Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
tjah 't heeft weer nie lang geduurd gepolierde mielke uitlaat gekocht, als die eens goed warm zal gekregen hebben zal dat retevet zijn zo blauw/paars/goud achtig
kvind em vet, en mooi geluid 8-)
Moet wel nog een steuntje te maken, het carbon latje die erbij zat pastte niet...
Comment
-
Vorige zondag wedstrijd gereden met m'n karretje in Roeselare (RCR).
Eerste heat volledig uitgereden, tweede heat halverwege moeten stoppen want mijn voorbumper was losgekomen, derde heat tijdens de opwarmingsronde's tandwiel losgekomen en dus niet meegedaan...
Dan de finale volledig uitgereden en 5de van de 7 gefinisht.
Comment
-
Vandaag nog eens benzine in de Marder gekapt om eens te rijden.
Batterijen waren echter leeg, dus is het bij gewoon starten gebleven en even wat revven.
Na een paar maand stof verzamelen in de winter startte 'ie weer alsof er niets aan de hand was
Wel is de rubber in de tank verduurd waar de 2 slangen er ingaan, lekt dus een beetje daar
Nieuwe kost €3.20, heb het maar besteld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenVandaag nog eens benzine in de Marder gekapt om eens te rijden.
Batterijen waren echter leeg, dus is het bij gewoon starten gebleven en even wat revven.
Na een paar maand stof verzamelen in de winter startte 'ie weer alsof er niets aan de hand was
Wel is de rubber in de tank verduurd waar de 2 slangen er ingaan, lekt dus een beetje daar
Nieuwe kost €3.20, heb het maar besteld
Ik wou dat ik maar zoveel kosten had na de wedstrijd van zondag...
Comment
-
Marder = aandachtshoer!
Hier op de hoek is een voetbalplein dat sinds kort niet meer gebruikt wordt
Zit ik daar op mijn gemak het boeltje om te ploegen wanneer er opeens gewoon een BUS met kinderen stopt om toe te kijken
Al die kopjes gefascineerd tegen het raam geplakt
Was wel zalig raggen nog eens, het veld stond vol onkruid en paardenbloemen.... stond (hint, als je achteraf de marder zuiver maakt ben je een half uur lang allergisch )
Jammer dat er ergens iets scheelt bij mijn tussenas, tandwielen van de motor draaien heel soepel, achter ophanging met de assen ook, maar zodra die 2 samenzijn loopt 'ie heel stroef, zeker als hij op temperatuur is
Comment
-
Zou het eerder zoeken bij je diff, isdat nog plastiek?
Bij mij slechter nieuws circuit waar ik normaal rij (al 3clubwedstrijden) dreigt gesloten te worden, het was al langer een hele cirque met het gerecht wegens geluidsoverlast ed. maar het zal deze keer serieus zijn denk ik
klikkie
Hopen van niet anders sta ik en vele anderen daar mooi met m'n onroad...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenZou het eerder zoeken bij je diff, isdat nog plastiek?
Ik denk eerder dat mijn middenas krom is ofzo...
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenBij mij slechter nieuws circuit waar ik normaal rij (al 3clubwedstrijden) dreigt gesloten te worden, het was al langer een hele cirque met het gerecht wegens geluidsoverlast ed. maar het zal deze keer serieus zijn denk ik
klikkie
Hopen van niet anders sta ik en vele anderen daar mooi met m'n onroad...
Comment
-
hmmm geen idee, snap zelf niet goed wat je bedoeld
ja dat nieuwe circuit in Genk is idd mooi geworden maar voor mij veel te ver.
@MMVV: Op het circuit van Roeselare op een clubwedstrijd (volgende zal normaal op 13juni plaatsvinden
Anders is er elke zondag en Heule een groep rijders die een parcourtje aanleggen met wat latten enzo, maar echt professioneel is het niet, en leren rijden zal je er ook niet doen. Maar je ziet ze toch eens in het echt voorbijvlammen dan
www.rcracingclubheule.tk
Voor de rest is het triestig gesteld met de hobby in België om circuit's ed. te vinden...
Heb overlaatst carbon radioplaat geplaatst ook
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenZoek maar eens tijd
Ik zit nog altijd met dat aandrijving probleem
Tijd genoeg dan!
Comment
-
Hier nog eens omhoogsmijten
heb deze week zo'n keychain camera ontvangen en heb hem vandaag eens op de auto getest. :mrgreen:
Doordat er in de straat veel putten zijn dus niet zo stabiel, en ook door de vele steentjes niet snel kunnen gaan...
De kwaliteit is echt goed voor zo'n klein ding, alleen is dankzij het bewerken en youtube de kwaliteit enorm verslecht, zal er mss dit weekend maken en onbewerkt op Youtube zetten.
+ YouTube Video
Veel kijkplezier!!
Grtz,
Comment
Comment