nice!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
+ YouTube Video
Check die witte
Had toen wel last van mijn achterste schokdempers, kon totaal niet optrekken en verloor telkens controle over de achterkant
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenIk dacht dat ik hier een kersvers filmpje zou zien van uwe marder, maar 't is een filmpje van 3jaar geleden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenEentje van mijne kant, de koppeling pakte wel te laat op.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenJij hebt wel een zenuwachtige manier van gasgeven zeg, je lijkt wel zo'n 16 jarige johnny met de helm half op zijn kop die aan de gas van zijne scooter zit te snokken
Was dus vooral omdat toen de koppeling te laat aanpakte, en als ik bleef gasgeven kon je hem bijna niet recht houden, is nu al gebeterd maar zou nog durven snel zijn poepke rondraaien, daarmee hebk er nu andere schokdempers opgestoken staat iets zachter dus zal mss beter zijn.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenAl mag zoiets wel op een R/C
Check de nieuwheid
Ik herinner me nog steeds de zoete geur van de nieuwe motor tijdens het inrijdenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Eerst een " 16 jarige johnny met de helm half op zijn kop " en nu een "tjoener"... damn 'k zit echt opt verkeerde forum...
Mag wel idd op zo'n auto's, op parcours rijden de meeste met zo'n stijlen ipv DTM achtig.
Daar zag hij er nog nieuw uit, die panty is ook wel sexy de geur van nieuwe banden dat is verslavend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenWel risicovol die kap. Waarschijnlijk ga je een pak meer pannes/stukken krijgen nu.
Comment
-
-
(alfa)
Nieuwe Leopard -> gewoon goeie herinneringen aan. Ding 2nd hand gekocht, wat alu spul op gesmeten en gebasht met dat ding dat 't geen naam had. Wegligging. Allez, veldligging
Zo zalig.
En 4WD is toch vet? Ik zou toch nooit wedstrijden rijden (denk dat ik daar niet te nodige toewijding voor zou hebben om zoveel te oefenen om misschien ooit goed genoeg te worden daarvoor), maar zo'n dingen zie ik gewoon voor de lol. Lijkt me bééééstig om daarmee over 'n parcours te gaan raggen.
Hörmann -> mjah, nooit iets voor gevoeld. Wel goei karren, maar... Die Elcon is wél iets waar ik me zou aan durven laten gaan, miljaar wat 'n machine.
Trouwens, wie zegt dat er geen 4WD-wedstrijden komen, ooit? Lijkt me niet onwaarschijnlijk...
Comment
-
4wd zal wel z'n voordelen hebben offroad maar nu is er ook het nieuwe 4wd onroad model, trekt gewoon op niets en een staande motor--> weinig keuze voor een andere uitlaat + filter.
Rij wel veel onroad met m'n baja op een parcour'tje (in Heule) samen met nog enkele marder's, hormann's, fg 4x4's,... en daar is 4wd gewoon trager door het meer gewicht en grotere draaicirkel, dat maken ze op het rechte stuk wel voor een deel goed.
Het verbaast me trouwens dat jij geen wedstrijden zou willen doen, met al uw trackday ervaringen zouden de meeste nog wat kunnen bijleren denk ik, en 4x4 klasse's zouden er mss nog kunnen komen in de toekomst, maar ze hebben nu al mizerie genoeg om wedstrijden te MOGEN rijden in de gewone klasse's vanwege het geluid, Gentbrugge kampt ook al met geluidsproblemen, circuit in Roeselare is 2maanden verzegeld door geluidsoverlast, half september gaat het weer open en krijgen ze ''een 2de kans''... Naar mijn gedacht gaat dat na een paar wedstrijden weer hetzelffde gezever zijn, de flikken die komen kijken of je je motor geen minuut te vroeg start... triestig... zal imo niet lang meer duruen eer het volledig sluit.
Comment
Comment