Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel daar ga je dan, lekker aan het tuffen met je Marder wanneer je opeens merkt dat hij niet meer op de gas reageerd en dat hij pruttelend tot stilstand komt met uiteindelijk een afgeslagen motor...
Dan met een vrij zekere gedachte aan kapotte of gefrituurde koppeling hem laten afkoelen en hem even later losgooien:
Zoals jullie kunnen zien is vanboven aan de koppeling een schoentje los, het schoentje zelf heb ik nog, dat heeft waarschijnlijk voor ene blokkade gezorgd, maar nu.... ?
Dat is voorlopig een vraag waar ik mee zit, maar voor de rest heeft hij zich vandaag wel even geamuseerd:
Bwa, ze hebben nog enkele vierkante meters groen gras, en in zomer komt er nieuw gras en dan heb ik een gazon ban te pakken
Maarja, ondertussen zijn al enkele planten en bomen gesneuveld, en die wortels wat ge daar uiteengerukt ziet is ook van 1 of andere boom
AC-Cobra Body Kit
Lexan body designed after the legendary AC-Cobra with width and wheelbase to fit FG Marder (and other cars with similar dimensions, but creating bodymounts for those cars is up to you). The kit includes the unpainted body, 4 rims with tires and body mounting hardware for use with FG Marder chassis.
Comment