En 't is wél juist! 't Is zoals een krantenkop : "een op drie rijdt wel eens dronken". Wel, van de toenmalige langezwartehemddragers in Limburg daar leidde één op zes een "Marder" tele. Nah!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNu is het eerder lijdden
Baja SS fully tuned
I'm a sucker for those things.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNice, kloonzusje
Nog geen problemen mee gehad?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenis dat een foto van uw binnenkant?
want ik zie precies een plastieken kooi zitten op de foto's met kap op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichtenik weet dat dit een oud topic is, maar zijn de rc rijders van hierboven nog actief?
ik heb namelijk al een aantal maanden een fg baja, is eigenlijk op het chassis van een marder, maar andere kap & banden
grtz
Jammer genoeg ontbreekt de tijd me een beetje nu, het is al een maand geleden dat ik nog eens een kort ritje gedaan heb.
Als je vragen hebt, shoot maar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenHet zal wel zijn!
Jammer genoeg ontbreekt de tijd me een beetje nu, het is al een maand geleden dat ik nog eens een kort ritje gedaan heb.
Als je vragen hebt, shoot maar.
btw, zottegem ligt wss niet zoo ver van gentbrugge? daar is namelijk een offroad parcour op kunstgras hoop om binnenkort eens te gaan, enkele vrienden van me rijden er.
Comment
Comment