Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001

Ik moet het je nageven Gilles, you're really fücking things up this time
    En ik steek de schuld van jouw mislukte motorplaat op de sassefras, hij had je maar eerder die uitleg moeten geven
    Ach, ken je die interieurlijsten van BMW, zo geborsteld alu ? Wal, ik probeerde dit na te doen, maar 't is een klein beetje mislukt.

*ahum*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
      @ gTa:
      Who are you and what have you done with Gilles!
      *geknevelde Gilles roept wegens prop in de mond onverstaanbaar vanuit de achtergrond*

Mwwwpwmmmmh mmmpmmmmffmmmwwwf !!!

Oh my God, they killed gTa !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken 957
        Ik ken er zelfs dat op 2 percent rijden, en die hebben ook niets voor. Maar 2% vind ik iets te weinig, daar betrouw ik het niet meer
        En idd, je moet zien dat je motor altijd goed afgesteld staat .. anders weet je nooit wat er gebeurd(maar dat hoor je wel, als hij slecht afgesteld staat )
        maar die zouden ook een pak warmer moeten lopen, hé.
        A Twist of the Wrist

Comment

• Nu ik dat zo bedenk, ik heb dus zwaar last van te warm lopende motor (alhoewel ik nog nooit close bij een vapor lock ben geweest), dus ik zou beter 'es 240 ml op 5 liter mengen, gewoon om te zien of 'ie daardoor veel koeler gaat lopen.

Da's toch zo, hè, vettere benzine = koeler lopen ? Ik weet dat 't zo is dat 'ie warmer gaat lopen als je 'm armer afstelt, dat wel.

Logisch dan dat ik m'n servo weer doorkookte, eergisteren. 'Ie stond super-arm afgesteld en ik rijd met 180op5, én met een volledig dichte kap én een grote voorspoiler die alle koelwind omleidt ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            Oh my God, they killed gTa !
            *South Park stijl*

"Those Bastards!"

A Twist of the Wrist

Comment

*South Park stijl*

"Those Bastards!"

Oh wacht, ik heb nog iets ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                Dat noem ik nog steeds géén exhaustieve uitleg
                De foto'tjes van mezelf met een zwembrilletje op en schuurpapier in de ene hand en de motorplaat in de andere hand volgen nog.

Comment

Oh wacht, ik heb nog iets ...
                  Hierse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                    De foto'tjes van mezelf met een zwembrilletje op en schuurpapier in de ene hand en de motorplaat in de andere hand volgen nog.
                    IK EIS ROYALTIES !!!!!!!

Comment

• Al goed, al goed.

Zie dat je die motorplaat na d'examens bij mij kan droppen, en Doctor Brushed Alu zal zien wat ie voor jou kan doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                        Al goed, al goed.

Zie dat je die motorplaat na d'examens bij mij kan droppen, en Doctor Brushed Alu zal zien wat ie voor jou kan doen
                        Het is om zeep, maatie. De "wervelingen" die je erin ziet, dat zijn niveauverschillen, ik heb gewoon 0,1 mm verf én tussen de 0,2 en 0,7 mm metaal weggefreesd. Niks meer aan te verhelpen. Bovendien draagt m'n Leo dit schitterend staaltje artisanale verkloterij met trots ! *kin omhoog*

Toch bedankt.

Comment

Nu ik dat zo bedenk, ik heb dus zwaar last van te warm lopende motor (alhoewel ik nog nooit close bij een vapor lock ben geweest), dus ik zou beter 'es 240 ml op 5 liter mengen, gewoon om te zien of 'ie daardoor veel koeler gaat lopen.

Da's toch zo, hè, vettere benzine = koeler lopen ? Ik weet dat 't zo is dat 'ie warmer gaat lopen als je 'm armer afstelt, dat wel.

Logisch dan dat ik m'n servo weer doorkookte, eergisteren. 'Ie stond super-arm afgesteld en ik rijd met 180op5, én met een volledig dichte kap én een grote voorspoiler die alle koelwind omleidt ...
                          moet je denken dat sommige nitro's van modelvliegtuigen op 20 % olie vliegen gewoon om de warmte eruit te krijgen. (wel niet te vergelijken met een 23cc zenoah)

als je hem armer afstelt zou je ook met meer olie moeten rijden omdat je door de armere afstelling ook minder olie binnenkrijgt.

en arm mengsel ==> tragere verbranding ==> warmere motor
                          A Twist of the Wrist

Comment

• kheb hie rnog soldeerstaafjes liggen. Moet ik eerst de groeven dichtsolderen? Dan kan sasse erover beginnen polieren

Neen, ik vrees ook dat ze om zeep is, maar ach als je niets doet, kan je niets verkeerd doen.

baaj de weej, ik zie hierjuist dat één velg een volledig zwart stuk heeft op de spaken. (zoals die foto van die mini's hier eens) zeker van het "lichte" contact met uw geil ding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                              kheb hie rnog soldeerstaafjes liggen. Moet ik eerst de groeven dichtsolderen? Dan kan sasse erover beginnen polieren
                              ik zal er eens over lassen met de vlamboog laspost

en dan afslijpen met een haakse slijptol :rofl:
                              A Twist of the Wrist

Comment

Hierse.

Zo overtuigd gelovig ???

Edit: Oh, ff de foto vergroot, en op de muismat staat niet wat ik dacht dat 't was Spijtig, anders konden we nog eventjes lachen
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• klein verschil tussen christen of juristen vereniging. beide zijn echter niet te vertrouwen

Comment

Hierse.

Ow no, not again
                                    Heb nieuwe bandjes voor mijn nitro, lijken op GT3 velgen
                                    Voor de Marder kon ik er ook kopen, maar daar wacht ik nog ff mee

Comment

moet je denken dat sommige nitro's van modelvliegtuigen op 20 % olie vliegen gewoon om de warmte eruit te krijgen. (wel niet te vergelijken met een 23cc zenoah)

als je hem armer afstelt zou je ook met meer olie moeten rijden omdat je door de armere afstelling ook minder olie binnenkrijgt.

en arm mengsel ==> tragere verbranding ==> warmere motor
                                      Bon, ik snap het al.

Ik zet m'n Leo zo vet dat 'ie zwart rookt als een Mercedes-Benz 190D die z'n best doet om in 40 seconden van 0 tot 100 te accelereren, en ik meng 1 op 1 ofzo.

Zal dat ding niét slijten en vrieskoud lopen.

Comment

Bon, ik snap het al.

Ik zet m'n Leo zo vet dat 'ie zwart rookt als een Mercedes-Benz 190D die z'n best doet om in 40 seconden van 0 tot 100 te accelereren, en ik meng 1 op 1 ofzo.

Zal dat ding niét slijten en vrieskoud lopen.

doet me denken aan die keer dat ik 2 allochtonen uit de supermarkt zag lopen met een bus 2Takt-olie, en een hele bus olie in hun brommertjes (peugeot fox) zag gieten, wat ermee schudden om te mengen en rijden maar...

dat gaf pas een rookpluim! tankinhoud 2 X 5.1 L en daar 2L olie in!
                                        A Twist of the Wrist

Comment

Working...
                                        X