Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
    Net even de laatste 12 pagina's doorgelezen (veel gebeurd de laatste tijd..) en ik krijg weer goesting wel nog zeker een tijd sparen
    Het grappige is dat de voorbij pagina's bijna alleen gTa en ik gepost hebben =)=)=)=)=)

Comment

• das ni erg

Comment

• Dju !!! ekreteiP en bobo komen ons topic vervuilen !!

Comment

• Unleash the marders :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
            Unleash the marders :o
            Awel, graag.

Daarvoor had ik me graag aangemeld bij de Members Pages van www.marder.net maar die site werkt blijkbaar niet zo betrouwbaar. Weet jij wat er ginder scheelt ?

Comment

• *rofl*

Bompa Lawijt doet ook mee met de autootjes.

Vind de velgjes wel cool. Zou dat ook nog 'es durven doen op 'n Marder.

Comment

• Hooooo-yaaaaa, nice rims !!

Comment

• Ook wel cool : ultrabrede achterbanden voor de brede truck-achtervelgen (met verbredingsring) :

Wel duur. € 44 per paar, en de vullingen kosten € 10 voor 'n paar.

Comment

• Is dat die, die jij hebt, BlackFox ?

Futaba 3PM-HRS/FM

Comment

• En dit lijkt me toch wel héél aantrekkelijk ...

Comment

• Mooie vergelijking van Marder en Beetle, qua grootte, looks e.d.

Comment

• Nog 'n paar offroadertjes ... ik kan er maar geen genoeg van krijgen...

Knap gedaan, vind ik.

Niiiiiiiiiice !!! Zie die glossy Samba, en die zijdelingse wielbeschermbumpertjes, ook gepolierd... Mooie lak, ook, en dan die doorzichtige voorbumper. :o

Dat is dus een Marder. Met blablabacher-body, dus ? (ben naam effe kwijt)

Leuk, gewoon de juiste stickers kunnen al zoveel doen...

Hupla, weer zo'n gepolierde Samba-pijp ... En wederom die zijdelingse bumpertjes. Mooie body, ook.

Kan je zo'n voorbumper kopen, of is dat zelfgemaakt ?

Nieuwe wallpaper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                            Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
                            Unleash the marders :o
                            Awel, graag.

Daarvoor had ik me graag aangemeld bij de Members Pages van www.marder.net maar die site werkt blijkbaar niet zo betrouwbaar. Weet jij wat er ginder scheelt ?
                            Dies een tijdje offline geweest een paar maanden geleden en sindsdien is het helemaal omzeep, ik had ook nog foto's van mijn eigen kar willen posten, maar helaas.

Comment

Is dat die, die jij hebt, BlackFox ?

Futaba 3PM-HRS/FM
                              Yup
                              I love that thingamachick

Comment

• Knap gedaan, vind ik.
                                Idd, laat me denken aan Michel Vaillant op 1 of andere manier

Niiiiiiiiiice !!! Zie die glossy Samba, en die zijdelingse wielbeschermbumpertjes, ook gepolierd... Mooie lak, ook, en dan die doorzichtige voorbumper. :o
                                Die lexaan heeft wel een mooi effect gecreëerd, tis net of die stickers erop drijven

Dat is dus een Marder. Met blablabacher-body, dus ? (ben naam effe kwijt)
                                Je bedoelt een Lauterbacher body, maar nee, dit is een Leopard Race body

Leuk, gewoon de juiste stickers kunnen al zoveel doen.
                                Yup, maar die pipo zijn achterste banden staan wel verkeerd om

Hupla, weer zo'n gepolierde Samba-pijp ... En wederom die zijdelingse bumpertjes. Mooie body, ook.
                                Mja, aan zo'n bumpertjes wil ik me ook wel eens moe maken denk ik

Kan je zo'n voorbumper kopen, of is dat zelfgemaakt ?
                                Home made, heb hier zelf nog ene liggen van de nitro

Comment

Futaba 3PM-HRS/FM
                                  Wat staat er op die display of is dat gewoon een sticker ?

Comment

• Het type model, zendmodus en het huidige voltniveau.
                                    Naargelang de menu keuze kan daar vanalles staan

Comment

• Hellow hellow marder enthousiasts, may i join you guys

Ik ben net zoals gta heel erg geinteresseerd in die marders
                                      Volgend weekend ga ik eens in Affligem kijken int echt, maar gisteren moet ik toch passeren aan De Concorde in Kortrijk en ben ik toch maar eens binnen gestapt om te vragen wat dit grapje me ging kosten.

Der stond daar een marder die normaal 755 kost, maar nu in promo stond aan 655. Volgens de verkoper had je dan nog een zender, servo en batterij ofzo nodig, en dit kwam op ongeveer 165 euro. Dus als ik de rekensom maak kom ik aan 920 euro. Toch wel minder dan ik hier opgevangen had? Of zijn er nog veel verschillen tss de wagens?

Greetz
                                      Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Is dan wel geen race zoals vosje zijne hé

Comment

• Aha, ik ga ook héél waarschijnlijk zien, de 28e. Zijn we al met twee wannahaves.

Comment

Working...
                                          X