Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
ook zit ik te denken om eens wat zelfbouw alu te frezen fzo, al gezien van andere mensen die dat gedaan hebben (op internet) en dat zag er toch zeer proper uit.
En ik mag dat toch doen in school
voor onroad niet echt, in de bochten is ie iets trager, op het rechte stuk trekt hij wel sneller op en heeft ook iets meer top, wss door de andere tandverhouding.
offroad zal het wel voordelen hebben denk ik ook is ie veel sterker dan de gewone baja/marder/beetle, de fusee's zijn er met vanbinnen een koperen busje, dus scheurt minder snel, draagarmen zien er ook sterker uit
Blij om zien dat deze mooie hobby nog steeds wat leeft
Er kwam onlangs een vriend van me vragen of ik nog steeds met die ''autokes'' reed...
Ik stelde hem voor om eens van alle facetten van het RC-gebeuren te proeven...
Begonnen bij de Mini-Z, Langs over de Nitro's om per slot van rekening te stoppen bij de FG's...
Morgen gaat ie om een Mini-Z
En ik rij ondertussen geniepig nog wat verder
BTW: De FG onroad startte na ruim 2 jaar stilstand vlekkeloos... maar hij is volgens mij wel toe aan een nieuwe bougie want de afstelling was wat moeilijk te vinden
Anyhow: Hij reed... en hoe! Na enkele minuutjes show-offen stond er al een hoopje geïnteresseerden
Rare periode om terug het virus te pakken te krijgen Orgie
Ne mens moet zich toch in de barre-wintermaanden aan iets verwarmen hé?
Hartverwarmende Herinneringen en supplementair de bandjes/uitlaat
Nee serieus, ik ben eigenlijk bezig aan 2 specialisatie-jaren op den Unif... en eigenlijk zouden die barstensvol moeten zitten met stages. Voorafgaand aan die stages is er natuurlijk veel papierwerk... en in die fase bevinden we ons nu... dus tijd genoeg
Foto's...
Stonden reeds lange tijd op dit topic aangezien ik dit onderwerp hier zowat een 3-tal jaar geleden heb aangesneden
Ik vind ze niet direct op m'n computer maar het gaat over:
alu aandrijfplaat + zo'n remstukje op komst, de tuningmotor heeft de originele opgegeten
weer €80armer... maar hij is nu bijna "af", daarmee bedoel ik dat alle zwakke punten zijn aangepast
nog een andere 3de servo endan is hij volledig af voor mij. evt nog alu diffbokken want die zouden het ook niet zo lang kunnen volhouden met die motor.
Echt zotte motor na een 3tal minuten gas geven met de wielen van de grond was het al gesmolten.
idd had het wel verwacht, maar niet na 3minuten, eerder bij een uur aan een stuk rijden fzo
maar na volgend seizoen is de kans groot dat ik de competition van een paar pagina's terug koop
Ik ben wreed content van mijnen FG, en elk merk heeft wel iets hoor, elcon cleon plooien de schokbrekerstangen snel bij een sprong, en de benzinetank scheurt, ken mensen die er al 4hebben kapot gereden, dan koop je een auto van +2000 eurotjes.
En alsof alle modellen van FG slecht zijn, de meest gebruikte auto bij de onroads is...jawel... de FG competition, dus slecht zal ie wel niet zijn é.
En als je ziet hoe die dingen afzien als je ermee offroad, lijkt me toch ergens normaal hoor dat er slijtage komt aan de onderdelen en dat ze breken, maar het is natuurlijk niet leuk als je 5min bezig bent en het dan al breekt...
Comment