Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    'k Vind die Beetle met blauw en wit niet zo denderend. Wel schitterende (zelfgemaakte ?) achterspoiler.

Heb je videootjes van de meeting bekeken. *rofl* No offence, maar 'k moest de eerste 16 keer lachen met jullie accent. Doen jullie ook met 't onze, dus. Voor de rest : schitterend commentaar.

"Drij ... twie ... één ... JA !"

***vrooooaaap***

***kloink***

"Waaaaah!"

...

"Hebt ge dat getrokken ?"

"Jawel jawel !"

"Woah."

"Dat staat 'r op !"

"Jaah ?"

Wie ben jij ? Die met de hogere of met de lagere stem ?
    =)=)=)=)
    Ik lig er zelf ook altyd opnieuw mee plat, tis nogal moeilijk om te sturen en filmen tegelijk, dus moest den andere maar weg sturen van de mijne, maarja....

Ik ben die kerel met de lagere stem

Comment

• Mocht 'k een Marder kopen, dan komt er zéker zo'n body op. Bovendien is 'ie in Lexan, waardoor je 'm van binnen kan spuiten. Ideaal voor mooi resultaat.

En een aantal specifieke decalsetjes, voor m'n (geheimzinnige) afwerking, wihihi.

Comment

• Welke banden (en velgen) zijn dit ?

Lelijk spuitwerk, allez, toch het feit dat 'ie niet de moeite heeft genomen om de ruiten af te plakken... Voor de rest niet mis. En metallic-lak is gewoonweg subliem !!

Comment

Mocht 'k een Marder kopen, dan komt er zéker zo'n body op. Bovendien is 'ie in Lexan, waardoor je 'm van binnen kan spuiten. Ideaal voor mooi resultaat.

En een aantal specifieke decalsetjes, voor m'n (geheimzinnige) afwerking, wihihi.

Meer hints

Ik heb net nog even gereden, die motor wordt losser en losser
          Dat is zoooooo verslavend om rustig te rijden en dan ineens er volgas er vandoor te scheuren, of vanuit stilstand volgas wagscheuren
          Of op een glad plekje beton ofzo ineens volgas beginnen te spinnen en dan op het gras verder scheuren,.... :o

Btw, over de 23cc en 26cc motoren:
          -Toerenliefhebber: ga voor de 23cc
          -Koppelliefhebber: zeker en vast de 26cc

Comment

Welke banden (en velgen) zijn dit ?

Lelijk spuitwerk, allez, toch het feit dat 'ie niet de moeite heeft genomen om de ruiten af te plakken... Voor de rest niet mis. En metallic-lak is gewoonweg subliem !!
            Banden komen me niet meteen bekend voor, velgen zullen wel de standaard velgen zijn.

Vermoedelijk zijn het race banden van Lauterbacher ofzo, in ieder geval is het niet bedoelt om in mulle zand te rijden denk ik.

Comment

• Nog enkele die 'k best mooi vind ...

Simpel, maar leuk.

Rechts, tsjah. Maar 'k wil wél 'es weten welke velgen en banden dat zijn !!! :

Midden : neat !! De zilverkleurige roostertjes zijn ook de max. En die alu achterspoiler. *kwijl*

En dan ... die linkse : :shocked!: Welke body is dat ? Kan je dat 'es navragen ?!? Please ? Zó de max mooi...

Je ziet veel zo'n Leopard Race decals :

Zijn die decals bij FG te krijgen ?

Uitlaatje, iemand ?

Comment

• Die wil ik ook wel !!

Comment

• Mjah...

Comment

Nog enkele die 'k best mooi vind ...

Simpel, maar leuk.

Rechts, tsjah. Maar 'k wil wél 'es weten welke velgen en banden dat zijn !!! :

Midden : neat !! De zilverkleurige roostertjes zijn ook de max. En die alu achterspoiler. *kwijl*

En dan ... die linkse : :shocked!: Welke body is dat ? Kan je dat 'es navragen ?!? Please ? Zó de max mooi...

Je ziet veel zo'n Leopard Race decals :

Zijn die decals bij FG te krijgen ?

Uitlaatje, iemand ?
                    Alu velgen, waarschijnlijk zelf gemaakt, banden van het merk eclipse voor een 1/5 onroad.
                    Die linkse is denk een full option Lauterbacher met een prijskaartje dat je liever niet wil weten...
                    Body: Lauterbacher body vermoedelijk...

Ik vermoed wel dat die decals bij de Leopard kap zit net zoals ze bij de abs kappen zit van de gewone marders

En dan die uitlaat is een Samba pijp, zorgt voor een winst van 1PK en gigantisch veel trekkracht, vooral op een 26cc

Comment

• Hier issie weer... Knap toch, hoor.

Comment

• Seen it, been there, done it

Kga ook zelf eens proberen om een on board movie te maken, moet lukken

Comment

Die wil ik ook wel !!

Mits enige aanpassing mogelijk

Comment

• "Here are my new alloywheels. They are copies of the original FG wheels, but these are manufactured in alloy. They are made by CNC-cutting. Now they only need streettires."

Damn, zo mooi. Zou je die ergens kunnen bestellen ? Ik heb immers geen CNC-freesmachine...

Comment

"Here are my new alloywheels. They are copies of the original FG wheels, but these are manufactured in alloy. They are made by CNC-cutting. Now they only need streettires."

Damn, zo mooi. Zou je die ergens kunnen bestellen ? Ik heb immers geen CNC-freesmachine...
                              Ik weet van iemand die zo ooit eens heeft laten maken voor zijn onroad, hij moest gewoon zijn maten en gewenste tekening geven, kzal het hem eens vragen

Comment

• Look at this mofo !!

Comment

• Wie riep daar ook weer zo hard dat die Pajero zo lelijk was ?

Comment

• Kap al beetje gehavend.

Weer zo'n lekkere bandjes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
                                      Wie riep daar ook weer zo hard dat die Pajero zo lelijk was ?
                                      Blijf 'm niet mooi vinden, maar cool is die wel.

Die velgen, jong, zó brééd !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
                                        Wie riep daar ook weer zo hard dat die Pajero zo lelijk was ?
                                        Blijf 'm niet mooi vinden, maar cool is die wel.

Die velgen, jong, zó brééd !!
                                        Bij nader inzien zijn dat gewoon de truckvelgen in het grijze plastic denk ik

Voor vanachter kun je die zo extra breed verkrijgen

Comment

Working...
                                        X