Ik had zelf zo'n ding, maar ik heb die maar één keer gemonteerd en toen ik wou beginnen rijden bleken de rods van de servo naar de servosaver gebroken te zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade Bekijk BerichtenIs er niet in omgeving Antwerpen een winkel ofzo waar ge die dingen kunt bezichtigen en zien vooraaleer ge beslist welk model je wilt kopen ofzo?
En hoeveel geld kost een zo'n nieuwe ongeveer?
ong een kleine €1000 rijklaar (mét goede servo's en zender) en neem aub geen Ready To Run pakket, das echt brol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichtencismodels in heusden heeft er wel een paar in zijn winkel staan
ong een kleine €1000 rijklaar (mét goede servo's en zender) en neem aub geen Ready To Run pakket, das echt brol
Het prijsverschil zit hem niet in de Marders zelf, maar in de electronica, en het zijn net die dingen die je kar moeten redden als het fout loopt
Je hebt dus idd van die RTR paketten voor 600 euro ofzo --> afblijven, want je kunt toch de hele electronica gaan vervangen, of erger als het misloopt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten²²²
Het prijsverschil zit hem niet in de Marders zelf, maar in de electronica, en het zijn net die dingen die je kar moeten redden als het fout loopt
Je hebt dus idd van die RTR paketten voor 600 euro ofzo --> afblijven, want je kunt toch de hele electronica gaan vervangen, of erger als het misloopt.
Comment
-
een marder is "plezanter" omdat je er alles mee kan doen.
je kan zowel offroad gaan als onroad. gewoon bandjes wisselen wat lager leggen en je bent vertrokken.
oké je hebt niet de looks van een porsche of eender welk andere carroserie, maar je kan bv wel zonder problemen een guitige mini van je marder maken, of een stoere pickup.
of zoals mij een zeldzame fiat 500 kap beginnen versnijden om te laten passsen. de winkeleigenaar keek maar bezorgd toen ik over men plannen sprak.
offroadkappen met straatbandjes en offroadbanden ernaast.
offroadkap met straatbandjes
onroad modus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenEn waarom heb je daarna niet meer met die versnellingsbak gereden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade Bekijk Berichtenmaar ik wil geen marder, maar liever zo'n replica van een bmw of mercedes zoiets.
klik hier als je de kappen wilt zien, je kan ook een breed chassis fzo bestellen, maar dit is het meest gebruikte (een lang chassis dus)
@wisali: pas je je vertanding ook aan als je onroad gaat? deed ik wel toen ik nog op kleine wielen reed, op gewone vertanding laat je je motor de hele tijd in overtoeren gaan.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Vraag me af of 'ie wel voldoende koele lucht naar binnen krijgt met die BMW-kap...
prijs tjah... kwaliteit kost geld zeker, laat ons zeggen dat ie zeker het 4dubbele van mijn baja nieuwprijs kost (incl hydro,motor,luchtfilter,...)
zal eens zoeken naar enkele filmpjes
Comment
-
de ex auto van reynaerten
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
burnout
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
mijn auto offroad
mijn auto toen ik hem nog maar net had (Engelse stemmen op de achtergrond was familie van Canada die toen op bezoek waren )
filmpjes die ik gemaakt heb in de club:
Comment
Comment