Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hihi, ik heb sinds kort nieuwe zender, futaba 3pm met hrs functie, echt tal van instellingen...
btw, zottegem ligt wss niet zoo ver van gentbrugge? daar is namelijk een offroad parcour op kunstgras hoop om binnenkort eens te gaan, enkele vrienden van me rijden er.
3PM is zalig, hrs is rete handig wegens failsave, echt top zender voor dat geld
Al heb ik geen idee wat ze tegenwoordig nog kosten
idd hrs, is gewoon dat de zender en ontvanger om de 4 milliseconde (ipv 14 in de gewone) communiceren met elkaar.
abs functie is wel grappig
nieuw kosten ze €150, ik heb hem van een vriend gekocht voor €100, maar is echt in nieuwstaat, ik weet hoe hij z'n materiaal verzorgt dus ik was direkt verkocht
dit is momenteel een servo van een vriend die ik te leen heb, da analoge werkte namelijk niet goed samen met de futaba zender... deze is digitaal, binnenkort bestel ik de mijne
idd hrs, is gewoon dat de zender en ontvanger om de 4 milliseconde (ipv 14 in de gewone) communiceren met elkaar.
abs functie is wel grappig
nieuw kosten ze €150, ik heb hem van een vriend gekocht voor €100, maar is echt in nieuwstaat, ik weet hoe hij z'n materiaal verzorgt dus ik was direkt verkocht
ABS is dikke rommel, en gevaarlijk voor je servo's ook
Ik heb mijne ook 150 betaald 4 jaar terug ofzo, en pakweg 2 jaar terug dacht ik dat ze aan €99 stonden?
Anyway, top spul gewoon. Je hebt er ook met een 3PK van €400 ofzo en servo's van €200 het stuk op een MT en die er bij de eerste beste bocht uitliggen of op hun dak terechtkomen... sommigen begrijpen niet echt dat een zender niet hun skills zal verbeteren
En idd oppassen met analoge zenders, die fry je in een oogwenk met hrs
ABS is dikke rommel, en gevaarlijk voor je servo's ook
Ik heb mijne ook 150 betaald 4 jaar terug ofzo, en pakweg 2 jaar terug dacht ik dat ze aan €99 stonden?
Anyway, top spul gewoon. Je hebt er ook met een 3PK van €400 ofzo en servo's van €200 het stuk op een MT en die er bij de eerste beste bocht uitliggen of op hun dak terechtkomen... sommigen begrijpen niet echt dat een zender niet hun skills zal verbeteren
En idd oppassen met analoge zenders, die fry je in een oogwenk met hrs
ah ik heb de aankoopbon nog en daar staat 150 op, en de zender is nog geen jaar oud
maar hoorde van vrienden dat hij nieuw idd maar zo iets kost nieuw nu... maarja heb hem overgekocht van een vriend, en zo doe ik hem 'ns een pleziertje, de keren dat die kerel mij al geholpen heeft is onbetaalbaar als ik dat in uren zou moeten betalen
abs ga ik wss toch afleggen, denk dat dat meer is voor wagens met voorremmen, om niet op zijn neus verder te sleren
en die 3pk... functies dat die heeft 3menu's heb je maar voordeel isdan wel dat er spektrum module opzit.
en je kan er iemand mee doodslaan.
ik bleef wijselijk uit gTa zijn buurt.
haha
maar voor mensen die echt wedstrijden/bk's/nk's enzo rijden is het wel een handig ding, maar voor funrijders zoals ik en wss al de anderen in dit topic ben je daar niets mee
upperdeup
komaan reynaerde ondertussen heb je toch al nieuwe motorsteunen en aandrijving geplaatst hoop ik?
mijne heeft ondertussen al slicks voor onroad, alu motorsteunen, tuningsuitlaat,...
en ik heb een materiaal kar gekocht, altijd handig!
voordeel als je met 2 gaat gaan rijden, als er nog 1werkt kan die de andere voortduwen naar huis,
de mijne werkte nog een beetje, dus met kabel de marder van m'n vriend voorgetrokken, koppelling heeft afgezien!
en vorige week was mijn tandwiel kapot (steentje ertussen), dus moest ik voortgeduwd worden.
En het ergste is nu vooral de aandrijving vrees ik
Maar als je goedkope alu motorsteunen vindt (G260RC4), be my guest om het me te laten weten
En ik heb mijn offroad banden ook serieus ingekort door er eens mee in de sneeuw te gaan rijden
klikkie
denk niet dat je ze goedkoper zal vinden nieuw... eventueel 2dehands maarja in hoeverre kan je dat vertrouwen
en die banden, ik ging er mee onroad rijden en dacht ''zo wa rubber da zal nieveel kosten'' €40 zonder velgen, €75 met en geplakt.
wat is er mis met de aandrijving?
oja, ik had hem vorige maand een jaar, en in dat jaar al een 70tal liter benzine erdoor gejaagt, waarvan 60L bij mijn g260, en nu al een 10tal bij m'n g230.
bij de 260 zaten wat krasjes in de cilinder/zuiger, en ik kon van een vriend een ongebruikte kopen voor een prikje.
dan direkt met nieuwe koppeling, luchtfilter,uitlaat,...
ik hoop dat ie nu wel goed blijft voor de rest van het jaar...
