Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
    Ik denk zo'n 60-70
    Ligt maar helemaal aan de verhoudingen, de banden, de motor en de afstelling en zo.

Zo'n nitro is inderdaad een pak vinniger, heb zelf ook nog eentje
    Maar het brengt wel een pak miserie met zich mee
    Ik vond het sleutelen en het afstellen eraan even plezant als het rijden en qua messerie viel dat bij mij goed mee zelfs tijdens de wedstrijden, waar ik het meeste problemen mee had waren de stukken die ik zelf veroorzaakte te herstellen wat mijn autotje opliep tijdens de wedstrijd zo een autotje goed afstellen is een pak meserie gespaard.
    Maar het gaat extreem snel op zo een circuit, en bij het circuit van HRT hadden ze toen in de tijd nog van die houten balken liggen waar je de stuurarmpjes om de haverklap naar de klote reed.

Comment

• Tsja, aan de marder moet ook gesleuteld worden, maar minder dan zo'n nitro
      Met mijn rijstijl is de marder meer hufterproof

De nitro haal ik zo nu en dan nog eens uit, gewoon om mee te razen zonder af te stellen, en dat lukt zelfs vrij goed zonder stukken

Comment

• yeah baby

Comment

• Veel gereden zeker

Comment

• Goh, een 7-8tal uur denk ik?

Comment

• Is dit de marder-hemel, of vergis ik mij?

Is dus een R/C parcours hier om de hoek

Comment

• Eerder hel
                Aan die matten te zien ligt er geen zand op en geeft dat enorm veel grip: veel koprollen

Comment

Eerder hel
                  Aan die matten te zien ligt er geen zand op en geeft dat enorm veel grip: veel koprollen
                  Hmm, tis nochtans speciaal aangelegd voor off-road R/C

Comment

• Niet voor 1/6
                    Eerder voor 1/10 ofzo, die jumps zijn veel te kort achter elkaar om daar vlot over te kunnen rijden met een Marder. En die kleinere dingen hebben ook minder last van die enorme grip

Comment

Niet voor 1/6
                      Eerder voor 1/10 ofzo, die jumps zijn veel te kort achter elkaar om daar vlot over te kunnen rijden met een Marder. En die kleinere dingen hebben ook minder last van die enorme grip
                      Das toch gewoon de eerste nemen en over de andere ineens meespringen

Comment

• Er zouden er veel sneuvelen

Comment

• Als ik Euromillions win en me m'n Veyron heb gekocht (en nog wat andere dingen zoals een nieuwe vaatwas en een sixpack Prince-koeken), dan zweer ik op m'n plechtig communiezieltje dat ik ergens in een industrieterrein een massaal stuk grond opkoop, en daar leg ik dan een bigscale-walhalla aan. Indoor en outdoor, off- en onroad, met superdeluxe rijdersposten, een geinige cafetaria (b.v. je krijgt 4 appelsienen en een fruitspers, en je moet je vers geperst fruitsap maar zelf persen), superdeluxe sleutelruimtes, e.a.

Ik denk aan een kleiner indoor onroad circuit (variabel), een vrij groot indoor offroad circuit (fix) met daarin banks e.d. (waarvan het "fundament" in beton is gegoten, dus ook de banks, en daarop dan de lossere ondergrond). Buiten leg ik een WK-onroadcircuitje aan. En als kers op de taart komt een magistraal variabel outdoor offroadcircuit, ook met banks en dergelijke, een paar jumps, ... En aangezien het outdoor offroad circuit dégelijk moet zijn, bouw ik er een afwateringssysteem in e.d. En natuurlijk een paar bobcatjes en pletwalsdingen (waarmee ze tarmac effen rijden) aanwezig om 't circuit te kunnen prepareren.

Zalig.

Ksiejuus, als ik je € 2.000 per maand netto betaal om daar de boel een beetje te runnen en zo, kom je dan voor me werken ?
                          Last edited by ; 28/03/2006, 02:08.

Comment

• Ikke?
                            Maandag beginnen?

Comment

• Als het lidgeld wat mee valt, mag ik dan je eerste lid zijn....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vrtnieuws
                                Belg wint 75 mljoen euro!

Let's hope it's you, or me!

Anyway, mocht het wat beter weer zijn dan zou ik ook nog eens rijden, maar nu.
                                Last edited by porschepipo; 01/04/2006, 18:57.

Comment

• Vandaag nog es goed gereden met Marder, moet toch dringend eens fatsoenlijk afgesteld worden...
                                  Maar niks kapot

Ook de Iwaver heeft het hard te verduren gehad.

Voor:

Na:

Comment

• advies graag...

Heren,
                                    Hopelijk post ik dit in het juiste topic. Ik ben wat aan het rondkijken om een telegeleide wagen te kopen. Mijn keuze tot nu toe is een MT2 van HPI. Heeft er iemand hier ervaring mee? Is dit een goede wagen voor beginners? 2e optie zou een Savage zijn.
                                    De Marder vind ik wat te groot en te duur voor een eerste aankoop...
                                    Mocht er hier iemand in de omgeving van Brugge wonen: zijn er goede off-road sites die gebruikt kunnen worden?
                                    Alvast bedankt!
                                    i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oregon
                                      Meer media van m'n
                                      :

Under the hood

Ik doe ook zoiets maar de mijne vliegt letterlijk en figuurlijk

sorry voor
                                      Greetz
                                      Last edited by TheStraffe; 09/02/2007, 20:04.

Comment

• Met wat vlieg je? Een raptor en de rest kan ik niet zien.
                                        Post je modellen hier maar, BlackFox zal niet reclameren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo
                                          Met wat vlieg je? Een raptor en de rest kan ik niet zien.
                                          Post je modellen hier maar, BlackFox zal niet reclameren.
                                          Ben nog aan het leren
                                          Maar heb toch al een
                                          Raptor 90 se beetje snel voor me, nog
                                          Sky Fox van vario 60 daar ben ik met aan het leren vliegen
                                          en ne T-rex 450XL ccpm Electro
                                          Het Vliegtuig is een TwinJet van multiPlex
                                          Zo dat zijn ze zo een beetje ...
                                          Betere foto komen later ...

Comment

Working...
                                          X