Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En 't is wél juist! 't Is zoals een krantenkop : "een op drie rijdt wel eens dronken". Wel, van de toenmalige langezwartehemddragers in Limburg daar leidde één op zes een "Marder" tele. Nah!

Comment

• Nu is het eerder lijdden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        Nu is het eerder lijdden
        Cleon
        Baja SS fully tuned

I'm a sucker for those things.

Comment

• Then start sucking and get one

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Nice, kloonzusje
            Nog geen problemen mee gehad?
            Nope,nog nikske problemen mee gehad.Staat nu trouwens te koop omdat ik een FG Monstertruk wil aanschaffen.

Comment

• ziezo,Carson is verkocht,en gisteren nief speelgoed(je) gaan afhalen.
              Een FG-Monstertruck,man das echt een beest van een ding,verschoot zelf een beetje van hoe groot en imposant die wel is.
              foto's volgen nog

Comment

• Kapke ga ik herspuiten in zwart denk ik,mss int matzwart met wat kleine details in ander kleur,en enkele stickers

Comment

• fak, dat ziet er een serieuze beeste uit...
                  i 1 2 1/2 6

Comment

• is dat een foto van uw binnenkant?
                    want ik zie precies een plastieken kooi zitten op de foto's met kap op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                      is dat een foto van uw binnenkant?
                      want ik zie precies een plastieken kooi zitten op de foto's met kap op.
                      yep nu je het zegt,kheb perabuus de verkeerde foto zonder body gepost,had die ook opgeslagen omdat ik achter zo'n expantie uitlaat aant zoeken ben,een Fatpower S.de mijne staat nu voorlopig nog origineel potke op,ma houd gans den boel tegen.Kga der de alu zijkanten van onderstel ook polieren,geeft direct een gans ander zigt.

Comment

• en na enkele aanpassing,ombouwwerken en restauratie van de body ziet hij er ondertussen al zo uit.
                        Op naar de volgende mods,hydraulische remmen vooraan,en stilaan ombouwen naar full alu.

Comment

• en voorlopig laatse

Comment

• Erg vet, heb ook altijd een lange tijd zo'n ST ombouw willen doen

Comment

• dank je

Comment

• ik weet dat dit een oud topic is, maar zijn de rc rijders van hierboven nog actief?
                                ik heb namelijk al een aantal maanden een fg baja, is eigenlijk op het chassis van een marder, maar andere kap & banden

grtz

Comment

• Mijne is verkocht Soms wel beetje spijt van ...
                                  Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Ik ben actief, mijn Marder niet meer
                                    Motorsteunen zijn versleten en de kogelaandrijving is ook ver heen aan't gaan...

Comment

• ik heb enkel de kap en banden nog.
                                      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                                        ik weet dat dit een oud topic is, maar zijn de rc rijders van hierboven nog actief?
                                        ik heb namelijk al een aantal maanden een fg baja, is eigenlijk op het chassis van een marder, maar andere kap & banden

grtz
                                        Het zal wel zijn!

Jammer genoeg ontbreekt de tijd me een beetje nu, het is al een maand geleden dat ik nog eens een kort ritje gedaan heb.

Als je vragen hebt, shoot maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk Berichten
                                          Het zal wel zijn!

Jammer genoeg ontbreekt de tijd me een beetje nu, het is al een maand geleden dat ik nog eens een kort ritje gedaan heb.

Als je vragen hebt, shoot maar.
                                          hihi, ik heb sinds kort nieuwe zender, futaba 3pm met hrs functie, echt tal van instellingen...

btw, zottegem ligt wss niet zoo ver van gentbrugge? daar is namelijk een offroad parcour op kunstgras hoop om binnenkort eens te gaan, enkele vrienden van me rijden er.

Comment

Working...
                                          X