oh nee he, ik ben verliefd aan het worden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenHet is wel leuk speelgoed hoor. Soms beklaag ik het me dat ik de mijne heb verkocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenDit is een hoes over de luchtfilter. Hoogstwaarschijnlijk een nylon kous van zijn moeder
Standaard luchtfilter is zeer goed, maar het kan beter.
--> standaard filter goed vettig houden, dampkapfilter daarrond en daar nog eens een nylonkous rond.
Kom maar op met zand
K&N filters zien er wel cooler uit, maar die worden zéér sterk afgeraden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk heb schrik dat ik dat niet veel ga gebruiken, en het kost toch niet niks.
Grotendeels door tijdsgebrek en ook doordat er vanalles aan scheelde.
En hoewel ze in principe vrij stevig zijn en tegen een stootje kunnen, zijn ze ook niet onfeilbaar. En spijtig genoeg kost dat telkens (veel) geld
Verbruik is het minste van je zorgen
Maar wanneer ze rijden
Ander probleem is plaats, je moet echt wel veel plaats hebben om alles uit de kast te kunnen halen en dan is maar de vraag of je er ook wel mag rijden in veel gevallen...
Comment
-
-
buisje is idd voor carburateurkoeling
is idd tof om te rijden, helaas zitten er ook wat ''brokkenpiloten''...
Ik geef toe, ben zelf geen heilig boontje, maar als ik een fout maak (iemand perongelijk aanrijden) zeg ik sorry en laat ik hem voor.
Je kan altijd eens komen rijden hé blackfox (en anderen ook natuurlijk), elke zondag van 9u tot 12u. En bij slecht weer rijden we binnen in de hangar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenHeule - Limburg ... eens komen kijken ... het zou me verbazen
En om dan iets aan de hand te krijgen na een half uur rijden... ik zou zot worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenMja, vroeger was ik zo zot, toen reed ik zelf nog niet
En om dan iets aan de hand te krijgen na een half uur rijden... ik zou zot worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenHeule - Limburg ... eens komen kijken ... het zou me verbazen
Had ik geweten dat er op vijf minuten van mijn huis een club was had ik de mijne mss niet zo snel verkocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk zoek goeie vids waarop de FG 2-speed versnellingsbak goed te horen is. Iemand?
Ze zijn vrij zeldzaam omdat ze niet meteen de meest betrouwbare reputatie hebben.
Comment
Comment