Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tijd voor de motorsteunen!

Oud vs nieuw:

Deze waren écht wel aan vervanging toe, geen enkele schroef hield nog tec7 deed ook niet veel meer

Geïnstalleerd met chirurgische precisie

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• En de gelukkige patiënt na een testritje

Excuse me the louzy pics, de batterij was plat
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• mooi dat ie weer in orde staat
        over dat geratel, mss eens naar je koppeling kijken? evt de krukaslagers die versleten zijn, dan geeft dat ook zo'n geluid, maar raar dat je het alleen hebt als ie warm is

Comment

• Het zit zeker niet in de motor of de koppeling, maar wel ergens aan de 2 tandwielen bij het differentieel, weet alleen niet hoe of wat...

Comment

• in dat geval gewoon blijven crossen

Comment

• Nja, heb geen zin om mijn diff ofzo in soep te draaien

Ik ga dalijk dat eens loshalen, wie weet zit dat scheef ofzo

Comment

• Bon, schrap dat uit elkaar halen maar, had geen zin om de motor er nog eens af te halen om er tegoei aan te kunnen
                En de oplossing is vanzelf aan het licht gekomen... sort off

Ik merkte dat hij tijdens het rijden opeens meer en meer moeite kreeg om vooruit te komen en dat de koppeling precies hard aan't slippen was. Zelf vooruit duwen ging ook moeizaam, maar ik dacht in de eerste plaats aan de rem die bleef hangen.
                Was het dus niet.

Toen de motor 5 minuten uitstond en het boeltje dus aan't koelen was merkte ik opeens dat de problemen van de baan waren, hij rolde terug heel soepel en er was geen weerstand meer te voelen...
                Kap eraf gehaald en vreemde stukjes ontdekt op de chassisplaat, had het kunnen denken...

Toch de koppeling
                Erg vreemd, heb altijd problemen gehad met de koppeling, altijd de voering die loskwam of de koppeling in zijn geheel
                Toch maar tijd voor een nieuwe dan...

To do list:
                - Schokdempers reviseren vóór ik wat harder ga rijden
                - Lek in de uitlaat opzoeken, mijn hele tank hangt altijd vol en ik heb geen idee waar het van komt (lijkt me de uitlaatpoort zelf te zijn)
                - Koppeling vervangen

Owja, slicks en gras zijn fun

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• *jaloers*

Comment

• nieuwe koppeling dus
                    als je niet veel in gras rijdt kan je evt een geventileerde koppelingsklok kopen (of zelf maken) dan koelt die wat beter en zal ze mss langer meegaan

'k moet dat ook eens proberen in het gras met slicks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      *jaloers*

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

De grootste advertentiesite van Nederland. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koopt en verkoopt u op Marktplaats.nl.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                        nieuwe koppeling dus
                        als je niet veel in gras rijdt kan je evt een geventileerde koppelingsklok kopen (of zelf maken) dan koelt die wat beter en zal ze mss langer meegaan

'k moet dat ook eens proberen in het gras met slicks
                        Schrap die geventileerde koppelingsklok maar al

Ik snap echt niet waarom dat ding constant kapotgaat, zou dat puur van de warmte zijn? (ok, mijn koppelingsklok is mooi blauw, maar toch )

Ik heb de indruk dat die al van in het begin niet in orde is.
                        Then again, ik heb er ook vrij vaak op korte stukjes mee gereden, niet echt ideaal voor een koppeling natuurlijk.

Comment

• Wtf, zo zalige dingen!

Kwil dat ook!

Comment

• Arghhh, hoe moeilijk kan het zijn om snel een nieuwe koppeling te vinden

Hobbythek heeft ze, maar ik betaal meer aan verzendkosten dan de koppeling kost
                            Dinsdag gaat pas Shamrock terug open en voor de rest zijn geen modelbouwwinkels in de buurt die zoiets op stock zou hebben

En dan kan ik ineens kijken voor een revisieset voor de schokdempers. Argh.. stupid moneypit

'k ga me een electro halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                              Wtf, zo zalige dingen!

Kwil dat ook!
                              ²²²²²²²²

Net eens gekeken op 2dehands, die dingen kosten geld Wat kost dat als je zoiets nieuw moet kopen?

Comment

• pak eens mee naar een meeting he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                  ²²²²²²²²

Net eens gekeken op 2dehands, die dingen kosten geld Wat kost dat als je zoiets nieuw moet kopen?
                                  Mijne heeft me zo'n €1200 armer gemaakt destijds.

In totaal wil ik niet weten hoeveel ik al uitgegeven heb, stukken gaan snel aan 100 euro, en je wilt altijd meer en beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                    pak eens mee naar een meeting he
                                    Been there, done that.

Trekken ofwa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                      Been there, done that.

Trekken ofwa?
                                      Je bent niet tegen Izzy bezig, he

Comment

• + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vet

Maar ik wil die kerel zijn koppeling niet
                                        En zijn banden ook niet meer

Eigelijk, die hele kar klinkt gewoon niet gezond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          + YouTube Video

Vet

Maar ik wil die kerel zijn koppeling niet
                                          En zijn banden ook niet meer

Eigelijk, die hele kar klinkt gewoon niet gezond
                                          eens de koppeling aangrijpt is er toch niks aan de hand?

Comment

Working...
                                          X