Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
doet me denken aan die keer dat ik 2 allochtonen uit de supermarkt zag lopen met een bus 2Takt-olie, en een hele bus olie in hun brommertjes (peugeot fox) zag gieten, wat ermee schudden om te mengen en rijden maar...
dat gaf pas een rookpluim! tankinhoud 2 X 5.1 L en daar 2L olie in!
Euh ik weet zeker dat bij de deluxe uitvoering de motor zelfsmerend was zoals bij de meeste scooters => oliepompje, bij de standaard versie weet ik het niet zeker. Maar zijt gerust zo stom zulle ze wel niet zijn ze
Euh ik weet zeker dat bij de deluxe uitvoering de motor zelfsmerend was zoals bij de meeste scooters => oliepompje, bij de standaard versie weet ik het niet zeker. Maar zijt gerust zo stom zulle ze wel niet zijn ze
het was recht in de benzinetank, dat ze het hebben gegoten. de persoon die bij me was was een echte freak op het gebied van brommertjes en scooters en die had het opgemerkt anders had ik het ook niet gezien. en de tweede volgde het voorbeeld van zijn gebuur en kapte het ook in zijn benzinetank.
hij begon ook meer te roken hoe verder dat ze waren, dus het was zeer waarschijnlijk de eerste keer dat ze het zo deden.
Tom bleek dan uiteindelijk toch niet mee te kunnen, en tegen dat Tusc en ikzelf dan eruit waren wat en hoe was 't eigenlijk al ferm te laat om nog naar Ternat te rijden.
Dan zijn we maar snelsnel op de parking van de Makro wezen sjeezen. Supergroot, maar wel vrij ruwe asfalt en hier en daar plekken met superfijne steentjes of steengruis en stof.
Dat superruwe asfalt is moordend voor de banden (m'n achtersloffen zijn eraan, dat worden dus nieuwe), maar die plekken steentjes of stof zijn de max ... je kan je parcours zo uitzetten dat je er gedeeltelijk een paar passeert, en da's subliem, zeker in langere snellere bochten.
Misschien dat ik uitkijk voor 'n kogelaandrijvingssysteem ergens anders, want ik heb al setjes gezien, nieuw, voor € 80 ofzo. Is toch een serieus verschil.
En wat ik dus ook zo snel mogelijk ga aanschaffen, zijn kortere dempers/veren voor onroad.
De alu aandrijfplaat zal nog effe moeten wachten, net zoals de rest.
twas toch plezant.
men bandjes in frut vaneen gereden. En 2.5tankjes leeggereden en terug men kop en armen verbrand.
de eerste 5 liters zijn erdoor gejaagd. *me happy*
Voor herhaling vatbaar, als G zijn leo wilt blijven rijden.
Grappigste moment, was toen G heel maar dan ook heel zijn leo uit elkaar gevezen had. (in een straal van 2meter, lag het vol met onderdelen) om dan tot de conclusie te komen dat een losgekomen treklintje een tandwiel blokeerde
Grappigste moment, was toen G heel maar dan ook heel zijn leo uit elkaar gevezen had. (in een straal van 2meter, lag het vol met onderdelen) om dan tot de conclusie te komen dat een losgekomen treklintje een tandwiel blokeerde
Nadeel was wel dat de consequentie van het weer recht zetten van de wielen, daarin bestond dat de banden nu langs de buitenkant compleet aan flarden zijn gereden.
idd onze banden zijn echt goed afgesleten. toch voor 1/5 gaan in het vervolg?
Ik blijf daarbij, want het prijsverschil is me iets te groot.
Ik zit dus met exáct met hetzelfde probleem nu
Ik gok dat mijn 1/5's zo'n 8l meegaan of 5l met een hyperactieve barbarenrijstijl (wat niet alleen moordend is voor de banden trouwens).
mijn 1/5's zijn een liter of 3 meegegaan. Want ik heb mijn eerste 5liter erdoor gejaagd, en heb er ok mee off-road gereden. Het waren natuurlijk occasie bandjes. Maar als je ziet dat je bij cis 30€ betaald voor 2 1/5 banden met velg tegen 75€ voor 2 1/6 banden op velg. Dan moeten de 1/6 al dubbel zo lang meegaan. En denk niet dat gTa zijn 1/6en het zo lang uitgehouden hebben
Comment