Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001I'm afraid not...
Bij mijn nitromotor gaat het wel, maar die van de Marder heb ik nog niet opengehad (if it ain't broken, don't try to fix it)
Zal eens ff verder zoeken...
Misschien eens aan Gilles aka de Dremel-man vragen of ie 't voor jou openzwiert ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasHet beste resultaat krijg je nog altijd met een échte digi op je Marder/onroad.
Heb het zelf al even geprobeerd !
Je hebt maar 1 probleem:
- de digi goéd vastzetten zodat hij niet lostkomt ; beschermt is tegen koprollen
- een aap vinden die z'n digi op jouw Marder/onroad wil laten binden
KLIK
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'erik wacht vol ongeduld op je verklaring.
Shamrock is een flutwinkel hier in de buurt (over de grens bij onze noorderburen).
Geen kennis over modelbouw whatsoever en personeel dat amper gekwalificeerd is voor de Mc Donalds.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Liegenaar.
Shamrock is een flutwinkel hier in de buurt (over de grens bij onze noorderburen).
Geen kennis over modelbouw whatsoever en personeel dat amper gekwalificeerd is voor de Mc Donalds.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001I'm afraid not...
Bij mijn nitromotor gaat het wel, maar die van de Marder heb ik nog niet opengehad (if it ain't broken, don't try to fix it)
Zal eens ff verder zoeken...
*edit:
Check die paarse koelkop eens... die is dus demonteerbaar.
Zou het dan ook gaan met de standaard koelkop op de cilinder?
Bij nitro's kan je inderdaad meestal de cilinderkop demonteren omdat de motorblokjes meestal in één stuk worden gegoten, omdat de holte voor de cilinderbus er langs boven in wordt geboord.A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbode paarse koelkop? jij noemt een cilinder + cilinderkop dus koelkop omdat er koelvinnen opstaan. ok, dat verduidelijkt al veel.
Bij nitro's kan je inderdaad meestal de cilinderkop demonteren omdat de motorblokjes meestal in één stuk worden gegoten, omdat de holte voor de cilinderbus er langs boven in wordt geboord.
en het houdt de bougie op zijn plaats
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt.Whow, thx!!
Np
Dit ziet er trouwens wel handig uit (wist wel dat 't bestond, maar valt goed mee in prijs !)
220 volts single phase only,cutting depth adjustable, easy use.
Euro 59.00
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Da's gewoon een soldeerbout met opzetstuk
Trouwens, om profielbanden weer profiel te geven..vergeet het, als het profiel op is, dan is het rubber ook ver op...
Enig idee of je dat opzetstuk los kunt kopen, en indien ja: waar ?
Ik ben toch overtuigd van het nut, zeker als ik zo'n opzetstukje kan vinden voor 10à 20-tal €uro'tjes !
Comment
Comment