Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• okay
    morgenavond, ben ik paraat. Zelfde uur zelfde plaats.
    Dacht er juist aan, ik kan donderdag ook niet. Moet men ouders gaan ophalen op zaventem

Dus morgenavond it is

Comment

• Twintig uur, Expo-grasterreintje ?

Ow wacht 'es, is dat niet in de Expo dat die StuBru-kerel z'n wereldrecord crowdzwemmen gaat neerzetten ? Of is dat aan de Watersportbaan (Blaarmeersen) in de topsporthal ? Want in die buurt zal het stikken van de jonkies en dan zijn we de jos.

Comment

• er is toch geen water aan den expo?

Comment

• In het slechtste geval is het bij mij te doen. Kunnen we de weide omploegen. het is toch redelijk lang klaar?

Comment

• aanwezig

Comment

• Het en als we nou 'es metéén tot bij jou komen. Ik kan daar vroeger zijn dan jij in Gent. 't Is ook dicht bij Tomski (dus misschién dat die gozer ook nog effe afkomt met z'n Blanche), en dan kunnen we meteen met circuit-plannen beginnen.

Zou je het erg vinden als we deze zomer met 'n schop ofzo een écht circuitje aanleggen ? Zo met een paar matige bank-bochten ? Een beetje zoals dat circuit in Zonhoven, zie de videootjes die ik daarvan heb gepost, en let dus op die bank rechts vooraan (waar ik er een keer uit vloog), en die bobbel in 't midden.

Wat denk je ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                aanwezig
                Ik weet niet of je dat bedoelt als "ik ben hier nu, wel, waarover gaat het in dit topic" of als "okay ik kom af morgenavond", maar ik interpreteer het maar meteen als dat laatste, je moet maar zo onduidelijk niet zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                  heb dit weekend eens een stuk van de weide opgeruimd. En ik moet zeggen, het is juist gepast om een circuitje te maken. Dat ik er niet eerder aan gedacht heb.
                  Enkel de ford staat nog een beetje in de weg. Het wordt tijd dat hij weg gedaan wordt.

Vanaf nu hebben de berggeitjes geen rust meer in het weekend.

Tomski en G, als het lukt men parkourtje horen jullie het nog.

Das misschien geen slecht idee voor als de student-Marder-eigenaars onder ons, klaar zijn met de examens.

Iets om naar uit te kijken, zeg maar

Comment

• eeeeuh zo groot is men weide nu ook weer niet

het is maar een half stuk dat ik kan gebruiken, wegens snoeihout afval en bomen. Plus koterijen voor de geitjes.

Het is laat ons zeggen de breedte van 3 ford fiesta's, en de lengte van 4 à 5 fordjes achter elkaar.

Hoeveel meter is dat?

Comment

• Hey, nog een véél beter idee !!!!

Als we nou 'es op 't circuit van CIS gaan rijden ? Da's dicht bij CIS z'n winkel, kunnen we daar afspreken en dan rijd ik wel voor (nog 5 minuutjes dan, wel een beetje een offroad-rit maar doenbaar met Babs dus ook doenbaar met de Tuscani en met de S-Line).

Maf circuit, hoor ! 't Gras is onlangs gereden en ze hebben 't circuit met een bobcat terug okiedee gemaakt. En aangezien 't tegen morgenavond al twee dagen droog zal zijn geweest én warm, zullen er waarschijnlijk ook geen plassen meer zijn.

Comment

Hoeveel meter is dat?
                        Veel te weinig voor een ontbonden Leo met 20/44

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                          Ik weet niet of je dat bedoelt als "ik ben hier nu, wel, waarover gaat het in dit topic" of als "okay ik kom af morgenavond", maar ik interpreteer het maar meteen als dat laatste, je moet maar zo onduidelijk niet zijn.

vanavond kan ik al niet achter mijn gerief gaan, morgen misschien dus ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik er zal zijn

zondag wel op ikeaterrein

Comment

• Ik bedenk opeens.
                            Het is normaal de grootte van een half tennisterein. Groot genoeg voor u? Bobbels en bochten graven is normaal geen probleem. Men ouders zullen dat niet erg vinden

Eventueel kan het groter worden, maar dan moet er wel een serieuze stapel snoeihout verdwijnen

Comment

• Dit is het parcours van CIS. Allez, "van", hij sponsort zo dat team een beetje.

www.marg-team.be

Comment

Het is normaal de grootte van een half tennisterein. Groot genoeg voor u?
                                Zot ! Zo klein.

Maar toch, als back-up trash zone is het perféct !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                  Hey, nog een véél beter idee !!!!

Als we nou 'es op 't circuit van CIS gaan rijden ? Da's dicht bij CIS z'n winkel, kunnen we daar afspreken en dan rijd ik wel voor (nog 5 minuutjes dan, wel een beetje een offroad-rit maar doenbaar met Babs dus ook doenbaar met de Tuscani en met de S-Line).

Maf circuit, hoor ! 't Gras is onlangs gereden en ze hebben 't circuit met een bobcat terug okiedee gemaakt. En aangezien 't tegen morgenavond al twee dagen droog zal zijn geweest én warm, zullen er waarschijnlijk ook geen plassen meer zijn.
                                  mag je daar zomaar op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                                    zondag wel op ikeaterrein
                                    Met onroads ?

Comment

mag je daar zomaar op?
                                      Weet niet wat 'n lidkaart kost, maar ik koop me er wel eentje. En ik bel Danny wel effe met de vraag of we 'es mogen verkennen.

Comment

• Voilà : lidkaart is € 25, dagkaart is € 5. Als dat niet goedkoop is.

Comment

• dat zou ook nog goed zijn. wil me ook wel lid maken, als he tme aanstaat, en je er in de week opmag. Want juist voor in het weekend me lid maken doe ik niet.

Comment

Working...
                                          X