Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
Vandaag de Marder es goe de sporen gegeven samen met iemand anders:
Dat was na een uur en 10 minuten rijden met 1 tank: nix vuil, wel waren mijn achterbanden losgekomen...
Voor de rest ging het vlekkeloos, op die enkele keren na dat we overkop zijn gevlogen of dat ik met een 90° wheelie volledig door bleef trekken en dus achterover rolde...
Qua snelheid en remmen zijn deze auto's exact hetzelfde, het ligt dus puur aan de bestuurder wie het snelste is.
hier een klein wheelietje:
Kheb ook een filmpje van een dragrace, maar daar valt niet veel op te zien, behalve dat ik tegen den andere opreed en dan een gilletje, omdat ik nie kon sturen omdat ik ook aan het filmen was enzo...
Maar et was plezant zo met 2, kzie al uit naar de meeting met een stuk of 5-6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaBlackFox, ik méén het, één dezer kom ik 'es langs.
Coole velgen, ook, die andere. Heb je sites of links waar aftermarket-velgen te zien zijn ?
Velgen zijn dezelfde, alleen heeft die andere er met een alcholstift opgezeten
Is wel cool om te zien rijden die zwarte.
ik vind ook geen andere velgen, er zijn er wel die ze in alu zelf laten maken...
Dit is er wel:
voor de rest vind ik ook nie veel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOverigens : leuk dat je niét die lelijke standaard-decals op jouw piss-on-savage-yummie-car gehangen hebt.
Posyc. Klinkt dat wat als naam ?
posyc... naja, als je de afkorting ervan weet wel ja
Comment
-
oh my god...heb een half uurke geleden deze post ontdekt en in één keer doorgelezen en ben op slag verliefd
Heb al van kindsaf met auto's en telegeleide auto's gespeeld, maar dit moet ik vroeg of laat hebben. Beetje sparen en intss kwijlen op de foto's en filmpjes
GreetzMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24oh my god...heb een half uurke geleden deze post ontdekt en in één keer doorgelezen en ben op slag verliefd
Heb al van kindsaf met auto's en telegeleide auto's gespeeld, maar dit moet ik vroeg of laat hebben. Beetje sparen en intss kwijlen op de foto's en filmpjes
Greetz
filmpies, alleen op aanvraag en liefst via email of msn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door FrE24oh my god...heb een half uurke geleden deze post ontdekt en in één keer doorgelezen en ben op slag verliefd
Greetz
Thx !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door FrE24oh my god...heb een half uurke geleden deze post ontdekt en in één keer doorgelezen en ben op slag verliefd
Greetz
Thx !!!
Done
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door gTaIk heb al een héél leuk design-ideetje voor moocht ik toch 'n Marder kopen i.p.v. een Beetle, gesteld dat ik 'n FG koop dan.
Ik zwijg als vermoord, sorry.
Euhm ...
... damn, niet gemakkelijk.
Ah. Deze. 't Is een eerste tip, dus héél erg onduidelijk. Van tijd tot tijd geef ik misschien eentje extra.
Tip 1 : Goodwood
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door gTaIk heb al een héél leuk design-ideetje voor moocht ik toch 'n Marder kopen i.p.v. een Beetle, gesteld dat ik 'n FG koop dan.
Ik zwijg als vermoord, sorry.
Euhm ...
... damn, niet gemakkelijk.
Ah. Deze. 't Is een eerste tip, dus héél erg onduidelijk. Van tijd tot tijd geef ik misschien eentje extra.
Tip 1 : Goodwood
Comment
-
'k Vind die Beetle met blauw en wit niet zo denderend. Wel schitterende (zelfgemaakte ?) achterspoiler.
Heb je videootjes van de meeting bekeken. *rofl* No offence, maar 'k moest de eerste 16 keer lachen met jullie accent. Doen jullie ook met 't onze, dus. Voor de rest : schitterend commentaar.
"Drij ... twie ... één ... JA !"
***vrooooaaap***
***kloink***
"Waaaaah!"
...
"Hebt ge dat getrokken ?"
"Jawel jawel !"
"Woah."
"Dat staat 'r op !"
"Jaah ?"
Wie ben jij ? Die met de hogere of met de lagere stem ?
Comment
Comment