Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tot 3 maal toe een probleem met een marder...
    1ste x ophanging achter kapot maar viel te repareren.
    2de x vooras vast door grassprietjes en vuil lol
    3de x door een steentje tussen de trekstarter waardoor het leek alsof ie vastgelopen was..

Comment

• ik zal de mijne hier ook ma ff poste

Comment

• Ik ken die kar van ergens

*stelt zich er een stofwolk bij en een witte Marder er voor*

Ahja, nu weet ik het weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
          Ik ken die kar van ergens

*stelt zich er een stofwolk bij en een witte Marder er voor*

Ahja, nu weet ik het weer

Comment

• Hoe zit het hier nog?

De mijne is weer in gezonde conditie, en heeft nieuwe zomerslofjes

Eerst een beetje vuil:

Vervolgens deskundig gewassen door mezelf:

En dan passen die handel!
            Voor:

Tijdens:

Na:

Helaas moet ik voorlopig met de blauwtjes rondrijden gezien bij 1 van die joekels van brede banden (wat een beren van banden zeg ) het hart is doorgedraaid (zoektocht naar elcon wieldingen kan beginnen!)

De blauwtjes worden wel volgende week ofzo zwart gespoten

Comment

• De mijne heeft ook een kleine update gehad (Leo-powah!)

Morgen eens goed testrijden

Comment

• My first time with a 1/6th Scale FG Marder racing at Wombwell race track on road with an off road buggy. against this seasons Championship leader. And keepin...

Ik vond mijne al retesnel

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Ooit was mijne ook zo nieuw

Comment

• uwen band ligt er verkeerd op vos.
                    en je hebt vooraan geen remmen zitten, dus kan je die doorgedraaide daar toch monteren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                      uwen band ligt er verkeerd op vos.
                      en je hebt vooraan geen remmen zitten, dus kan je die doorgedraaide daar toch monteren?
                      Ja, weet ik en ik erger me er kapot aan
                      Vooral omdat ik er dus niks aan kan doen

En die doorgedraaide is zo'n breed geval, dat ziet niet echt uit om dat vanvoor te leggen, ofwel soms?

Comment

• Vandaag de camera in de handen van mijn vriendin geduwt en haar de foto's + filmpjes laten maken
                        Er moet nog wel wat gewerkt worden aan de fotografeerkunsten
                        De meeste zijn driftfoto's (maar wel op het verkeerde moment genomen meestal )

Full speed ahead!

Het ene moment zit je met slick bandjes een offroad berg te beklimmen...

En het andere moment rij je je schaamtelijk vast op een blikje...

Filmpjes:

De drifts zie je niet altijd even goed, maar soms hoor je wel de bandjes piepen

Piepende bandjes:

Lift off...

Kwaliteit is wel heel sterk geminderd dankzij google
                        Beeld best op 100% zetten...

Comment

• vraagje FG marder

IK heb een fg marder maar de motor start niet meer. hij verzuipt iedere keer. Mag ik daar startpiloot in doen? Weet iemand de afstelling voor de vijzen van de carburateur?

mvg niels

Comment

• Ik zou er niks indoen hoor, gewoon uitzoeken wat er aan scheelt
                            Eerst en vooral bougie vervangen, werkt dat niet, dan naalden toedraaien en terug opendraaien met de H naald op 2 slagen en de L naald op 1.5 slagen

En als het dan nog niet gaat blijven zoeken... (staat de choke op/af?)

Comment

• Je kan ook proberen te starten met de gas open, maar wel oppassen dat hij dan niet wegrijdt bij het starten hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                Ik zou er niks indoen hoor, gewoon uitzoeken wat er aan scheelt
                                Eerst en vooral bougie vervangen, werkt dat niet, dan naalden toedraaien en terug opendraaien met de H naald op 2 slagen en de L naald op 1.5 slagen

En als het dan nog niet gaat blijven zoeken... (staat de choke op/af?)

welke is de H naald en welke de L?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door keyser Bekijk Berichten
                                  welke is de H naald en welke de L?
                                  H is de lange, en L de korte

Comment

• 't staat normaal er ook op
                                    Als je het niet ziet moet je je carb maar eens zuiver maken, je handleiding checken, of het internet checken (ow, wacht, dat heb je net gedaan )

Comment

• die motor is inorde gekomen. maar nu heb ik problemen met de electronica. als ik de draad waarmee ik de batterijen verbind met de draad van de ontvanger. dan heeft hij ongeveer 5s stroom en dan niks meer. heb eens gemeten met A-meter en ik heb 12ma en dan niks. wat zou het probleem zijn. de batterijen waren helemaal opgeladen en heb ze elk afzonderlijk getest en die waren volledig vol.

Comment

• Slecht contact ergens in de batterij, de stekkers of zo?

Comment

• De batterij eens opladen?

Comment

Working...
                                          X