Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
    Nja, eenmaal met een onroad gereden, wil je niet meer met een offroad onroaden

Toen ik met die van Rob had gereden (Honda Accord, ook een lang chassis geloof ik) was ik gewoon stomverbaast
    Dat ding had dezelfde handling als mijn nitro op schuimpies, dat luisterde super nerveus naar elke stuurbeweging dat ik deed zonder ook maar een krimp te geven, geen onderstuur of overstuur te merken!
    Nu vermoed ik wel dat als je hem echt tot op de limiet drijft dat je dan meteen een portie overstuur krijgt en helaas zal dat geen driftende portie zijn, als je zo kijkt naar die competitie filmpjes
    Maar het laat sowieso een Marder achter zich, ook al trekken ze slomer op, het bochtenwerk maakt superveel goed, vermoed ik
    Ik vermoed een beetje hetzelfde (alinea 1 van jouw post).

De Viper heeft geen lang chassis, hè, maar 'n middellang van 512 mm wielbasis.

En ik ben inderdaad benieuwd naar de wegligging, en ook naar het fungehalte om mee te rijden. Als ik met de Leo offroad rijd, lig ik af en toe 'es slap van 't lachen omdat 'ie weer een grappige buiteling maakte (zonder brokken), onroad is dat duidelijk minder (met uitzonder van z'n pirouette-540° ). Hopelijk is een onroad even fun, maar om dát uit te vissen koop ik dus die Viper. En als 't me bevalt, dan ...

Comment

• Kent er hier iemand soms links naar onroad clubs waar je wat meer beeldmateriaal kan vinden ?

Want via Google en Altavista vind je écht bitterweinig foto's (laat staan filmpjes) van onroad-modelletjes

Comment

• Carson C5 (BMW) op een circuit'je in Luxemburg

Klik

F1 onboard

Hier zie je meteen wat ik bedoelde, Gilles. Zo'n onboard camera is allemaal wel tof, maar je moet echt véél geld neertellen als je eentje wil die een video voortbrengt die niet constant wegvalt. Hetgeen je hier ziet, zal een camera'tje zijn van een € 200. Dus als je eentje ziet op Ebay voor € 50 ... persoonlijk zou'k eraf blijven

Monster geweld

Comment

• Ladies and gents ... I've found a galerie

Gilles, zet u schrap want hier komen ze

Comment

• (Let ook even op Ken )

Hé kijk, mijn Porsche !

Deze mannen rijden ook 1:24 blijkt, en ze hebben een tof circuit'je op de koop toe :

Comment

• Deze kwam ik ook toevallig tegen :

Dás pas een rolkooi

Comment

• Nah, kan ik ook

Ik hoop dat Gilles meer zorg gaat dragen voor z'n Viper, dan deze meneer :

Comment

• I want one

Comment

• Eigen creatie :

Aërodynamica alom, máár: geen verluchting/afkoeling en lekker onhandig op de koop toe (ik neem m'n Marder altijd vast aan de rolkooi bovenaan)

Het is het idee dat telt zeker ?

Comment

• Onroad filmpje

*oink*

Om schrik van te krijgen

Comment

• |@#{[^'"é'"§è§

Waar moet ik tekenen voor deze kar ?

Comment

• Sas, ik éis dat je NU stopt met het posten van deze übergeile kwijlbakken!

NU!

Comment

Sas, ik éis dat je NU stopt met het posten van deze übergeile kwijlbakken!

NU!
                            Uh ?

Ik had net enkele interessante site's gevonden met meer van dit moois !

Zo'n 1:5 onroad is eigenlijk een must-have voor iedere autoliefhebber, vind je niet ?

Comment

• Achja, soms ben ik een beetje hardhorig

Deze zie je niet vaak :

Nog eentje die reclame maakt :

... Maar eigenlijk ben ik op zoek naar ACTIE-foto's ... en als het even kan bij regenachtig weer

Comment

• Ai heet joe somutsj!

Ik weet enkele actiefoto's in de regen staan, maar ik vertik het om ze te zoeken

Comment

• Going all wrong :

Tótally wrong :

Ladies and gents, we have a lift-off :

This is what I call drivin' :

Comment

Ai heet joe somutsj!

Ik weet enkele actiefoto's in de regen staan, maar ik vertik het om ze te zoeken
                                    Achja, wij weten tenminste wat we aan mekaar hebben.

Soit, na dit filmpje stop ik ermee

Op 0:25 gaat het al aardig mis
                                    Op 0:45 vind ik het superstrak ... lekkerrr (op 1:08 zwiert ie z'n poepje weer opzij )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                                      Achja, wij weten tenminste wat we aan mekaar hebben.

Soit, na dit filmpje stop ik ermee

Op 0:25 gaat het al aardig mis
                                      Op 0:45 vind ik het superstrak ... lekkerrr (op 1:08 zwiert ie z'n poepje weer opzij )
                                      Die dingen zijn zowat even snel als een nitro

Comment

Die dingen zijn zowat even snel als een nitro
                                        Tunen jullie je marder eigenlijk (buiten een andere uitlaat)? jullie hebben toch allemaal een zenoah 23 & 26cc?
                                        A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                                          Tunen jullie je marder eigenlijk (buiten een andere uitlaat)? jullie hebben toch allemaal een zenoah 23 & 26cc?
                                          De cilinders kun je laten bewerken ja, maar ik ben dat voorlopig nog niet van plan.
                                          Mss eens ontbramen...

Het chassis zelf tunen is belangrijker dan motorisch tunen

Comment

Working...
                                          X