Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik had zelf zo'n ding, maar ik heb die maar één keer gemonteerd en toen ik wou beginnen rijden bleken de rods van de servo naar de servosaver gebroken te zijn.

Comment

• En waarom heb je daarna niet meer met die versnellingsbak gereden?

Comment

• Is er niet in omgeving Antwerpen een winkel ofzo waar ge die dingen kunt bezichtigen en zien vooraaleer ge beslist welk model je wilt kopen ofzo?
        En hoeveel geld kost een zo'n nieuwe ongeveer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade Bekijk Berichten
          Is er niet in omgeving Antwerpen een winkel ofzo waar ge die dingen kunt bezichtigen en zien vooraaleer ge beslist welk model je wilt kopen ofzo?
          En hoeveel geld kost een zo'n nieuwe ongeveer?
          cismodels in heusden heeft er wel een paar in zijn winkel staan
          ong een kleine €1000 rijklaar (mét goede servo's en zender) en neem aub geen Ready To Run pakket, das echt brol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
            cismodels in heusden heeft er wel een paar in zijn winkel staan
            ong een kleine €1000 rijklaar (mét goede servo's en zender) en neem aub geen Ready To Run pakket, das echt brol
            ²²²

Het prijsverschil zit hem niet in de Marders zelf, maar in de electronica, en het zijn net die dingen die je kar moeten redden als het fout loopt

Je hebt dus idd van die RTR paketten voor 600 euro ofzo --> afblijven, want je kunt toch de hele electronica gaan vervangen, of erger als het misloopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              ²²²

Het prijsverschil zit hem niet in de Marders zelf, maar in de electronica, en het zijn net die dingen die je kar moeten redden als het fout loopt

Je hebt dus idd van die RTR paketten voor 600 euro ofzo --> afblijven, want je kunt toch de hele electronica gaan vervangen, of erger als het misloopt.
              heb voor de mijne een goeie €800 betaald RTR, heb nog niet uitgerekend hoeveel ik betaald heb aan nieuwe servo's/zender maar zal wel een goeie €300 zijn

Comment

• maar ik wil geen marder, maar liever zo'n replica van een bmw of mercedes zoiets.

Comment

• een marder is "plezanter" omdat je er alles mee kan doen.
                  je kan zowel offroad gaan als onroad. gewoon bandjes wisselen wat lager leggen en je bent vertrokken.
                  oké je hebt niet de looks van een porsche of eender welk andere carroserie, maar je kan bv wel zonder problemen een guitige mini van je marder maken, of een stoere pickup.
                  of zoals mij een zeldzame fiat 500 kap beginnen versnijden om te laten passsen. de winkeleigenaar keek maar bezorgd toen ik over men plannen sprak.
                  offroadkappen met straatbandjes en offroadbanden ernaast.

offroadkap met straatbandjes

onroad modus
                  wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    En waarom heb je daarna niet meer met die versnellingsbak gereden?
                    Geen idee, denk dat ik dan ofwel 't ding al verkocht had, of 'm niet meer gemonteerd heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade Bekijk Berichten
                      maar ik wil geen marder, maar liever zo'n replica van een bmw of mercedes zoiets.
                      een FG sportline dus of als je meer wedstrijd gericht wilt een FG competition.
                      klik hier als je de kappen wilt zien, je kan ook een breed chassis fzo bestellen, maar dit is het meest gebruikte (een lang chassis dus)

@wisali: pas je je vertanding ook aan als je onroad gaat? deed ik wel toen ik nog op kleine wielen reed, op gewone vertanding laat je je motor de hele tijd in overtoeren gaan.

Comment

• ik had een tussen soort zitten. 16 of 18 dacht ik. ('t is al zo lang geleden)
                        en reed eigenlijk nooit voluit, er zat een zwaardere cylinder op, en die ging nogal vlotjes. dus weinig vol gas moeten geven, en vooral op trekkracht de bochtjes uit. .
                        wimoptiek.be op

Comment

• Ook even de auto van mijn maat (noemt reynaerten hier op het forum) zetten, een FG competition, met hydro's, marcus feldman tuningmotor,... echt een vette bak vind ik persoonlijk

Comment

• Vetn bak !

Comment

• Ziet er niet goedkoop uit

Comment

• 'k Vraag me af of 'ie wel voldoende koele lucht naar binnen krijgt met die BMW-kap...

Comment

• Ik wil die dingen wel eens zien rijden ipv ze stationair te laten poseren voor de foto... Filmpkes zeg ik u, en wel direct stante pede !!

Comment

• ZOT!
                                    jij weet niet wat dat kost zeker?

neen je hebt gelijk. filmpjes nu!
                                    wimoptiek.be op

Comment

• Ik zal straks es in mijn oude trommel rommelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        'k Vraag me af of 'ie wel voldoende koele lucht naar binnen krijgt met die BMW-kap...
                                        dat was een foto toen hij hem nog maar net gespoten had, en had er nog geen koeling in gemaakt.
                                        prijs tjah... kwaliteit kost geld zeker, laat ons zeggen dat ie zeker het 4dubbele van mijn baja nieuwprijs kost (incl hydro,motor,luchtfilter,...)
                                        zal eens zoeken naar enkele filmpjes

Comment

• de ex auto van reynaerten
                                          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

burnout
                                          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

mijn auto offroad

mijn auto toen ik hem nog maar net had (Engelse stemmen op de achtergrond was familie van Canada die toen op bezoek waren )

filmpjes die ik gemaakt heb in de club:

Comment

Working...
                                          X