Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als je nog wat kan wachten tot deze zomer (ik schat eind augustus), mag je mijn alu diff met alu diffhuls hebben voor een prikje, want dan zal ik waarschijnlijk al een sperdiff met alu diffhuis en stalen diffhuls gestoken hebben.
Zo lang houdt de huidige het wel vol, hoop ik
Bij deze bied ik me als eerste aan voor jouw alu diff
Daarvoor steek ik nog :
- alu aandrijfplaat
- alu diffsteunen
- alu ophangingsarmpjes boven/achter
- kogelaandrijving
Na het sperdiff plan ik nog dit :
- alu voorasbokken
- alu fusees vooraan
- alu 04 servosaver
- alu fusees achteraan
En alu onderdraagarmen achter?
Weet nu ook uit ervaring dat die bij het zwaardere en langere offroad werk wel eens willen lossen (en ze buigen snel door)
kheb het al gehoord.
kzal de volgende meeting een trekkabel mogen meebrengen, voor de peace-car te vervoeren
Peace man
Maar hey, vorige keer 3u doorgevlamt op de meeting, dan show gegeven op aw meeting, hier in de tuin wat softroad gebaggerd, en nu eergisteren serieus hard doorgeveegd gedurende 2.5u
't Zou verdomme tijd worden dat er iets kapot ging
Ah rats, 'k zal binnekort ook nog nieuwe bandjes nodig hebben
twordt tijd dat men speelkameraadjes hun marder weer bolt. want de mijne begint vast te roesten
De mijne zit bijna weer in mekaar. Zondag alles locktite'n en dan de electronica 'es deftig afstellen, en ik ben klaar voor het betere 20/44-werk (ik ben reuzebenieuwd) !!
Comment