De kogelaandrijving is versleten, zit ergens redelijk veel speling op waardoor alles doorslipt.
De achterophanging lekt ook waardoor ik niet meer kon optrekken in een bocht omdat hij te fel doorzakt...
Redelijk wat kosten dus
Jij zult op 70 liter ook al serieus wat kosten hebben gehad denk ik?
gewoon terug normale aandrijving plaatsen, kogel is meer voor wedstrijdrijders.
nieuwe olie en dichtingen voor de schokbrekers en herstellen maar, al bij al mss een €100 kosten, alhoewel die aandrijving mss iets meer, daar ken ik niet echt prijzen van.
Kosten vallen goed mee vind ik, nieuwe koppeling (originele), terug nieuwe koppeling (maar een instelbare in alu), stuurservo, gas/rem servo, batterij, zender, voorfusee's, achterfusee's, kleine tandwiel van het diff, grote tandwiel, luchtfilter,uitlaat, enja motor
maar motor heb ik terug compleet met nieuwe zuigerveer, alleen moet ik hem nog eens in gang proberen te trekken wat afstellen en kan dan dienen als reserve (of als ik m'n auto ooit verkoop hou ik de beste)
en elektronica kwam omdat ik mijn baja RTR heb gekocht, en daar stoppen ze alle analoge brol op
ik ben vanplan om nog een jaartje met m'n baja rond te crossen, endan evt kijken voor hormann, maarja ouders moeten akkoord gaan
Kosten vallen toch precies mee voor zoveel gereden te hebben, ligt zowat in lijn met wat ik al heb gehad (behalve de motor dan). Maar ik heb maar een liter of 25 gereden denk ik
Wat is gebeurd met PaSe tuning?
Ik vind nergens geen website meer terug...
pase tuning is ermee gestopt, ik bestel altijd bij hobbytek, makkelijk en snel.
pitstop shop is wss ook niet slecht, maar op forums kan de eigenaar totaal niet tegen kritiek en valt mensen aan... zo doe je geen zaken volgens mij
oftewel bij rc-design, dat is een nieuwe shop in belgië, de webshop ziet er niet slecht uit allesinds.
ofwel CIS models in heusen, geen webshop maar een gewone winkel, met vriendelijke eigenaars, goede prijzen en veel kennis
danku!! vakantiejob's en ik zal er wel geraken
idd, achterste veren heb ik ook al gereviseerd, vooral omdat de olie niet meer goed was, hij veerde te snel terug, waardoor ie slechte wegligging had nzo...
achteraan heb ik nog de originele centrale, en voorraan mechanische schijfremmen van technokit
De HT2 wordt dit jaar 5 jaar en is het meest sucsesvolle Off-road model van de laatste 5 jaar, Hörmann viert dit met de HT2 "Light"
De HT2 "Light"is een onverwoestbare 1/6 Off-Road voor de hobby en wedstrijdrijder die zijn sporen in vele nationale en internationale wedstrijden al heeft verdiend.
Deze HT2 "Light" wordt als bouwpakket geleverd.
Komplete aluminum voorkant. ( draagarmen boven en onder instelbaar )
Aluminium 4.5 mm. Kick-Up chasis wielbasis 510 mm.
Komplete aluminium achterkant. ( Spoorstang boven instelbaar )
Aluminium voor en achterfuse's. ( voorbereid voor schijfremmen )
Hörmann aandrijving met vaste verbinding tussen koppelingsklok en tussenas.
Delrin kunstof hoofdtandwiel en stalen tandwielen voor de koppelingsklok en differentieel.
Motor Zenoah GD260
Luchtfilter R N Tuning ( Nieuw model zonder luchtfilterbocht )
Carbon servoplaat.
Mechanische centaal rem.
Hörmann kogelaandrijfassen met stofmanchetten.
Hörmann differentieel.
Alle lagers stofdicht en lichtlopend.
Hörmann servosaver.
Zenoah uitlaat.
Kunstof akku houder.
Hörmann 16 mm. schokbrekers voor en achter.
Onbreekbare Hörmann Spoiler.
Hörmann body.
Hörmann velgen met aluminium versterkingsring.
Hörmann Noppenbanden.
Dit Hörmann Jubileum model is voor bereid op de toekomst.
Op deze HT2 "Light" passen alle Hörmann Tuning Parts en is zelfs om te bouwen naar "Race Evolution" - TK08 - TK09
Hörmann HT2 "Light" Jubileum model kost € 1295,00
Comment