Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1/6 Telegeleidde 'Marder'
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFoxUnleash the marders :o
Daarvoor had ik me graag aangemeld bij de Members Pages van www.marder.net maar die site werkt blijkbaar niet zo betrouwbaar. Weet jij wat er ginder scheelt ?
Comment
-
Nog 'n paar offroadertjes ... ik kan er maar geen genoeg van krijgen...
Knap gedaan, vind ik.
Niiiiiiiiiice !!! Zie die glossy Samba, en die zijdelingse wielbeschermbumpertjes, ook gepolierd... Mooie lak, ook, en dan die doorzichtige voorbumper. :o
Dat is dus een Marder. Met blablabacher-body, dus ? (ben naam effe kwijt)
Leuk, gewoon de juiste stickers kunnen al zoveel doen...
Hupla, weer zo'n gepolierde Samba-pijp ... En wederom die zijdelingse bumpertjes. Mooie body, ook.
Kan je zo'n voorbumper kopen, of is dat zelfgemaakt ?
Nieuwe wallpaper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door BlackFoxUnleash the marders :o
Daarvoor had ik me graag aangemeld bij de Members Pages van www.marder.net maar die site werkt blijkbaar niet zo betrouwbaar. Weet jij wat er ginder scheelt ?
Comment
-
Knap gedaan, vind ik.
Niiiiiiiiiice !!! Zie die glossy Samba, en die zijdelingse wielbeschermbumpertjes, ook gepolierd... Mooie lak, ook, en dan die doorzichtige voorbumper. :o
Dat is dus een Marder. Met blablabacher-body, dus ? (ben naam effe kwijt)
Leuk, gewoon de juiste stickers kunnen al zoveel doen.
Hupla, weer zo'n gepolierde Samba-pijp ... En wederom die zijdelingse bumpertjes. Mooie body, ook.
Kan je zo'n voorbumper kopen, of is dat zelfgemaakt ?
Comment
-
Hellow hellow marder enthousiasts, may i join you guys
Ik ben net zoals gta heel erg geinteresseerd in die marders
Volgend weekend ga ik eens in Affligem kijken int echt, maar gisteren moet ik toch passeren aan De Concorde in Kortrijk en ben ik toch maar eens binnen gestapt om te vragen wat dit grapje me ging kosten.
Der stond daar een marder die normaal 755 kost, maar nu in promo stond aan 655. Volgens de verkoper had je dan nog een zender, servo en batterij ofzo nodig, en dit kwam op ongeveer 165 euro. Dus als ik de rekensom maak kom ik aan 920 euro. Toch wel minder dan ik hier opgevangen had? Of zijn er nog veel verschillen tss de wagens?
GreetzMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
Comment