Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• trouwens, wat na foto's van mijn "detailling"

Comment

• Remschijven

Leuke uitlaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        Remschijven

Leuke uitlaat
        thx, auto gaat echt goed met die uitlaat
        remschijven moet ik wel nog een zwaardere servo voor kopen, met die spektrum servo remmen ze maar matig.

Comment

• I know, ik heb dezelfde uitlaat, maar dan onder het Carson logo

Comment

I know, ik heb dezelfde uitlaat, maar dan onder het Carson logo
            héhé, ze geven genoeg power en maken geen zo'n lawaai zoals bv een jetpro

morgen mijne 'ns proberen goed af te stellen, heft zijn pootje op in een bocht

Comment

• Die dingen liggen toch veel in panne, als ik dat zo lees. Voor dat geld...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                Die dingen liggen toch veel in panne, als ik dat zo lees. Voor dat geld...
                Tja, als je ziet hoe die dingen voorruit gaan, dieje plastiek en rollementen zien zoo hard af. Ding weegt een 10-tal kg, dat met een snelheid van +/- 50km/h over een hobbelig grasveld...

Comment

• 't ligt idd aan de rijstijl, ik ken er die er rustig mee rijden en nooit geen kosten hebben

Maar ze zien echt wel hard af hoor...

Comment

't ligt idd aan de rijstijl, ik ken er die er rustig mee rijden en nooit geen kosten hebben

Maar ze zien echt wel hard af hoor...
                    ik hou mij er niet mee in hoor!! mss alsk een hormann fzo zou hebben dan zou ik hem wel wat sparen

Comment

• Die kunnen er nochtans net beter tegen

Comment

Die kunnen er nochtans net beter tegen
                        ja, maar mijn gedacht is een FG dient om totaal af te raggen, afzien,...
                        hormann om te raggen, maar achteraf alles schoon op te kuisen en blinkend in de kast te zetten
                        die kost bijna het dubbele dan een FG dusja

Comment

• Ze kosten wel een pak meer ja, maar zijn fabrieksaf quasi perfect eh
                          Die kunnen echt wel tegen een serieuze stoot

Nuja, als je daar iets kapot rijdt zul je het ook wel geweten hebben

Comment

Ze kosten wel een pak meer ja, maar zijn fabrieksaf quasi perfect eh
                            Die kunnen echt wel tegen een serieuze stoot

Nuja, als je daar iets kapot rijdt zul je het ook wel geweten hebben
                            idd, gewoon maken dat alles mooi vast zit met loctite

Comment

• Daarnet het pakketje met de motorsteunen en aandrijfassen ontvangen

FAK!!!! Dat spul is gewoon zo goed als nieuw
                              Zalig, voor de prijs van 2 nieuwe motorsteunen ook nog eens aandrijfassen erbij

Vanavond de mechanic uithangen en dan volgen foto's

Comment

Daarnet het pakketje met de motorsteunen en aandrijfassen ontvangen

FAK!!!! Dat spul is gewoon zo goed als nieuw
                                Zalig, voor de prijs van 2 nieuwe motorsteunen ook nog eens aandrijfassen erbij

Vanavond de mechanic uithangen en dan volgen foto's
                                haha, goe bezig!!
                                2de hands kun je idd soms zaken doen,maar koop niet bij ene roni van Antwerpen, al goeie dingen van gehoord, maar al veel meer slechte dingen

Comment

• Ah, oei

Welja, deze keer dus goeie dingen

Comment

Ah, oei

Welja, deze keer dus goeie dingen
                                    nja heb al verhalen gehoord van hem... ik zou evt ook wel dingen bij hem kopen, maar geen elektronica, want als ie zijn wagens tekoop zet op kapaza, spuit ie ze eerst met de tuinslang nat, elektronica enal
                                    maar op zo'n dingen kan je weinig misdoen denk ik, als ze recht zijn is 't goe

Comment

• Ja, ik vond al dat het verdacht zuiver was

Comment

• Allright

Good news and bad news

Goede nieuws is dat alles er in steekt en in het begin superstrak liep weer
                                        Hij gooit veel sneller met zijn kont nu en het probleem van een slippende aandrijving is voorbij
                                        Vrij logisch, zat redelijk wat speling op de kogelaandrijving al

Slechte nieuws is dat mijn benzine op was
                                        En euh, er is terug een oud probleem opgedoken, waarvan ik dacht dat het ook wel aan de aandrijfassen zou liggen, maar dat blijkt dus niet het geval te zijn.

Als alles koud is dan rolt alles perfect zonder enige tegenwerking.
                                        Toen ik begon te rijden viel me na een 5tal minuten (motor al redelijk warm) op dat er iets ratelde wanneer hij stilstond. Als ik gas gaf hoorde ik niet meteen een gefluit van tandwielen die verkeerd stonden, maar wel een soort geknars. Als de motor stationair draait of net lichtjes de koppeling doet aangrijpen dan merk ik dat gerammel weer en dan wordt het in schokjes aangedreven, een hele omslag goed, even een moeilijk punt, dan weer goed, even moeilijk punt, weer goed,... en zo verder.
                                        Met de motor uit voel je dit ook als je de auto vooruit duwt, er is telkens 1 punt waar hij even wringt. Gek genoeg is het er niet wanneer je hem achteruit duwt
                                        Ook als alles afgekoeld is dan is het weg of minder aanwezig...

De rem is het niet, het maakt geen verschil uit of de rem opstaat of niet. De koppeling of iets dergelijks ook niet, blijft alleen de tussenas waar de rem opvast zit over, die wat in verbinding staat met het differentieel.
                                        Heb enkel geen flauw idee wat het kan zijn. Lijkt op een kromme as, maar als hij draait ziet de as er redelijk recht uit...

Anyway, foto's

De parts:

De patiënt voor operatie:

Dogbone aandrijfas vs kogelaandrijving:
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Idem, maar van de rechterkant:

Probleem is dat die rubberen hoezen veel te snel scheuren waardoor er zich stof en vuiligheid zich gaat ophopen in de cups wat snellere slijtage als gevolg heeft.

Patiënt tijdens operatie:

Dogbones zitten waar ze horen:
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X