Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• oh nee he, ik ben verliefd aan het worden

Comment

• Comment

• Het is wel leuk speelgoed hoor. Soms beklaag ik het me dat ik de mijne heb verkocht.
        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
          Het is wel leuk speelgoed hoor. Soms beklaag ik het me dat ik de mijne heb verkocht.
          Ik heb schrik dat ik dat niet veel ga gebruiken, en het kost toch niet niks.

Comment

Dit is een hoes over de luchtfilter. Hoogstwaarschijnlijk een nylon kous van zijn moeder
            It is

Standaard luchtfilter is zeer goed, maar het kan beter.

--> standaard filter goed vettig houden, dampkapfilter daarrond en daar nog eens een nylonkous rond.

Kom maar op met zand

K&N filters zien er wel cooler uit, maar die worden zéér sterk afgeraden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
              Ik heb schrik dat ik dat niet veel ga gebruiken, en het kost toch niet niks.
              Als je weinig tijd hebt moet je idd goed nadenken, bij mij is hij in de afgelopen 2 jaar ofzo ook maar een paar keer buitengeweest.
              Grotendeels door tijdsgebrek en ook doordat er vanalles aan scheelde.
              En hoewel ze in principe vrij stevig zijn en tegen een stootje kunnen, zijn ze ook niet onfeilbaar. En spijtig genoeg kost dat telkens (veel) geld

Verbruik is het minste van je zorgen

Maar wanneer ze rijden

Ander probleem is plaats, je moet echt wel veel plaats hebben om alles uit de kast te kunnen halen en dan is maar de vraag of je er ook wel mag rijden in veel gevallen...

Comment

• Ik als scholier heb natuurlijk tijd zat om met dat ding te raggen!

Comment

• Ze heeft dat weer goed gedaan vandaag

parcour'tj (www.rcracingclubheule.tk )

Comment

• en binnenkort koop ik wss een 23cc pitstop falcon tuningmotor

Comment

• Zalig parcours precies

Wat is dat buisje dat uit die motor komt?

Comment

• Extra koeling, als ik me niet vergis (meen me dat te herinneren uit de tijden dat ik nog met die spullen bezig was).

Comment

• Lijkt idd wel op extra luchtaanvoer richting luchtfilter.

Zalig, turbo

Comment

• buisje is idd voor carburateurkoeling

is idd tof om te rijden, helaas zitten er ook wat ''brokkenpiloten''...
                            Ik geef toe, ben zelf geen heilig boontje, maar als ik een fout maak (iemand perongelijk aanrijden) zeg ik sorry en laat ik hem voor.

Je kan altijd eens komen rijden hé blackfox (en anderen ook natuurlijk), elke zondag van 9u tot 12u. En bij slecht weer rijden we binnen in de hangar.

Comment

• Heule - Limburg ... eens komen kijken ... het zou me verbazen

Had ik geweten dat er op vijf minuten van mijn huis een club was had ik de mijne mss niet zo snel verkocht
                              Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Heule - Limburg ... eens komen kijken ... het zou me verbazen
                                Mja, vroeger was ik zo zot, toen reed ik zelf nog niet

En om dan iets aan de hand te krijgen na een half uur rijden... ik zou zot worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                  Mja, vroeger was ik zo zot, toen reed ik zelf nog niet

En om dan iets aan de hand te krijgen na een half uur rijden... ik zou zot worden
                                  Sommige mensen daar zijn zoals een halve shop dus reserve onderdelen aanwezig

Comment

Heule - Limburg ... eens komen kijken ... het zou me verbazen

Had ik geweten dat er op vijf minuten van mijn huis een club was had ik de mijne mss niet zo snel verkocht
                                    2dehands zijn er echt veel te vinden in goede staat voor praktisch geen geld tov een nieuwe

Comment

• Hoe hard kan een Zenoah niet trekken, en hoe slecht kan 'ie WEL lopen.

FG Marder Beetle with FG upgrade shocks, Samba pipe, Zenoah G260, 2speed tranny. NOTE: Special plates were installed to completely sealed the pinion/spur gea...

Comment

• Ik zoek goeie vids waarop de FG 2-speed versnellingsbak goed te horen is. Iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Ik zoek goeie vids waarop de FG 2-speed versnellingsbak goed te horen is. Iemand?
                                          Ik denk dat je al met moeite wat foto's zult vinden van karren die ze hebben, laat staan een filmpje

Ze zijn vrij zeldzaam omdat ze niet meteen de meest betrouwbare reputatie hebben.

Comment

Working...
                                          X