Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Of een van deze...

Comment

• Heb kort een Sportline Viper gehad, paar keer mee op parkingskes mee gaan raggen, ook enkele keren in groep. Zoveel sneller dan offroads op onroad rubber, ni te doen.

Ik heb daar hoegenaamd de tijd niet meer voor, voor 't 1/6th scale RC'en. Helaas, want 'k vind het een leuke hobby, zeker het sleutelen en afstellen, evenveel als het ridjen zelfs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
        Het verbaast me trouwens dat jij geen wedstrijden zou willen doen, met al uw trackday ervaringen zouden de meeste nog wat kunnen bijleren denk ik
        Ach, kerel is veel te bescheiden

Toen hij zijn Leopard nog maar pas had reed hij de helft van onze groep al op een hoopje bij elkaar

Kijk, en nu gaat hij dalijk weer afkomen met "ah jama mijne leopard had wel een langer chassis en een lager zwaartepunt dan jullie marders eh, nogal wiedes dat ik beter door een bocht kan" of "mijne leopard had wel een uniek gTa © ophangingsafstellingsysteem met tie-wraps eh!"

Dude, mijne marder is ALLEEN MAAR tie-wraps en ducktape

Comment

• Nee maar da is! Dat ding hield veel beter de baan dan die Marders, die hobbelden over elk grassprietje ondersteboven.

Maar 't is wel een feit dat 't érg leuk rijden is, ge moet secuur zijn met de gas en echt de auto z'n ding laten doen, 't is geen telegeleid-autooke-spelen gelijk vroeger, continu vollegaas.

Comment

• De auto deed inderdaad ook wel veel, maar de knuppel met de zender in zijn handen ook

En reageer is op mijn vraag op facebook btw!

Comment

• En da wedstrijden, bah ik word daar zenuwachtig van. Vooral als er betere rijders zijn, en als ge de Ken bezig zag, fak.

Zo'n dingen doe ik voor 't plezier, toekomen, rijden tot den tank leeg is, tanken, rijden tot den tank leeg is, ondertussen al 6 keer uw kar weer bijeen geritst hebben met kabelbinderkes en zwemvogelplakband, rijden tot den tank leeg is en voldaan naar huis gaan, 't spel 4 weken ongewassen en nog half aan brokken laten staan en pas eens bekijken de volgende keer dat ge wilt gaan rijden, daarvoor dan 2 nachten na elkaar zitten sleutelen aan die gortbak en daar weer voor 250 EUR nieuw gekocht alu hopups bijvijzen, vertrekken om te gaan rijden, 3 tanks leeg rijden en dan weer plastic parts mogen steken omdat ge de alu hopups krom hebt gereden met uw stomme botten, ...

What better hobby is there?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                De auto deed inderdaad ook wel veel, maar de knuppel met de zender in zijn handen ook

En reageer is op mijn vraag op facebook btw!
                Ha ja! Ja! Allez, 'k moet nog alles afstemmen maar véél kans dat we dat weer doen ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  En da wedstrijden, bah ik word daar zenuwachtig van. Vooral als er betere rijders zijn, en als ge de Ken bezig zag, fak.

Zo'n dingen doe ik voor 't plezier, toekomen, rijden tot den tank leeg is, tanken, rijden tot den tank leeg is, ondertussen al 6 keer uw kar weer bijeen geritst hebben met kabelbinderkes en zwemvogelplakband, rijden tot den tank leeg is en voldaan naar huis gaan, 't spel 4 weken ongewassen en nog half aan brokken laten staan en pas eens bekijken de volgende keer dat ge wilt gaan rijden, daarvoor dan 2 nachten na elkaar zitten sleutelen aan die gortbak en daar weer voor 250 EUR nieuw gekocht alu hopups bijvijzen, vertrekken om te gaan rijden, 3 tanks leeg rijden en dan weer plastic parts mogen steken omdat ge de alu hopups krom hebt gereden met uw stomme botten, ...

What better hobby is there?

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Ha ja! Ja! Allez, 'k moet nog alles afstemmen maar véél kans dat we dat weer doen ja.
                    Graag voor november of na maart, want tussenin wordt de verzekering stopgezet wrs

Comment

• Ik word ook nerveus tijdens een wedstrijd, begin dan zo voor en achteruit te stappen, terwijl de betere rijders daar op hun gemak over de stelling hangen.
                      Zou eens moeten een hele dag kunnen gaan trainen (op RCR), maarja ouders moeten willen/kunnen voeren.

En hoe zit het met de uwe BlackFox?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                        Marder = aandachtshoer!

Hier op de hoek is een voetbalplein dat sinds kort niet meer gebruikt wordt
                        Zit ik daar op mijn gemak het boeltje om te ploegen wanneer er opeens gewoon een BUS met kinderen stopt om toe te kijken
                        Al die kopjes gefascineerd tegen het raam geplakt

Was wel zalig raggen nog eens, het veld stond vol onkruid en paardenbloemen.... stond (hint, als je achteraf de marder zuiver maakt ben je een half uur lang allergisch )
                        Jammer dat er ergens iets scheelt bij mijn tussenas, tandwielen van de motor draaien heel soepel, achter ophanging met de assen ook, maar zodra die 2 samenzijn loopt 'ie heel stroef, zeker als hij op temperatuur is

Dit was het laatste

Comment

• Oei
                          Hier nog een video waar mijn ragkrel soms in beeld komt (maakt trouwens het meeste geluid )
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Tegenwoordig met die wrap hype, heb ik mijn plastiek spoiler gewrapt met carbonfolie, how cool is that

ps: had al een tijdje gereden voor die foto's, zwarte plekken zijn dus gewoon stof en vuiligheid

Comment

• Onroad vuil

Ik heb hier steeds velgen liggen die compleet afgeragd zijn (rubber hangt er met flarden nog aan ) en die compleet zwart zien van het vuil, zo vet
                              Heb ze gewoon staan voor de show

Mijn vriendin wou ze laatst zuiver maken

Comment

• Echt hé
                                Ben blij dat ze in felle kleuren is en de achterkant in het wit, zie je mooi al het vuil, geeft ook meer voldoening na het poetsen

Comment

• 't wordt weer eens tijd

Comment

• Idem
                                    Staan beide al een tijd stil, geen zin om te rijden in zo'n koud weer

Comment

• Moet je dat ook warmrijden?

Comment

• Liefst wel

Maar slechts heel weinig die het doen.
                                        Ik kan het echter niet laten, het vreet aan mij als ik dat koud afrag
                                        Ik heb dan ook 2 standen op mijn zender, "koud" en "warm"

In de koude modus kan ik maximaal 70% gas geven en reageert 'ie ook heel traag op het gas.
                                        In de warme modus is het full pull met maximale reactie

's wel leuk, zo'n verschil door op een knopje te drukken

Comment

• Kwaad zal het allesinds niet kunnen om ff warm te rijden, maar je hebt niet altijd de mogelijkheid om hem opt gemak op temperatuur te brengen, op wedstrijden hoogstends een ronde of 2 rustig, maar daarna gwn gas erop.

Comment

Working...
                                          X