Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• weet jij ongeveer hoeveel een standaard marder (geen raceversie ofzo) ongeveer gaat kosten?

ben van plan om er ook eentje te gaan kopen namelijk ok, ik moet nog wel ff doorsparen dat weet ik cker maar hoeveel kost ie met zender ontvanger servo's etc.

meschien is 2dehands een optie en waar moet ik dan op letten?

Comment

• Pakweg een €800 tal euro moet zeker voldoen voor een nieuwe Marder met redelijk gerief qua servo's en zender
      2de hands kan een paar 100 euro schelen
      Er zijn niet echt veel punten waar je op moet letten...
      Zorg dat de motor nog goed start, draait en rijdt. Kijk of de aandrijving soepel loopt en check gewoon alles na of het aldaniet vast zit
      De chassis plaat hoort uiteraard recht te zijn (op de verhoging vanvoor na), kijk of de motor goed vast zit, of de velgharten niet doorgedraaid zijn door de meenemers...

Comment

• Ik heb 'm al een prijslijst doorgestuurd en kwam op zo'n 890euro voor alles nieuw bij pitstop.

Zuid-Holland, is Pase daar ook niet ergens?

Comment

• Pase is, voor mij althans, korter bij
          Dat ligt nog in Limburgs Holland, namelijk Landgraaf

Comment

• Is limburgs Holland dan niet Zuid-Holland?
            't ligt toch in't zuiden van Holland?

Comment

• Ik suck in Aardrijkskunde, maar het zou goed kunnen wat je zegt
              Ik weet enkel dat Pitstop een stukje verder ligt voor mij

Comment

• Effe opzoeken

crap
                Warmond ligt dus boven Rotterdam, is dat dan Zuid-Holland?
                't ligt niet eens in het zuiden van Holland!

Comment

• Hollanders zijn dus niet beter in aardrijkskunde dan mij

Comment

• Ow boy...

Back on-topic, ik ga nog wat prutsen aan m'n marder.

Comment

• Zou ik ook moeten doen, al een paar maanden
                      Wie weet vandaag

Comment

• Nieuw offroad circuit te Genk, Horensbergdam!!! (bekend van kartcircuit)
                        Oorspronkelijk geplaatst door chukky
                        Marc, heeft kunnen regelen dat iedere offroad rijder hier kan komen rijden mits een lidgeld te betalen van 5 euro per jaar.
                        We proberen nu zo de leden groep wat groter te maken dat we in de toekomst ook drank en dergelijke kunnen aanbieden.
                        Ik denk dat dit nu eindelijk een pluspunt hier in Limburg is , dat iedereen hier welkom is !!
                        Regels moeten wel nageleefd worden zodat we hier mogen blijven komen racen .( maar dit staat aangegeven bij het binnen rijden)
                        Tevens Is Patrick (eigenaar van Breesmodelbouwcenter, Ter-vierenwal 14 3960 BREE)meestal op zondag ook aanwezig om onderdelen te bestellen.
                        Binnen kort heeft hij ook een nieuwe website die we hier nog wel zullen tonen.
                        De dagen dat we kunnen rijden zijn woensdag , vrijdag , zaterdag en als hoofddag de Zondag.
                        Ik wens iedereen fijnen en plezante race dagen.
                        Bedankt alvast aan degene die dit hebben kunnen tot standbrengen.
                        Zondag eens gaan testen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo
                          Effe opzoeken

crap
                          Warmond ligt dus boven Rotterdam, is dat dan Zuid-Holland?
                          't ligt niet eens in het zuiden van Holland!

vroeger (heel lang terug) was holland alleen noord- en zuid- holland, na vele oorlogen en ander prul werdt holland nederland, met daarbij nog 8 andere provincies (waarbij later nog een 9e kwam door drooglegging van een stuk van de flevo polder).

ow man,, wat ben ik goed in vaderlandse geschiedenis

Comment

• Ach getver, na veel te lang in de klas hebben te gezeten met een hollander ben ik dat verhaal kotsbeu gehoord
                            Marders please

Comment

• Whatever

Wat is jouw afstelling voor op gras Reynaerde?

Comment

• Plankgas.
                                Niet te hard sturen en remmen tegelijk anders gegarandeerd koprol, oppassen met uitaccelereren ook.
                                Of bedoelde je dat niet?

Comment

• Niet echt,
                                  ik bedoel de afstelling van de veren (hoe ver ingedraaid, welk gat in de vlinder), camber,...

Comment

• I don't give a damn anymore about that
                                    Ik rij gewoon
                                    Ik heb al vanalles geprobeerd in het verleden, hard en laag, maar dan had ik teveel onderstuur, zacht en hoog, maar dan rol ik te snel,...

Ik laat hem gewoon zoals het is, als het maar rijdt.

Comment

• Ik zou m dan hoog en gemiddeld instellen, en een klein beetje camber.
                                      extra bodemspeling is altijd handig in t terrein

doordat hij dan hoger op z'n pootjes staat krijgt ie eerder last van "body roll"
                                      dat compenseer je weer door die middel harde vering die toch zacht genoeg blijft om eventuele hobbels en kuilen uit de weg te filteren en daardoor weinig grip verliest.
                                      het kleine beetje extra camber zorgt voor meer grip in de bochten. niet teveel camber want dan slijten je banden verkeerd af en das ook niet goed

Comment

• Zo ongeveer staat hij ja

In theorie zou dat inderdaad moeten werken, in theorie.
                                        In praktijk is het anders, heel anders

Comment

• jah er zijn echt zo veel dingen die er mee te maken hebben, grip van je banden, gewicht, zwaartepunt, terrein waar je op rijd, veersterkte etc etc etc etc

Comment

Working...
                                          X