg je een lidkaart, en de code van het cijferslot. Daarmee kan je het hekken van het domeintje en het circuit openmaken. Je mag dan ook gaan rijden zoveel je wilt en wanneer je wilt. Het is wel niet verlicht
Persoonlijk vond ik het wel iets hebben. Jullie moeten maar eens gaan kijken, en dan kunnen we beslissen of we ons daar lid maken of niet.
Comment
Comment