Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag ongelofelijk zalig kunnen rijden in Genk, de ondergrond was super voor een Marder, wel serieus stoffig, maarja
    Op bepaalde momenten waren er zo'n grote stofwolken waar 4 Marders ofzo tegelijk ingingen en dan zag je niets meer.. het was gewoon rijden op gevoel en geluk... en opeens kwam er als eerste mijn wit geval doorheen gestormd terwijl 'ie verschillende Marders en kartbandjes ontweek, echt zalig om zoiets te zien!
    En dan dat driften.... Super

Comment

• Marder vs boom gedaan

Ik had te veel gas gegeven waaruit een wheely volgde maar spijtig genoeg kon in niet sturen al wheeliend en als er dan een boom op de baan staat.

resultaat:
      stuurstang afgebroken net aan de kogelkop, kogelkop=breekpunt my ass , servosaveras gebroken en chassis krom.

Chassis heb ik kunnen rechten en in de saveras zit een langere vijs maar ik zal een nieuwe stuurstang moeten kopen.

Comment

• Hopelijk kan je het repareren. Het had erger kunnen zijn denk ik, als je ziet hoe snel die dingen gaan .

ps: ik heb hier nog enkele foto's staan van een hele mooie marder

Comment

• Prachting ding!

Hoe die rijder z'n marder tussen de boompjes stuurt, dat moet zeker een pro zijn.

Genoeg gelachen nu

BTW, hierboven zie je hoe je goede actiefoto's maakt Tim.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo
            BTW, hierboven zie je hoe je goede actiefoto's maakt Tim.
            Jah, als er geen acties gebeuren kan ik ook geen goede foto's maken hé .

Comment

• Ik denk dat mijn schade voor zich spreekt

Actie genoeg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo
                Ik denk dat mijn schade voor zich spreekt

Actie genoeg!
                Inderdaad, maar teveel actie is ook nooit goed hé .

Comment

• Bwa, dat is eens plezant, enkel spijtig van de schade.

Maarja, zo kan ik nog wat sleutelen

Comment

• Mss mag je binnenkort foto's maken van zoiets

I wish...

Comment

• Wat ziet die er agressief uit . Mooie kap, de kleur kan wel wat beter, maar die velgen zijn wel erg mooi.

Comment

• Ik wil ook zwarte velgen eigenlijk

Comment

• Who cares, de mijne zijn toch permanent bedekt met een laag modder.

Eigenlijk belachelijk veel hoeveel ze vragen voor een nieuw setje offroad banden met velgen.

Comment

• Ook onroad

Comment

• Je voorwielen aan het sparen of was het een poging tot een wheely?

Comment

• Mijn voorste wielen hadden het te warm

Comment

• tcheck it, wel geen auto maar een helicoptertje, mega cool zo'n ding!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                                    tcheck it, wel geen auto maar een helicoptertje, mega cool zo'n ding!

zoiets besturen is echt niet simpel hoor

het ziet er simpel uit enzo maar dat is het helemaal niet

anyway het is wel een tof ding om mee te experimenteren maar wss wel kostelijk enzo zoals met vele andere leuke zaken :p
                                    2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Idd. 't is heel moeilijk en duur maar o-zo leuk!

I want one

Comment

• heb vandaag een soort van onaangekondigde meeting gehad.
                                        was aan het kijken voor een speciale auto op t dorp toen ik opeens een geluid hoorde die ik uit duizende herken

FG Marder geluiden!

tijd om er op af te gaan natuurlijk. en ja hoor, na een gesprekje met ze gingen we naar t park omdat ze daar nog een andere gast zouden treffen met ook een marder

tijd voor mij om m'n savage 25 erbij te halen dus!

echt heerlijk gereden met ze en viel me op dat ze m'n savage nog niet zo gauw kwijt raakte, nu staat ie ook wel helemaal goed afgesteld maar toch

lag ook een leuk stukje grind waar je heerlijk donuts kon draaien

toch wel veel leuker om met meerdere mensen tegelijk te rijden. ik ga ze zeker nog eens opzoeken.

Comment

Working...
                                        X