Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1/6 Telegeleidde 'Marder'

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dus marder RACE + toebehoren is dan wel +- 1200 euro
    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• inderdaad en dan heb je hem nog goedkoop omdat hij van Duitsland is...

Comment

• Ik voeg het AW forum ff bij m'n favourieten , want anders vergeet ik op tijd dit draadje te 'tsjekken'
        ma bon ik heb alles doornomen , en ik ga ook nog eens enkele toffe sfeerfoto's laten zien.....
        Let vooral op de nieuwe body van m'n pa de zijne
        @ GTA , ik ben daar 28 ste ook hoor , ik woon in Affligem himself

gedaan met zeveren , foto's :

Die linkse is de nieuwe lexaankap van ons :

Sommige ruitjes moeten nogwat uitgesneden worden , zodat er genoeg koeling is voor de motor....

En tenslotte het circuit waarop 28 ste wat zal gereden worden , en de powercup de 7de en 8 ste Augustus doorgaat :

Comment

• Ge weet al in welke bocht ik zal rollen he....
          Naja, dan maar eens goed de tuningsrem misbruiken

Comment

• @ Oregon (of BlackFox)

Die nieuwe kap van jouw pap, is die zo'n dikke (extra-stevige) Marder-kap, of een "gewone" lexan-kap ?

O ja, en ik kom dus zeker kijken naar dat wedstrijdje. De 28e juli was het, hè ? Heb je soms een corrécte en duidelijke route-beschrijving ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
              @ Oregon (of BlackFox)

Die nieuwe kap van jouw pap, is die zo'n dikke (extra-stevige) Marder-kap, of een "gewone" lexan-kap ?

O ja, en ik kom dus zeker kijken naar dat wedstrijdje. De 28e juli was het, hè ? Heb je soms een corrécte en duidelijke route-beschrijving ?
              Tis een gewone lexaan kap geloof ik ?

Yup, 28 juli gaan we wat showen (nie echt racen, want Oregon is daar te veel in zijn voordeel ) als het tenminste nie regent.
              Op de site staat geloof ik een kaart, maar ik moet eigenlijk ook nog een adres hebben (hoe weet de mercedes anders waar hij heen moet ? )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                cc

Comment

• Rooie draagarmen, niet slecht, maar wat een lelijke kap
                  Race bandjes erop, niet slecht niet slecht.
                  Helaas dat het maar een standaard marder is aan de vering te zien...

Ach, er zit ook iemand op de achtergrond

Comment

cc

Comment

cc

Comment

• Een paar Marders..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                        cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                          Die heeft een keertje te veel gerold met zijn marder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                            Een paar Marders..

Een klein fortuin

Comment

• Comment

• Bon, i'm off to the Marder-meeting. 'Es effe naar BlackFox gaan zien, hoe 'ie z'n karretje al onder controle heeft (of niet).

Foto's volgen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                  Bon, i'm off to the Marder-meeting. 'Es effe naar BlackFox gaan zien, hoe 'ie z'n karretje al onder controle heeft (of niet).

Foto's volgen !
                                  Ik had em onder controle, maar zo nu en dan lag er wat meer zand dan ik had voorzien en schoof ik zo eens zachtjes tegen een zijkant op waardoor ik eens de lucht in vloog ofzo....
                                  Achter 2 uurtjes staan mijn foto's en filmpjes ook online (66MB in een rar)

Spijtig dat ik zo veel tegenslag had vandaag en dat ik niet langer met je heb kunnen praten...
                                  Maar je hebt ze nu tenminste in actie gezien

Comment

• Hier zijn de foto's en 3 filmpjes:

OPGEPAST: BESTANDSGROOTTE IS 66MB EN WINRAR IS VEREIST

Comment

• Mijn videootjes (er zitten er een paar héle coole tussen, al heb ik ze nog niet met sound gehoord), komen later. Nu geen tijd. Zal voor 't weekend zijn, vermoed ik.

Eén ding : those Marders are fookin' awesome !!! En héle leuke mensen ook, niet 'afschermend' wat hun hobby betreft, maar echt uiterst open om hun kennis over hun hobby met iemand die duidelijk een leek is, te delen. Pluim voor de club daar, en zeker ook voor de pa van Oregon : érg aangename en gepassioneerde man.

'k Ben gebeten door die beestjes, denk ik.

Nog een ding, echter : 'k denk dat 'k zelf niet onmiddellijk een nieuwe Marder Race zou kopen. Misschien een gewone, nieuw. Of een "jonge" 2nd hand. 'k Zal wel zien. ... Maar komen, dat doet 'ie vroeg of laat.

O ja, de power in die 26cc : gewoonweg ongelofelijk, man. Jawadde, je moet het met je eigen ogen zien om 't te snappen...

Respect !!

Comment

• De 26cc laat de 23cc met optrekken toch even in het zand bijten, ook op het rechte stuk als we gelijk plankgas gaven, maar de topsnelheid is ongeveer hetzelfde.

Spijtig genoeg heb ik niet veel kunnen rijden omdat die draagarmen bleven loskomen en ik heb ook niet echt voluit kunnen gaan op het circuit, bang dat ik ergens iets zou raken....en zelfs met rustig rijden vloog ik wel eens de lucht in...

BTW, heb je een filmpje of een foto van enkele van die crashes?

Comment

• kom-op !

meer nieuws over dit, razend interessant draadje

Comment

Working...
                                          X