Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volgend jaar vervang ik 'm hoogst waarschijnlijk toch door een krachtiger beest.
Great, nu kan ik door mijn superieur aan power je nog bijblijven, maar een dikke motor in combi met zo'n strak rijdend Leo chassis.... crap
Naja, dan maar mijn aandrijving verbeteren
FG en Komatsu zelf raden maar 4% aan, en er zijn er (zoals Ken) die op nog minder rijden zonder brokken.
Ik ken er zelfs dat op 2 percent rijden, en die hebben ook niets voor. Maar 2% vind ik iets te weinig, daar betrouw ik het niet meer
En idd, je moet zien dat je motor altijd goed afgesteld staat .. anders weet je nooit wat er gebeurd(maar dat hoor je wel, als hij slecht afgesteld staat )
dat rood kapje is echt mooi om te zien in het echt.
de "chromen plaat" "iets" minder
Daarjuist was het wel grappig.
Ik monteer men andere tandwielen (20/40) en alu meenemer. Ikke fier dat alles gelukt is. kwil aan zijn wielen draaien om te zien of alees goed draait. (want ik had maar heel weinig plaats over om alles vast te zetten)
En ik draai hem bijna in gang
even rondelletjes tussen de aandrijfplaat en de motor gezet en het was in orde
Ik moet het je nageven Gilles, you're really fücking things up this time
En ik steek de schuld van jouw mislukte motorplaat op de sassefras, hij had je maar eerder die uitleg moeten geven
vandaag zal vrees ik niet lukken. ik heb ofwel vanavond ofwel morgenavond een bq.
Zal he teens moeten vragen. maar dat weet ik maar binnen enkele uren. Zal je bellen als het doorgaat.
Ik vroeg het eigenlijk voor morgen
Past goed bij m'n opgeblonken veren, zilverkleurige bougiedop en opgeblonken uitlaatbocht
't Staat wel allemaal nog in een beginfase. Het moet hier en daar nog een beetje bijgeschuurd worden, en dan alles opgeblonken. Met wat geluk krijg ik't helemaal afgewerkt tegen de onroadmeeting !
Comment