Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb liever dat ik kan sturen, als er dan iets misloopt zie ik tenminste de dood niet aankomen (gesteld dat hij vanachter uitbreekt).
Dean rijdt met 15 achteraan en 27 vooraan, vrij hard vooraan dus. Ik heb toch maar het zekere voor het onzekere genomen en ietsje zachtere genomen voor vanvoor (20), achteraan 10 leek me toen een logische keuze, en ik heb er nog geen moment spijt van gehad !
Kheb thuis zo'n pillamp liggen zonder pillen.
Je moet ermee schudden zodat een magneet voorbij een spoel passeerd en zo energie opwekt, om de zaklamp te doen werken. Wel redelijk belachelijk als je buiten in den donkere staat te schudden met dat spel (30cm ). Omdat de zaklamp uitgevallen is. Je bent precies aan het snokken met iets anders
totaal off-topic, maar wou het jullie niet onthouden.
Tom en gTa, ben zondag naar dat circuit gegaan. Heb wel men linkerdraagarm verder opengescheurd.
Lijkt mij daar wel tof. circuitje met verhoog om te gaan opstaan, voor het overzicht. Wel minder handig als je voor de zoveelste keer overkop ben gegaan en je weer naar beneden moet om hem uit de struiken te gaan vissen
Er zijn nog een paar dingen voor verbetering vatbaar. Maar als je 50€ betaald krijg je een lidkaart, en de code van het cijferslot. Daarmee kan je het hekken van het domeintje en het circuit openmaken. Je mag dan ook gaan rijden zoveel je wilt en wanneer je wilt. Het is wel niet verlicht
Persoonlijk vond ik het wel iets hebben. Jullie moeten maar eens gaan kijken, en dan kunnen we beslissen of we ons daar lid maken of niet.
Comment