Dat gras in die achterste wielen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenOp mijn slicks zou wel lachen zijn
In de regen geraak ik zelfs niet vooruit
met noppenbanden zoals de marder zou het nog leuker zijn denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenVoor 10min ja, dan zijn ze afgesleten
zal eens een setje spikes moeten maken
@Sam-051-: mooie foto's, kan ook wel nieuwe bandjes gebruiken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenQuanta costa?
Nieuw zou die +2000euro kosten, maar heb hem overgekocht van een hollander die ik een beetje kende van horen... Kerel had een FG besteld maar was nog niet klaar/toegekomen en wou toch een clubwedstrijd meerijden, dan heeft ie deze technokit gekocht, 1wedstrijd meegereden endan een 3jaar op zolder gezet, en nu heb ik hem.
Echt vriendelijke mens, heeft hem ff van holland naar belgië gebracht, 3uur rijden heen en terug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenDaar moete nu echt weer nen Hollander voor zijn he. In plaats van dat ding in de kofferbak te steken en met de auto naar hier te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenIk moet dringend eens komen spelen bij u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichtencva man, als ge u beetje inhoud moogde nekeer met den baja rien, zolang ge hem nie tegen de muur vlamt
De laatste/eerste bij wie ik het toestond knalde hem na 5sec tegen een borduur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenPas op met forummers te laten rijden met zoiets
De laatste/eerste bij wie ik het toestond knalde hem na 5sec tegen een borduur
Wel lachen als je zo zegt tegen mensen ''ik doe aan rc, radiografische auto's'' dan denken ze direkt zo'n nikko achtige brol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichtencva man, als ge u beetje inhoud moogde nekeer met den baja rien, zolang ge hem nie tegen de muur vlamt
Comment
Comment