Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En 't is wél juist! 't Is zoals een krantenkop : "een op drie rijdt wel eens dronken". Wel, van de toenmalige langezwartehemddragers in Limburg daar leidde één op zes een "Marder" tele. Nah!
ziezo,Carson is verkocht,en gisteren nief speelgoed(je) gaan afhalen.
Een FG-Monstertruck,man das echt een beest van een ding,verschoot zelf een beetje van hoe groot en imposant die wel is.
foto's volgen nog
is dat een foto van uw binnenkant?
want ik zie precies een plastieken kooi zitten op de foto's met kap op.
yep nu je het zegt,kheb perabuus de verkeerde foto zonder body gepost,had die ook opgeslagen omdat ik achter zo'n expantie uitlaat aant zoeken ben,een Fatpower S.de mijne staat nu voorlopig nog origineel potke op,ma houd gans den boel tegen.Kga der de alu zijkanten van onderstel ook polieren,geeft direct een gans ander zigt.
en na enkele aanpassing,ombouwwerken en restauratie van de body ziet hij er ondertussen al zo uit.
Op naar de volgende mods,hydraulische remmen vooraan,en stilaan ombouwen naar full alu.
ik weet dat dit een oud topic is, maar zijn de rc rijders van hierboven nog actief?
ik heb namelijk al een aantal maanden een fg baja, is eigenlijk op het chassis van een marder, maar andere kap & banden
ik weet dat dit een oud topic is, maar zijn de rc rijders van hierboven nog actief?
ik heb namelijk al een aantal maanden een fg baja, is eigenlijk op het chassis van een marder, maar andere kap & banden
grtz
Het zal wel zijn!
Jammer genoeg ontbreekt de tijd me een beetje nu, het is al een maand geleden dat ik nog eens een kort ritje gedaan heb.
Jammer genoeg ontbreekt de tijd me een beetje nu, het is al een maand geleden dat ik nog eens een kort ritje gedaan heb.
Als je vragen hebt, shoot maar.
hihi, ik heb sinds kort nieuwe zender, futaba 3pm met hrs functie, echt tal van instellingen...
btw, zottegem ligt wss niet zoo ver van gentbrugge? daar is namelijk een offroad parcour op kunstgras hoop om binnenkort eens te gaan, enkele vrienden van me rijden er.
Comment