Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alright, Wimpie-pewl, ik ga er morgen zijn, dat zeker. Maar liefst van zo vroeg mogelijk, want ik moet ten laatste om 20 na 9 van de Expo vertrekken om ergens om 10u te zijn.
Deal ?
Wanneer kan jij er zijn ?
tja ik werk tot 19u en moet eerst nog eten. dus rond 20u. Kan je echt neit langer blijven?
dus je kan van 7 tot 9.
Hmmm, probleem is dat het eten al klaargemaakt is. anders kon ik achter frieten of pitta. En dan was ik om 7u30 daar.
spijtig, dan zal het maar voor een uurtje zijn
Tenzij tom komt natuurlijk, dan kunnen we blijven voort ravotten. ik kom zeker af, want wil alles nog eens controleren tegen zondag.
Mini-Mardermeeting met Tusc was de max. Onroad op de grote parking van de Blaarmeersen. Eigenlijk meer onroad-met-een-klein-beetje-dirttrack.
Weer 2 liter erdoor gejaagd.
'k Weet niet of Wim't je al verteld heeft, maar ook de bandjes zuigen
Heb hem gisteren het telefoonnummer gegeven van die Club, maar nu blijkt het dat ze er geen meer in voorraad hebben, en dit wel nog even kan duren ...
Ik bel ze vanavond nog es om te vragen dat ze me op de hoogte houden
Van zodra ze er binnen hebben, laat ik 't hier weten.
@ Tusc: hoeveel setjes van 2 moest jij nu weer hebben ? Enkel nieuwe achterbanden omdat de jouwe gescheurd zijn ? Indien ja, heeft een kameraad van me nog een setje voor je liggen. Ook gekocht bij die club, en nog niet mee gereden (zijn 2 spaakvelgen denk ik). Aangezien onze Marders de komende maand waarschijnlijk toch hun werkplaats niet verlaten, wil ie ze je wel verkopen
@ sasse
vriendelijk voorstel. doch niet echt dringend meer. Ik heb men band herlijmt en hij heeft het gisteren goed volgehouden. Je mag altijd een foto doorsturen naar het gekende adres. Dan kan ik ze bekijken en een bod uitbrengen
Het was gisteren idd plezant. continue volk staan kijken, naar onze capriolen
G heeft wel zijn onderste draagarmen er 2x uit gereden, na een lichte overompeling van mijn mardertje.
De-hitsige-rode-met-megavette-poep stond echt horny, want hij heeft 2maal men banaan van achter genomen
2tankjes erdoor gejaagd en dan was het gedaan. Binnentandwiel los gekomen, en geen aandrijving meer als gevolg. Mar het was plezant. Vooral gTa zijn leo, is fenomaal, qua wegliging en besturing. Kan natuurlijk ook aan de schitterende chauffeur liggen. Plus zijn uiterlijk (van de leo wel te verstaan) Die 1/6 slicks zijn geiiiiiiil
Je mag altijd een foto doorsturen naar het gekende adres. Dan kan ik ze bekijken en een bod uitbrengen
Zowel de banden als de staat zijn identiek aan de mijne
Z'n vraagprijs is wel vast -aangezien ie er nooit mee gereden heeft, en dienden als reserve setje- en bedraagt € 15 voor de 2 bandjes (Compound 10 of 15; geschikt voor achteraan dus)
Zowel de banden als de staat zijn identiek aan de mijne
Z'n vraagprijs is wel vast -aangezien ie er nooit mee gereden heeft, en dienden als reserve setje- en bedraagt € 15 voor de 2 bandjes (Compound 10 of 15; geschikt voor achteraan dus)
Cis is niet open vandaag zeker. Kheb hier juist men mardertje opengevezen, om de tandwielen terug te bevestigen. Maar moet nog de nieuwe overbrengingstandwielen, en imbusjes hebben. Wou ze morgen monteren, maar hij blijkt niet open te zijn. Rats vergeten. Hopelijk heeft hij ze op stok, morgen. Dan kan ik ze zaterdag nog monteren. mocht hij nu eens reageren op zijn mails.
pffff, spanning is niet goed voor mij. tenzij ergens anders
Comment