Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• lekker ding, pastte dat zomaar?

Comment

• Ja, na knippen en snijden

neen serieus, wielbasis komt overeen, enkel raakt hij even de kap als ik naar rechts draai. Voor de rest hebben we de achterste spatborden uitvergroot, omdat de wielen zoals je ziet er uit komen. We hebben de achterruit weggesneden, mits een beetjeaanpassing voor de uitlaat. Kofferdeksel moest normaal iets lager hangen, je ziet de punten waar. maar uit veilgiheidsoverwegingen, hoger opgehangen (aan de spiolerbrug). en gaten geboord voor de montage.
      Men marderchassis ziet er echt stoer uit nu. Ik heb een volledig alu, stoorrand gemaakt, die zich juist achter de kap bevind. 2meter is er ingekropen
      Zal maandag eens een foto plaatsen zonder kap, want ik ben men kodak vergeten meenemen vanmorgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
        Ja, na knippen en snijden

neen serieus, wielbasis komt overeen, enkel raakt hij even de kap als ik naar rechts draai. Voor de rest hebben we de achterste spatborden uitvergroot, omdat de wielen zoals je ziet er uit komen. We hebben de achterruit weggesneden, mits een beetjeaanpassing voor de uitlaat. Kofferdeksel moest normaal iets lager hangen, je ziet de punten waar. maar uit veilgiheidsoverwegingen, hoger opgehangen (aan de spiolerbrug). en gaten geboord voor de montage.
        Men marderchassis ziet er echt stoer uit nu. Ik heb een volledig alu, stoorrand gemaakt, die zich juist achter de kap bevind. 2meter is er ingekropen
        Zal maandag eens een foto plaatsen zonder kap, want ik ben men kodak vergeten meenemen vanmorgen.

en hoe ben je daarop gekomen? of wist je dat die ging passen?

Comment

• even gepast , en goedbevonden. dan kap mee naar huis en samen met stijn zitten aanpassen. Was toch een uurtje of 2 werk

ik ben echt tevreden van kijk maar

Hier zie je G zijn viper nog op de achtergrond
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

even gepast , en goedbevonden. dan kap mee naar huis en samen met stijn zitten aanpassen. Was toch een uurtje of 2 werk

super man

ik ga ook mijn onroads es gaan halen en mijn kar herstellen, ik wil ook nog es bollen, veels te druk gehad de laatste maanden

Comment

• Tzal gaan tijd worden, ik heb ondertussen al 10 liter verreden

Comment

Tzal gaan tijd worden, ik heb ondertussen al 10 liter verreden

I know, maar da huis en die scheiding en de zaak hebben heel veel tijd opgeslorpt

zaterdag ga ik naar gent achter stukken en in de namiddag monteer ik 'm

we kunnen misschien zondag gaan rijden want het gaat goed weer worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                  I know, maar da huis en die scheiding en de zaak hebben heel veel tijd opgeslorpt

zaterdag ga ik naar gent achter stukken en in de namiddag monteer ik 'm

we kunnen misschien zondag gaan rijden want het gaat goed weer worden
                  Dan zal je toch naar de zee moeten komen. want ik ben weer weg

aah maar wacht, zondag, gaan ze in gent gaan rijden (op het circuit van cis) . zorg dat je daar ook bent dan.

Comment

Dan zal je toch naar de zee moeten komen. want ik ben weer weg

aah maar wacht, zondag, gaan ze in gent gaan rijden (op het circuit van cis) . zorg dat je daar ook bent dan.

en dinsdag met de feestdag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                      en dinsdag met de feestdag?
                      aan de kust
                      ik zit daar van zaterdagavond tot dinsdagavond

Comment

• Ha, The Dick Ledumbski gaat ook z'n kar nog 'es van stal halen, 't werd tijd.

Welleke stukken mot je hemme ? Ik heb nog wel wat gedoe op overschot.

Comment

• Tsss, weer geen Letrutski gezien.

Ondertussen zit mijn Leo nagenoeg volledig in elcon alu !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                            Tsss, weer geen Letrutski gezien.

Ondertussen zit mijn Leo nagenoeg volledig in elcon alu !

Fotooooooooooooooooooooo's

Comment

• Ons forum is nu nog beter bereikbaar:

LeTomski: Lang geleden dat we jou gezien hebben op een meeting. Wanneer krab je het roest eens van je FG ??

Comment

• Deze is ook niet mis hoor...http://62.212.81.70/~rcdriver/phpbb/portal.php
                                Op al je vragen krijg je wel antwoord en ook nog snel ook

Maar ik zal hier ook even een paar foto's plaatsen van mijn monster
                                26 cc met Samba Pipe erop.. Goed voor 4 tot 5 pk

En hier in actie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GJW
                                  blinkt wat te veel naar m'n goesting

Comment

• Deze blinkt nogwat meer

En ik mag zeggen dat ik de fiere eigenaar ben

Comment

• tadaaaa

kmoet ze wel nog aankoppelen aan men servo. Maar die moet ik allemaal nog vervangen. Ga immers van 3servo's naar 2, wegens te krap anders.
                                      Last edited by ; 10/09/2007, 19:21.

Comment

• Zie ik dat goed ? Heeft dat ding schijfremmen ?

Comment

• Yep zopas gemonteerd, maar moeten nog aangesloten worden.

Comment

Working...
                                          X