Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door BlackFoxvolgens mij zijn er wel meerdere winkels hier in België die zulke producten kopen, Brico, Hubo of weet ik veel wat
Wat betreft die autolak:
Is uiteraard mogelijk, het enige waar ik bang voor ben is dat dat gaat barsten, want die kap is nogal flexibel.
Op lexaan houdt het niet, daar is speciale lexaan verf voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door gTa
"Here are my new alloywheels. They are copies of the original FG wheels, but these are manufactured in alloy. They are made by CNC-cutting. Now they only need streettires."
Damn, zo mooi. Zou je die ergens kunnen bestellen ? Ik heb immers geen CNC-freesmachine...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door gTa
Deze is écht wel mooi, je moet die foto 'es op normaal formaat bekijken ... dat antraciet metallic, wow.
maar hij heeft natuurlijk wel iets typisch duits
Ikzelf zou zoveel mogelijk replica gaan -> een echt model benaderen, realistische details,...
O ja, en waarom zou m'n BMW-kennis moeten verdwijnen als ik me op 'n FG zou storten ? grote hint
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door gTa
Deze is écht wel mooi, je moet die foto 'es op normaal formaat bekijken ... dat antraciet metallic, wow.
maar hij heeft natuurlijk wel iets typisch duits
Ikzelf zou zoveel mogelijk replica gaan -> een echt model benaderen, realistische details,...
O ja, en waarom zou m'n BMW-kennis moeten verdwijnen als ik me op 'n FG zou storten ? grote hint
Stickertje, blauw lijntje, blauwe velgen.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door gTaWeer erneffes.
Wel, nog hints ?
Euhm.
Neen, voor 't moment niet.
Of misschien dit : je weet dat ik een FG-leek ben. Nou, laat ons ervan uitgaan dat ik een R/C-leek zou zijn, dan kan ik m'n idee voor nen otto enkel hier opgedaan hebben. Qua looks en decals enzo, dan. Dus : 't wordt een mengeling van een aantal zaken die hier al zijn vermeld, én ook een beetje dinges die op die Duitse online-shop te vinden zijn.
Comment
Comment