Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat gras in die achterste wielen

Comment

• Vandaag een 10tal minutjes sleer en drift plezier, jammer dat de achterbanden wat versleten zijn anders zou het mij wel gelukt zijn om mooie driftjes tedoen.

Comment

• Comment

• Op mijn slicks zou wel lachen zijn

In de regen geraak ik zelfs niet vooruit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            Op mijn slicks zou wel lachen zijn

In de regen geraak ik zelfs niet vooruit
            heb ook eens geprobeerd om op onroad banden in de sneeuw, hij ging nog geen 5cm voorruit.
            met noppenbanden zoals de marder zou het nog leuker zijn denk ik

Comment

• Voor 10min ja, dan zijn ze afgesleten

Comment

• Hmm ik heb al lang niet meer met die van mij gereden, ben tegenwoordig maar met schaal1/1 bezig Maar het begint terug te kriebelen...

Comment

Voor 10min ja, dan zijn ze afgesleten
                  slijten ze zo snel ja?
                  zal eens een setje spikes moeten maken
                  @Sam-051-: mooie foto's, kan ook wel nieuwe bandjes gebruiken

Comment

• Mijn nieuwe aanwinst sinds gisteren... Een technokit full alu met spektrum,carbon airbox, teflon koppeling,... En ik ga er wss nog een carbon radioplaat op zetten.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten

Quanta costa?
                            Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                              Quanta costa?
                              Waarom vraagt iederreen dat eigenlijk?
                              Nieuw zou die +2000euro kosten, maar heb hem overgekocht van een hollander die ik een beetje kende van horen... Kerel had een FG besteld maar was nog niet klaar/toegekomen en wou toch een clubwedstrijd meerijden, dan heeft ie deze technokit gekocht, 1wedstrijd meegereden endan een 3jaar op zolder gezet, en nu heb ik hem.
                              Echt vriendelijke mens, heeft hem ff van holland naar belgië gebracht, 3uur rijden heen en terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                Daar moete nu echt weer nen Hollander voor zijn he. In plaats van dat ding in de kofferbak te steken en met de auto naar hier te rijden.

euh?

Comment

• Ik moet dringend eens komen spelen bij u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                    Ik moet dringend eens komen spelen bij u
                                    cva man, als ge u beetje inhoud moogde nekeer met den baja rien, zolang ge hem nie tegen de muur vlamt

Comment

cva man, als ge u beetje inhoud moogde nekeer met den baja rien, zolang ge hem nie tegen de muur vlamt
                                      Pas op met forummers te laten rijden met zoiets

De laatste/eerste bij wie ik het toestond knalde hem na 5sec tegen een borduur

Comment

Pas op met forummers te laten rijden met zoiets

De laatste/eerste bij wie ik het toestond knalde hem na 5sec tegen een borduur
                                        het is een grote parking
                                        Wel lachen als je zo zegt tegen mensen ''ik doe aan rc, radiografische auto's'' dan denken ze direkt zo'n nikko achtige brol

Comment

geen probleem, ben ne zot me mn eigen materiaal ma redelijk carefull alst nen anderen zijn materiaal is

Comment

Working...
                                          X