*meuh*
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Dit zijn dus die grijze truck-wielen, met de brede versie achteraan, zoals hier ? Cool. Zou 'k pardoes onder m'n marder zetten in weg-trim. Maar dan wel met de schijfjes erin, 'k vind die cool.
O ja, let op die metallic-lak achteraan ... schitterend, toch ?
Comment
-
Damn, wat heb ik gedaan
gTa gaat dalijk zijn volledige BMW kennis vergeten en vervangen door dat van FG...
Anyway, die velgen worden dus niet zwakker door ze in warm water te leggen, sterker zelfs, in heet water worden ze nog steviger, maar das riskant aangezien ze ook zwakker kunnen worden...
Stel je die lekker brede velgen eens voor in dat gepolierd alu... :o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFoxDamn, wat heb ik gedaan
gTa gaat dalijk zijn volledige BMW kennis vergeten en vervangen door dat van FG...
Anyway, die velgen worden dus niet zwakker door ze in warm water te leggen, sterker zelfs, in heet water worden ze nog steviger, maar das riskant aangezien ze ook zwakker kunnen worden...
Stel je die lekker brede velgen eens voor in dat gepolierd alu... :o
Euhm, ik moet mezelf in toom houden.
Aha, ze worden dus sterker ? Zeker ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaAllez, gewoon al die body in 't blauw metallic en 'ie ziet er zóveel beter uit...
En dan nog alu wieletjes.
Ik heb gelukkig nog foto's van mijn witte kap in nieuwstaat, kga me daar es mee bezig houden om dat te photoshoppen met een eventueel toekomstig design voor een airbrush, alleen wil ik dan ravenzwart met ook een kleurenovergang naar dat blauw daar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door gTaAha, ze worden dus sterker ? Zeker ?
Thx voor de link, by the way.
Alleen, zou RIT Dye ook naar Europa verzenden ? Of hebben wij hier ook van die dinges ?
Color for your clothing, décor, crafts & more. Thousands of colors to choose from. Non-toxic. Made in the USA for over 100 years.
Kleuren :
online :
En voor custom colors :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door gTaAha, ze worden dus sterker ? Zeker ?
Thx voor de link, by the way.
Alleen, zou RIT Dye ook naar Europa verzenden ? Of hebben wij hier ook van die dinges ?
Color for your clothing, décor, crafts & more. Thousands of colors to choose from. Non-toxic. Made in the USA for over 100 years.
Kleuren :
online :
En voor custom colors :
http://www.basketclass.com/ritdye.html
Comment
Comment