Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe zit dat nu met het spuiten van velgen ? Las al meermaals dat de verf altijd afbladdert, maar sommigen zeggen dat ze met bepaalde verven daar geen last van hebben ... ?
Hoe zit dat nu met het spuiten van velgen ? Las al meermaals dat de verf altijd afbladdert, maar sommigen zeggen dat ze met bepaalde verven daar geen last van hebben ... ?
Mja, ik dacht dat je daar speciale kookverf ofzoiets voor nodig hebt.
Dan doe je die verf gewoon in een ketel ofzo, je gooit de velgen erin en koken maar, maar hoe het precies zit... ik kom er zo op trug
Mja, ik dacht dat je daar speciale kookverf ofzoiets voor nodig hebt.
Dan doe je die verf gewoon in een ketel ofzo, je gooit de velgen erin en koken maar, maar hoe het precies zit... ik kom er zo op trug
Nog 'n vraagje : dus die plastic wielen worden niet week door ze te kleuren in warm water ? Want dat lijkt me toch wel 'n beetje gevaarlijk wat de stevigheid van de velgen betreft ...
Comment